077-804-1434

קוסם ליום הולדת 6

בעת שיום הולדת 6 קרב ובא, הורים רבים מתלבטים כיצד לחגוג לילדם כך שהוא ייהנה מחוויה שתותיר אצלו זיכרון מתוק לזמן רב. השוק מציע סוגים רבים של הפעלות ליום הולדת 6, ועל ההורים להחליט כיצד הם מעוניינים לחגוג לילדם השנה. אחת מההפעלות היותר מבוקשות היא הזמנת קוסם ליום הולדת 6, והיא מאפשרת לילדים באירוע חוויה של ממש! הזמנת קוסם ליום ההולדת, תהפוך את הילד החוגג לכוכב של ממש באירוע שלו, ותעניק לכל הנוכחים חוויה קסומה במיוחד. מה עלינו לדעת בעת שנחפש קוסם ליום הולדת 6?

הפעלות לימי הולדת

ישנם סוגים רבים של מפעילים, המציעים לערוך לילדכם יום הולדת 6 בלתי נשכח. בין המפעילים נוכל למצוא ליצנים, מנפחי בלונים, שחקנים, מרקידים ועוד. מכיוון שאת הילדים של היום לא פשוט להפתיע, הורים רבים בוחרים דווקא באופציה של הזמנת קוסם ליום הולדת 6, מתוך ההבנה שמופע קסמים מסוגל להעניק לילדים חוויה מפתיעה ויצירתית במיוחד. בעוד הפעלות מסוגים אחרים נוטות לחזור על עצמן ברוב המקרים, מופע קסמים תמיד יפתיע, יחדש, יסקרן, וישמור על הילדים מרותקים לכל אורכו.

הופעה בנתיבות

 

הזמנת קוסם ליום הולדת 6

ילדים בגיל 6 הם עדיין ילדים, אך הם כבר בגיל שהם מבינים דבר או שניים, ובייחוד בעידן של היום – כשהם חשופים למידע רב דרך האינטרנט והסמארטפונים. מופע קסמים טומן בחובו פוטנציאל לחוויה מהפנטת עבור הילדים, והוא כולל אלמנטים רבים שיוצרים עניין, סקרנות והומור בקרב הילדים. מה כל כך מיוחד במופע קסמים, שהופך אותו לאטרקציה פופולארית כל כך לימי הולדת 6?

 

קסמים איכותיים

ילדים בני 6 הם כבר ילדים גדולים! ולכן, על הקוסם להיות מקצועי במיוחד, ולהציג להם קסמים שיסקרנו אותם באמת. קוסמים מקצועיים, משתמשים בקסמי מים, אש, ריחוף ועוד, והם מסוגלים לגרום לילדים להישאר פעורי פה במהלך כל המופע! ככל שהקוסם הוא בעל וותק רב יותר, כך הוא יוכל להציג קסמים ברמה גבוהה יותר, וכאלו שיפתיעו אפילו את ההורים!

 

הפתעות

מסיבת יום הולדת 6 תמיד כוללת הפתעות נהדרות, שאותן הילדים לוקחים איתם הביתה למזכרת. הזמנת קוסם ליום הולדת 6, כוללת כמעט תמיד גם הפתעות מדליקות כמו מדבקות, שיני ערפד, קעקועים ועוד. באופן זה, כל הילדים באירוע מקבלים הפתעות, וחוזרים הביתה מאושרים!

 

תשומת לב מיוחדת לחוגג

כשאנו מזמינים קוסם ליום הולדת 6, הוא יידע להעניק את תשומת הלב המיוחדת לילד החוגג! חלק מהקוסמים אפילו יהפכו את הילד החוגג לשוליית הקוסם שלהם, יעניקו לו גלימה וכובע, וייעזרו בו לביצוע הקסמים השונים. דמיינו את פניהם של הילדים בקהל, כשהם יהיו עדים לריחוף קסום של הילד החוגג בעת מופע הקסמים!

 

בלונים

קוסמים לימי הולדת הם גם מפעילים לכל דבר, ולכן הם מתמקצעים גם במיומנויות שונות מעבר לביצוע הקסמים. כשהקוסם משלב ניפוח בלונים מיוחדים היוצרים צורות של חיות, דמויות מצוירות, מכוניות ועוד, זה מהווה אטרקציה של ממש, ומאפשר לילדים לקבל מזכרת שתשמור את הזיכרון מהמסיבה גם לימים הבאים!

מופע במועדון הברקה - בית הגלגלים

 

פנטומימה

שימוש בפנטומימה במהלך מופע הקסמים הוא מצחיק, מסקרן ומאתגר. הזמנת קוסם ליום הולדת 6 יכולה לכלול גם פנטומימה כחלק מהמופע, וזה בהחלט יגרום לילדים להיות מרותקים אל הקוסם! אומנות הפנטומימה מפתחת אצל הילדים את הקישורים המחשבתיים, וגורמת להם לנסות ולהבין מה הקוסם מנסה לומר להם, באמצעות התנועות המצחיקות והמעניינות שהוא עושה.

 

למה חשוב לשים לב כשאנו מזמינים קוסם ליום הולדת 6?

כשאנו מזמינים קוסם ליום הולדת 6, עלינו לבחור היטב על מנת להבטיח לילדינו אירוע מוצלח במיוחד! ישנם קוסמים רבים המעניקים שירות, ולכן אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיאפשרו לכם לדעת כיצד לבחור בצורה חכמה מבניהם:

 

רמת המקצועיות

קוסם וותיק ובעל ניסיון – יעניק מופע שונה לחלוטין מאשר קוסם חובבן או מתלמד. בעת שאנו בוחרים קוסם, מומלץ לבקש לראות עבודות קודמות שלו על מנת להתרשם מרמת המקצועיות. מכיוון שאין זה פשוט להפתיע ולהרשים את הילדים בני 6 של היום, חשוב שהקסמים שיוצגו יהיו ברמה גבוהה!

 

מסרים חינוכיים

הקפידו לבדוק חוות דעת על הקוסם או לשמוע המלצות ממקור ראשון (זה הכי טוב), כדי לוודא שהוא יודע לעבוד עם ילדים. עבודה עם ילדים בני 6 דורשת מיומנות, ועלינו לוודא שהקוסם יודע להשתמש בשפה נאותה ולא להעליב בטעות את אחד הילדים. קוסמים מקצועיים, יודעים כיצד לעבוד עם ילדים ואף עוברים הכשרות בנושא.

 

מחיר הקוסם

חשוב להבין, שקוסם בעל ניסיון יהיה יקר יותר מקוסם חובבן, אך זה בהחלט שווה את המחיר. מחיר קוסם ליום הולדת 6 ינוע בין 1200 ל – 2300 שקלים, כשלרוב המחיר כולל גם הפתעות ושירותים נלווים נוספים. מומלץ תמיד לוודא מול הקוסם מה כלול בהצעת המחיר הסופית.

 

תפאורה ומוזיקה

בעת שאתם מתרשמים מעבודותיו הקודמות של הקוסם, שימו לב לשימוש בתפאורה ובמוזיקה. מדובר באלמנטים חשובים שלוקחים את המופע למקום אחר לחלוטין, וחשוב לנו להקפיד לעבוד עם קוסם מקצועי שמשקיע גם בתפאורה ובמוזיקה. מופע קסמים לילדים בני 6 למעשה לוקח אותם אל עולם של דמיון, והתפאורה והמוזיקה במופע הם הכרחיים לשם כך!

כמה עובדות מעניינות על קוסמים

קוסמים ממשיכים ללמוד במהלך כל הקריירה שלהם, על מנת להישאר מעודכנים בחידושים הכי אחרונים בענף הקוסמות!

קוסמים מקצועיים טסים לפחות פעם בשנה לכנס קוסמים בינלאומי!

כל קוסם הוא גם אומן שלומד כיצד להופיע מול קהל, ומשתמש בטכניקות המאפשרות לו ליצור מתח ועניין במשך כל המופע!