077-804-1434

קוסם ליום הולדת 8

הורים רבים מתלבטים כיצד להפתיע ולשמח את הילד שלהם, בהגיעו ליום הולדת 8. ישנם סוגים רבים של הפעלות יום הולדת, ביניהן ליצנים, מנפחי בלונים, שחקנים ועוד, ולעתים הבחירה ביניהם עשויה להיות מאתגרת עבור ההורים. הזמנת קוסם ליום הולדת 8 הפכה להיות פופולארית במיוחד, ונראה שזו בחירה שתמיד הופכת את האירוע שלנו לבלתי נשכח!  מדוע מופע קסמים הוא כה מבוקש עבור מסיבת יום הולדת 8? על כך במאמר הבא.

הפעלות ליום הולדת 8

שוק ההפעלות לימי הולדת לילדים הוא מגוון, ואנו יכולים למצוא בעלי מקצוע רבים המציעים לשמח את ילדיכם באירוע. ילדים בגיל 8 הם כבר לא ילדים קטנים, ולכן יהיה מאתגר יותר ליצור אצלם סקרנות, ולהציג בפניהם הפתעות שתשארנה אותם פעורי פה. בדיוק מהסיבה הזו, הורים רבים בוחרים להזמין קוסם ליום הולדת 8.

מופע קסמים של אופק הקוסם

 

קוסם ליום הולדת 8

מופע קסמים ליום הולדת 8 הוא בחירה מעולה ללא ספק, מכיוון שהוא מבטיח לנו חוויה שתשאיר את ילדינו מופתעים, משועשעים ושמחים גם יחד. מה הם האלמנטים שמרכיבים מופע קסמים איכותי?

 

אנרגיות גבוהות

ילדים הם ילדים, ואם ברצוננו לעניין אותם – אנחנו חייבים לשמור על אנרגיות גבוהות! יש צורה לתקשר עם קהל של ילדים, וקוסם מקצועי יידע לעשות זאת בצורה כזו, שהם יישארו מרותקים ולא יוכלו להסיר ממנו את העיניים במשך כל המופע!

 

קסמים מפתיעים

כשאנו מחפשים קוסם, חשוב לדאוג שיהיה זה קוסם מקצועי! קוסם ברמה מקצועית גבוהה, יוכל להציג לילדים שלנו קסמים מפתיעים במיוחד. הילדים בני ה – 8 של היום הם לא תמימים כלל, וטריקים פשוטים כנראה לא יפתיעו אותם במיוחד. מומלץ לבחור קוסם שיבצע קסמים איכותיים, שיסקרנו את הילדים ואף את ההורים! דוגמאות לקסמים שכאלו, הם קסמים הכוללים מים, אש, שולחן מרחף, ואפילו ילד מרחף!

 

תשומת לב לילד החוגג

ביום הולדתו השמיני, הילד שלנו רוצה להרגיש כמו כוכב אמיתי! כשנזמין קוסם ליום הולדת 8, הקוסם יוכל להעניק את מלוא תשומת הלב לילד החוגג, ואפילו לצרף אותו למופע בתור שוליית הקוסם שלו! אין דבר שיותר ישמח את הילד שלנו, מאשר לקבל גלימה וכובע, ולהיות שותף לקסמים אמיתיים המבוצעים מול חבריו המופתעים!

מופע קסמים עם משמעות

 

הפתעות לילדים

מסיבת יום הולדת 8 חייבת לכלול הפתעות! הקוסם מחלק הפתעות לכל הילדים, ומדובר בהפתעות ממש מדליקות, כמו שיני ערפד, בלונים מיוחדים, מדבקות וקעקועים זמניים. ההפתעות שהילדים יקבלו במסיבה, תשארנה להם את הזיכרון מהמופע גם לימים הבאים, ואף תאפשרנה להם לעשות טריקים להורים בבית!

 

תפאורה ומוזיקה

מופע קסמים איכותי, כולל בו תפאורה מרשימה ומוזיקה שמלווה את המופע, וזה עוזר להכניס את קהל הילדים לאווירה קסומה במיוחד! קוסם מקצועי יודע להשתמש בתפאורה ובמוזיקה בצורה הרמונית במופע, כך שהן מעצימות את החוויה אף יותר, וגורמות לילדים להרגיש בעולם שבו הכל אפשרי!

 

כמה עובדות מעניינות על קוסמים

אנשים רבים נוטים להשוות קוסם למפעילי יום הולדת מסוגים אחרים, מבלי לדעת מה זה באמת אומר להיות קוסם. אספנו עבורכם מספר עובדות מעניינות שעוזרות להבין קצת יותר על חייו של הקוסם.

 

לימוד מתמיד

כל קוסם נמצא במצב מתמיד של לימוד, וזו הדרך להפוך למקצוען של ממש וגם להישאר כזה. ענף הקוסמות מתפתח ומשתכלל כל הזמן, וקוסם שלא יקפיד להתעדכן – יישאר מאחור בסופו של דבר, והמופעים שלו יהיה פחות מקוריים ופחות יצירתיים. קוסמים דואגים להשתמש בקסמים חדשים כל הזמן, ולכן אם תזמינו קוסם מקצועי פעם אחר פעם למופע, כנראה שהקסמים יהיו שונים לחלוטין!

 

כנס קוסמים בינלאומי

תאמינו או לא – יש דבר כזה! קוסמים מקצועיים, דואגים לטוס לפחות פעם אחת בשנה לכנס קוסמים מקצועי, ובו הם מתעדכנים בכל החידושים האחרונים בתחום. כנסים שכאלו עוזרים לקוסם "להישאר בעניינים", ובהם הוא גם יכול לרכוש ציוד קסמים חדש, ולעבור סדנאות מיוחדות המקנות לו שיטות תקשורת ועמידה מול קהל.

 

מיומנות הופעה

קוסם מקצועי נדרש למיומנות גבוהה של עמידה מול קהל, וזהו דבר שנלמד במשך שנים רבות. במידה וקוסם לא יודע לעמוד מול קהל, ובמיוחד מול קהל של ילדים – הם יאבדו עניין מהר מאוד. קוסם מקצועי חייב לדעת כיצד להעביר את המסרים, כיצד ליצור מתח, וכיצד לתקשר עם הקהל באופן זורם וטבעי. זהו אחד ההבדלים העיקריים בין קוסמים מנוסים ובין קוסמים חובבניים.

 

למה חשוב לשים לב בעת הזמנת קוסם?

כשאנו מחפשים קוסם ליום הולדת 8, מומלץ לשים לב למספר דברים חשובים:

 

הגילאים שעמם עובד הקוסם

בתרום יש היצע גבוה של קוסמים, ורבים מהם ישמחו לבצע כל עבודה. מבחינת ההורים, כדאי לבדוק מהם הגילאים שעמם נוהג לעבוד הקוסם, וזאת עקב מספר סיבות:

 

סוג הקסמים

חשוב לציין, שלא כל קסם מתאים לכל גיל, ועלינו לוודא עם הקוסם שהוא יידע להציג קסמים שיפתיעו את הילדים. קסמים המתאימים לגילאים נמוכים יותר – עלולים לשעמם את הילדים!

 

סוג ההפתעות

חשוב לוודא שלקוסם יש הפתעות המתאימות לגילאי 8, מכיוון שהפתעות לגילאים קטנים יותר לא תמצאנה חן בעיניהם.

 

התקשורת עם הילדים

עלינו לדאוג להזמין קוסם שיודע לעבוד עם גילאי 8, כך שיידע כיצד לתקשר עמם בצורה הנכונה והמתאימה ביותר!

ניסיונו של הקוסם

וודאו מהו ניסיונו של הקוסם ועד כמה הוא מקצועי, על מנת להבטיח מופע קסמים איכותי שישאיר את הילדים מסוקרנים ומופתעים! איכות הקסמים מושפעת ישירות מהוותק של הקוסם.

מחירו של הקוסם

מחירו של קוסם מקצועי לרוב ינוע בין 1200 ל – 2300 שקלים, ומחיר נמוך מכך עלול להצביע על קוסם חובבן!