077-804-1434

קוסם לילדים בתקופת הקורונה – חוות דעת

תקופת הקורונה הסבה נזק אדיר לעולם התרבות והכלכלה. מלבד העובדה ששכירים רבים יושבים בביתם בטלים, המצב אצל העצמאים חמור עוד יותר.

אולם, יש כאלה הבוחרים לראות במציאות הזו הזדמנות להוציא מעצמם את המיטב בדרך אחרת.

ירון זיגי, קוסם בחסד עליון, בחר לקחת את תקופת הקורונה בשתי ידיים, ולכל אורך התקופה הוא מעביר הופעות קוסמות לילדים בזום ובהתאם לנהלים.

אז יש כאלה שבוחרים להתלונן, ויש כאלה שבוחרים להשתדרג – זיגי הקוסם הוא מהסוג השני.

 

זיגי הקוסם – להתחדשות ורענון!

במידה ואתם הורים לילדים בגילים צעירים, ככל הנראה תקופת הקורונה, יחד עם הסגרים והשגרה האפורה, גורמת לכם לחפש הפתעות וחידושים שילהיבו את הילדים שלכם. ללא ספק, אחת הדרכים היותר מוכרות ויעילות שהוכיחו את עצמן כבר פעמים רבות היא – הזמנה של קוסם. ילדים אוהבים הפתעות ושינויים. השגרה המשמימה יכולה 'לכבות' אותם וכל חידוש ופעילות לא רגילה עשויה להדליק אצלם מחדש את הניצוץ שכל כך טבעי להם. אז אם אתם מעוניינים לחדש קצת את שמחת החיים של הילדים שלכם, אם אתם מעוניינים לשבור את השגרה של תקופת הקורונה – זיגי הקוסם הוא הפתרון המושלם עבורכם.

 

מופעים בהתאם לגיל – זיגי הקוסם

יש הופעות ויש הופעות. זיגי הקוסם הוא לא רק פרפורמר ומציג מעולה, הוא גם מוכשר בשיתוף הקהל. במופעיו נוהג זיגי הקוסם לשתף את הילדים כשוליות הקוסם ובכך הופך אותם למסמר האירוע. הילדים משתלבים היטב במופע ושותפים בצורה מלאה לביצוע הקסמים עצמם. אחד הדברים היותר מיוחד בזיגי זה היכולת שלו להתאים את מופע הקסמים למגוון הגילים שהוא מופיע מולם. אינו דומה מופע שנעשה בפני ילדים בגיל 5 למופע שנעשה מול ילדים בגיל 9. זיגי רואה חשיבות רבה להכין את עצמו לפני המופע, להכיר את הקהל, את סגנון הילדים שהוא עתיד לפגוש ולהכין בהתאם לכך את המופע בצורה האופטימלית.

 

בדקו מה הקוסם מציע לכם

אז במידה ובחרתם לרענן את האווירה בבית ובקרב חברי הכיתה של ילדיכם באמצעות מופע קסמים, אנו מציעים לכם לבדוק היטב מה כולל המופע, מה מציע הקוסם שבחרתם באותו פרק זמן שהוא הולך להופיע, מה משך זמן ההופעה ועוד דברים שחשובים לכם. אל תחששו להעלות את הדברים הללו מול הקוסם. בכל אופן, בצורה כללית, מופע קסמים לרוב כולל: תרגילי שונים של קוסמות; קסמים עם מים ואש; שילוב אחד הילדים כשוליית הקוסם; קסמי מטפחות ופרחים; חלוקה של פרסים לכל ילד, ועוד. קוסם מעולה יודע לקרוא להבין את השטח ולזהות מול איזה קהל הוא עומד, ובהתאם לכך לנהל את המופע.

 

סיכום:

תקופת הקורונה נושאת עמה אתגרים רבים. תחום הקוסמות חווה גם הוא אתגרים רבים, אך זיגי הקוסם בדרכו המיוחדת מצליח להעביר הופעות קסמים לילדים גם בתקופת הקורונה. אז אתם מתלבטים איזו פלטפורמה תשמח את הילדים שלכם – זכרו את זיגי הקוסם, הוא לא יאכזב אתכם.

אמן חושים

אז מה היה לנו