077-804-1434

קוסם ליום הולדת 7

בעת שיום הולדת 7 מתקרב, הורים רבים מתחילים לתכנן את מסיבת יום ההולדת, ומעוניינים שהיא תהיה יצירתית ומקורית ככל האפשר. השוק מציע מגוון רחב של מפעילים לימי הולדת, וביניהם נוכל למצוא ליצנים, מנפחי בלונים, שחקנים ועוד. אחת ההפעלות היותר מבוקשות, היא הפעלה של קוסם ליום הולדת 7. הזמנת קוסם מבטיחה להורים ולילדים חוויה מרתקת, מצחיקה ומפתיעה, וכזו שתשאיר זיכרון כיפי גם בימים שאחרי המסיבה! מה עלינו לדעת בעת שנחפש קוסם ליום הולדת 7?

מדוע דווקא קוסם?

כאמור, ישנם סוגים רבים של מפעילים לימי הולדת, והורים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים במה לבחור. את הילדים של היום קשה להפתיע ולסקרן, ואחת הסיבות לכך היא המידע הרב שהם נחשפים אליו בקלות דרך האינטרנט, הטלפונים החכמים, הטלוויזיה וכו'. רוב ההפעלות הסטנדרטיות לימי הולדת, כוללות אלמנטים שחוזרים על עצמם פחות או יותר, ומדובר ב"אותה גברת בשינוי אדרת". הזמנת מופע קסמים לעומת זאת, מבטיחה הנאה צרופה, וקסמים שיפתיעו את ההורים והילדים גם יחד!

מופע מרהיב בערד

 

קצת על עבודתו של הקוסם

לא כולם יודעים מה זה אומר להיות קוסם! עבודתו של הקוסם היא מרתקת, והיא גם כרוכה בהרבה אחריות. הנה כמה עובדות מעניינות שאולי לא ידעתם על קוסמים:

 

כנסים בינלאומיים

קוסמים מקצועיים, טסים לפחות פעם אחת בשנה לכנס קוסמים בינלאומי! בכנס הקוסמים לומדים על כל החידושים הכי חמים בתחום, נחשפים לקסמים חדשים, רוכשים ציוד איכותי לצורך ביצוע קסמים, ועוברים סדנאות המשפרות את כישורי ההופעה

 

עבודה מול קהל

קוסם נדרש לרמה גבוהה מאוד של עמידה מול קהל! קוסמים עוברים סדנאות וקורסים, שבהם הם לומדים טכניקות להתמודדות במצבים שונים. קוסם מנוסה יידע להתמודד כמעט עם כל סיטואציה שתתרחש במופע, ויוכל "לזרום" עם הקהל באופן חלק וטבעי.

 

התמקצעות מתמדת

קוסמים לעולם לא מפסיקים ללמוד! במקצוע הקוסמות אין כזה דבר שקוסם מגיע לרמה שבה אין לו יותר מה ללמוד, וזאת מכיוון שענף הקוסמות מתפתח כל הזמן! כל קוסם מקצועי ממשיך ללמוד במשך כל חייו, נחשף לקסמים חדשים, ומרענן את החומרים שלו, כדי לשמור על המופעים מאתגרים ומעניינים תמיד. קוסם שיפסיק ללמוד פשוט יישאר מאחור, ולא יוכל לחדש יותר מדי במופעים שלו.

 

מה כולל מופע קסמים איכותי?

כשאנו מזמינים קוסם, אנו רוצים שהוא יעניק לנו חוויה בלתי נשכחת ומופע קסמים איכותי. מהם האלמנטים המרכיבים מופע קסמים שכזה?

 

תפאורה ומוזיקה

תפאורה היא חלק בלתי נפרד ממופע קסמים! קוסם ליום הולדת 7 חייב להכניס את הקהל לאווירה המתאימה, ותפאורה היא אחד העזרים שמסייעים בידו לעשות זאת. אלמנט נוסף וחשוב היא המוזיקה, שעוזרת לבנות מתח, מלווה קטעים הומוריסטיים, ומשמשת כחיבור בעת קטעי המעבר של מופע הקסמים.

אופק הקוסם ביום הולדת

 

אנרגיות גבוהות

קוסם ליום הולדת 7, חייב להעביר את מופע הקסמים שלו באנרגיות המתאימות, על מנת לשמור על רמת הסקרנות ועניין של הילדים. בדור של היום, הילדים מאבדים סבלנות מהר מאוד, והם רגילים לעבור מגירוי אחד למשנהו בקצב מהיר מאוד. כשהקוסם הוא מקצוען ויודע לשמור על אנרגיות גבוהות בזמן המופע – הילדים יהיו מרותקים, מאותגרים ומסוקרנים במשך דקות ארוכות.

 

אינטראקטיביות

כשאנו מזמינים קוסם לילדים, לרוב הוא ידאג לשתף את הילדים במופע הקסמים, ויאפשר להם לקחת חלק פעיל בקסמים, בחידות, ובמשימות שונות הקשורות למופע. מופע קסמים אינטראקטיבי שומר על הילדים ערניים למתרחש במהלך כל המופע.

 

קסמים איכותיים

יש היצע גדול של קוסמים, ועלינו לדעת לבחור קוסם מקצועי באמת. שיטה טובה לעשות זאת, היא לצפות בעבודות קודמות של הקוסם באמצעות סרטונים, או לקבל חוות דעת אמינות ממקור ראשון. קוסם מנוסה יוכל להציג קסמים איכותיים, וכאלו שהילדים וגם ההורים יופתעו מהם בכל פעם מחדש!

 

הפתעות לילדים

אין דבר שילדים אוהבים יותר מהפתעות! קוסם ליום הולדת 7 מגיע כמעט תמיד עם הפתעות לכל הילדים, וחשוב לוודא זאת בעת שאנו מזמינים אותו. הפתעות לילדים משאירות מזכרת מתוקה ממופע הקסמים, והן יכולות להגיע בצורות שונות. כך למשל, חלק מהקוסמים מחלקים בלונים מיוחדים, שיני ערפד, קעקועים זמניים ועוד.

 

פנטומימה

קוסמים רבים מתמקצעים במיומנויות נוספות מעבר לקסמים, ופנטומימה היא דוגמה טובה לכך. פנטומימה מוסיפה מימד נוסף למופע הקסמים, והיא יוצרת אצל הילדים אתגר וגירוי מחשבתי. קוסמים רבים משתמשים בפנטומימה בקטעי המעבר במופע שלהם, ובכך הם יוצרים אווירה של עניין ושל הומור אצל הילדים.

 

טיפים לקראת הזמנת קוסם ליום הולדת 7

אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים, שיוכלו לעזור לכם לבחור קוסם מקצועי למסיבת יום הולדת 7:

 

בחירת קוסם מנוסה

מומלץ לא להתפתות ולבחור בקוסם חובבן או מתלמד, על אף שלעתים המחיר הוא נמוך יותר משמעותית. ילדים בני 7 הם כבר לא פעוטים, והקסמים שמוצגים להם צריכים להיות ברמה גבוהה. בחירת קוסם מנוסה תבטיח לכם מופע איכותי, וחוויה שתיזכר לאורך זמן אצל ההורים והילדים גם יחד!

 

כמה מומלץ לשלם לקוסם?

מחירו של קוסם מקצועי ינוע בין 1200 ל – 2300 שקלים למופע, ומחיר שהוא נמוך יותר לרוב יצביע על קוסם מתחיל או מתלמד. זכרו שכמו בכל מקצוע – הוותק והניסיון מוסיפים לשכר, וזה לרוב אומר שתקבלו תמורה הולמת למחיר. כמו כן, מומלץ לברר לגבי חבילות הכוללות בהן את מחיר ההפתעות, ושירותים נלווים נוספים.

עשו שיעורי בית על הקוסם!

אין זה מומלץ לקנות "חתול בשק", ומומלץ לוודא היטב את מי אנו מזמינים למסיבת יום ההולדת שלנו! בררו על הקוסם, חפשו חוות דעת, וצפו בסרטונים מאירועים קודמים שלו, על מנת לבצע בחירה טובה.