077-804-1434

התאמת פרגולה למופע קסמים בבית

חוגגים יום הולדת לבן או לבת? הזמנתם מופע קסמים וחושבים היכן למקמו בבית? פרגולה היא הפתרון בשביל זה ובשביל צרכים נוספים. המאמר יתאר כיצד מתאימים פרגולה למופע קסמים בבית.

 

יתרונות הפרגולה בבית

אחד מיתרונותיה הבולטים של הפרגולה הוא היכולת לארח בלב שקט ובכל מזג אוויר אורחים במרפסת הבית או בחצר. הגיע זמן לחגוג יום הולדת ופחות מתאים שכל הכיתה של הילד תסתובב בתוך הבית. מה יותר טוב ממרחב מקורה ומרווח, אוויר צח ומופע קסמים מסקרן? במיוחד בתקופה בה צריך לשמור על ריחוק ויש הגבלה על מספר המשתתפים. הפרגולה מספיק מרווחת לכל סוג של אירוח, היא מעניקה צל ומגינה מפני הגשם. כך מובטח שמופע הקסמים יתקיים בכל מצב, בלי ביטולים.

 

התקנת פרגולה ניידת

התקנת פרגולה יכולה להיות גם ארעית. כלומר, אפשרי להקים פרגולה ניידת בחצר הבית אשר מחוברת באמצעות עמוד אחד לבסיס המייצב אותה אותו ניתן לנייד. היא אינה יקרה ומשמשת לטווחים קצרים. החיסרון הוא שהיא עלולה לקרוס במזג אוויר קיצוני ואינה עמידה במשב של רוחות חזקות. הפרגולה יכולה להיות גם מנותקת מהקיר או מרוחקת ממנו. פרגולה תלויה למשל, עומדת על כבל ברזל אותו מחברים לקיר. כשמעוניינים בפתרון קבע, מסיבי, חזק ובטיחותי מומלץ לבנות פרגולה עומדת וקבועה. כאשר הפרגולה הקבועה היא מעל 20 מ"ר חייבים לבקש היתר בנייה ממהנדס העירייה.

 

סוגי פרגולות לבית

בניית פרגולה קבועה צריכה להשתלב עם עיצוב הבית בין אם היא ממוקמת במרפסת או בחצר והגינה. היא צריכה להיות חלק מתוך החלל בו היא נמצאת ולהתאים לו מבחינת החומר, הצבע, הצורה והגודל. פרגולה עשויה מעץ, ברזל, אלומיניום ואף מזכוכית שהיא נדירה יותר. מבחינת איכות ובטיחות שאר החומרים עדיפים על הזכוכית, אך המראה העיצובי שלה יותר מרשים. לבחירת חומר הגלם יש השפעה על העיצוב. פרגולה מעץ למשל, תעניק לבית מראה כפרי וטבעי יותר, פרגולה מברזל או אלומיניום תתאים לעיצוב מודרני. גם צורת הפרגולה תשפיע על העיצוב. הבחירה תיעשה בין פרגולה מלבנית בגבהים שונים לבין פרגולה עגולה, חרוט או מדורגת. הפרגולה המלבנית היא הפופולרית ביותר ויכולה להכיל מופע קסמים או אירוע אחר שתקיימו בבית בכל שעה ביום.

 

קישוט הפרגולה

אם בחרתם לעשות אירוע מופע קסמים בערב, מומלץ להתקין בפרגולה גופי תאורה שיתנו מספיק אור למופע. אפשר לעשות שימוש בגרילנדה של מנורות צבעוניות שאחר כך ניתן להסיר, לקשט את הפרגולה בבלונים ולחגוג באווירה נעימה וחגיגית. בשביל הנשמה וכדרך קבע, ניתן לתלות עציצים תלויים מגג הפרגולה בתנאי שיש לו חורים כדי לתת לקרני אור השמש להסתנן. לסיכום, הפרגולה שימושית ומתאימה לכל סוג של אירוע, לאירוח בכל מזג אוויר. במקום להקים סוכה בחג סוכות, הפרגולה תהפוך לסוכה ולכם יוותר רק לקשט אותה ממש כמו במופע קסמים.

 

פרגולה

 

 

אז מה היה לנו