077-804-1434

קוסמים ליום הולדת

קוסמים ליום הולדת הם אטרקציה פופולארית, ואנשים רבים בוחרים בהם כדי להפוך את יום ההולדת למשהו קצת אחר. אין זה משנה אם מדובר ביום הולדת של ילדים, או יום הולדת של אנשים בוגרים – קוסם מקצועי יוכל להתאים מופע קסמים מוצלח לכל אירוע. קוסמים לומדים את מיומנות הצגת הקסמים במשך שנים רבות, ומעבר לכך – יודעים לעמוד מול קהל, לסקרן, להפתיע ולהצחיק. כשאנו מזמינים קוסמים ליום הולדת, עלינו לוודא שאנו עושים בחירה נכונה! במאמר זה, אספנו עבורכם כמה עובדות וטיפים בנושא.

ימי הולדת

קוסמים מוזמנים לסוגים שונים של יום הולדת, כשלכל אחד מהם יש את המאפיינים שלו – והדרישות בהתאם. באילו סוגי יום הולדת קוסמים יכולים להופיע?

אופק הקוסם עם אולף

 

יום הולדת לילדים

מסיבות יום הולדת לילדים, הם סיבה נהדרת להזמנת קוסם שירתק את הילדים. קוסמים ליום הולדת, יכולים להתאים את מופע הקסמים שלהם לגיל הילדים, ולהעניק להם חוויה בלתי נשכחת! במידה ונדאג להזמין קוסם מקצועי – אין ספק שגם ההורים יהיו מופתעים מהקסמים! קוסמים המגיעים ליום הולדת עם קהל של ילדים, גם מביאים עמם הפתעות ממש כמו מפעילי יום הולדת אחרים, ובין ההפתעות נוכל למצוא למשל בלונים מדליקים, שיני ערפד מפחידות, קעקועים זמניים, מדבקות יפות ועוד.

 

בר מצווה

אירוע בר מצווה היא למעשה יום הולדת מיוחד, והזמנת קוסם יכולה לשדרג אותו משמעותית! כשאנו מזמינים קוסם לאירוע בר מצווה, הוא יעניק תשומת לב מיוחד לחתן בר המצווה, ואף יוכל לשתף אותו במופע הקסמים בתור שוליית קוסם מקצועי! הזמנת קוסם לאירוע בר מצווה, תשדרג את האירוע ותשאיר חוויה בלתי נשכחת עבור חתן השמחה, ועבור כל האורחים כמובן!

 

יום הולדת לבוגרים

מופעי קסמים אינם מוגבלים לילדים בלבד, וגם אנשים בוגרים נוהגים להזמין קוסמים ליום הולדת! קוסם מקצועי יודע לרתק כל קהל, ולגרום לו לתהות איך מתבצע הקסם שהם רואים לפניהם. בעוד ילדים חיים בעולם של דמיון, מבוגרים יסתקרנו ממש וינסו למצוא תמיד את ההסבר ההגיוני למה שהם רואים. הזמנת קוסם מקצועי לאירוע יום הולדת, יהווה אטרקציה בלתי נשכחת בכל גיל שהוא!

 

מופע קסמים איכותי

קוסמים ליום הולדת, צריכים לדעת כיצד להעניק לקהל מופע קסמים איכותי שישאיר אותם פעורי פה בכל פעם מחדש! אין זה משנה אם מדובר ביום הולדת לילדים קטנים, בר מצווה, או אירוע של אנשים בוגרים – קוסם מקצועי יידע להתאים את המופע לכל גיל, וליצור חוויה ייחודית בכל פעם מחדש. העברת מופע קסמים איכותי היא אומנות של ממש! ממה מורכב מופע קסמים שכזה?

 

הומור ואנרגיות

קוסם הוא לא רק אדם שיודע לבצע קסמים, הוא גם צריך לדעת לעמוד מול הקהל באופן כזה, שהם יסתקרנו ויישארו מרותקים אליו במשך כל המופע! קוסמים לומדים את מיומנות העמידה מול קהל במשך שנים רבות, והם יודעים להשתמש במינון המתאים של אנרגיות והומור – על מנת לשמור על הקהל איתם במשך כל המופע.

 

תפאורה ומוזיקה

יש תפקיד חשוב ליצירת האווירה בעת מופע הקסמים, והאלמנטים שעוזרים בכך הם התפאורה והמוזיקה. כל קוסם שמכבד את עצמו, יופיע מול הקהל עם תלבושת מתאימה, כשמאחוריו תפאורה מרהיבה, וברקע יש מוזיקה שתסייע לו ביצירת מתח, קטעי מעבר וקטעים הומוריסטיים. התפאורה והמוזיקה עוזרות לקהל להיכנס יחד עם הקוסם אל תוך העולם המיוחד של הקסמים, והן יוצרות סקרנות, מתח וציפייה אפילו טרם תחילת המופע!

 

קסמים איכותיים

הקסמים הם למעשה גולת הכותרת של המופע, והם יעידו על רמת המקצועיות של הקוסם! קוסמים מקצועיים לומדים במהלך כל הקריירה שלהם, על מנת להגיע לרמת גבוהה של ביצוע קסמים. קוסם טוב גם משנה ומשדרג את מאגר הקסמים שלו כל העת, וכך הוא מסוגל לבצע מופעים רבים שאינם חוזרים על עצמם! כשאנו מזמינים קוסמים ליום הולדת, מומלץ לוודא שמדובר באנשי מקצוע ברמה גבוהה – גם אם המחיר הוא מעט יותר יקר!

מופע קסמים של אופק הקוסם

 

תשומת לב לחוגג!

אחד הדברים הכי כיפים כשקוסם מגיע ליום הולדת, הוא עניין תשומת הלב המיוחדת לחוגג! הקוסם לרוב ישתף את הילד או האיש החוגג במופע הקסמים, ואולי אף יעניק לו את תפקיד שוליית הקוסם! עבור ילדי יום הולדת, אין דבר המשתווה לביצוע קסמים מרהיבים עם גלימה וכובע כמו של קוסמים אמיתיים, כשכל החברים ההמומים צופים ומתלהבים!

 

מחיר קוסמים ליום הולדת

המחיר של קוסמים ליום הולדת יכול להשתנות כתלות במספר פרמטרים, אך ניתן לומר בהערכה גסה, שהמחירים נעים בין 1200 ל – 2300 ₪ למופע. ממה מושפעים המחירים?

 

ניסיונו של הקוסם

קוסמים לומדים את המקצוע במשך שנים רבות, ומשקיעים בכך כסף רב. ממש כמו בכל מקצוע אחר – גם כאן לוותק יש משמעות המשתקפת בשכר, ולכן קוסם ידרוש מחיר גבוה יותר ככל שהוא מנוסה יותר. חשוב לזכור שקוסמים ממשיכים להשקיע כסף בלימוד, סדנאות וציוד במהלך כל הקריירה שלהם, ולכן יש לכך השפעה ישירה על המחיר.

 

מועד האירוע

כשאנו עורכים אירוע יום הולדת בסוף השבוע – הזמנת קוסמים ליום הולדת עשויה להיות יקרה יותר, מכיוון שאין זה יום עבודה רגיל.

 

מרחק הנסיעה

קוסמים ליום הולדת לרוב יוזמנו לאירועים הנערכים באזור מגוריהם, אך לא תמיד. קוסמים מקצועיים ומבוקשים – לעתים מוזמנים גם לאירועים רחוקים יותר, ובמקרים כאלו ייתכן והמרחק יוסיף מעט למחיר, עקב הוצאות זמן ודלק מצד הקוסם.

שירותים נלווים

קוסמים ליום הולדת לעתים נדרשים לשירותים נלווים, כמו אספקת הפתעות לילדים, קריוקי, מוזיקה למסיבה, ועוד. שירותים אלו עשויים לייקר את מחירו של הקוסם.