077-804-1434

מופע קסמים ליום הולדת

יום ההולדת של ילד הוא הרגע המיוחד שלו בשנה! ילדים מצפים בכיליון עיניים ליום ההולדת שלהם, ומעוניינים שהוא יהיה חוויתי במיוחד. לקראת יום ההולדת, הורים רבים מתלבטים כיצד לפנק את הילד שלהם, ורבים מהם בוחרים במופע קסמים מקצועי! מופע קסמים ליום הולדת מהווה אטרקציה מבוקשת, מכיוון שהוא משלב בו הרבה מעבר לקסמים בלבד. מדוע מומלץ להזמין מופע קסמים ליום הולדת ? במאמר הבא.

יום הולדת לילד

יום הולדת הוא אירוע משמח עבור כל אדם, אך כשאנו ילדים – הדבר מרגש אף יותר! כל ילד מצפה ליום ההולדת שלו, ומתחיל לדמיין שבועות מראש כיצד הוא ייערך. ילדים מסוימים יודעים מראש איזו הפעלה הם רוצים ליום ההולדת שלהם, וילדים אחרים פתוחים להצעות או סומכים על הוריהם. אין ספק שכל הורה מכיר את ה"תכשיט" שלו בצורה הטובה ביותר, ולכן הוא יידע טוב מכולם מה משמח אותו.

אופק הקוסם ביום הולדת

 

מה כדאי שיהיה בהפעלת יום הולדת?

יש מספר אלמנטים, שידועים כמוצלחים במיוחד כשמדובר על אירוע לילדים. מהם האלמנטים שיוכלו לקחת את יום ההולדת שלכם כמה רמות למעלה?

 

אינטראקטיביות

שיתוף של הילד החוגג, ושל הילדים האורחים – יכול להפוך את היום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת! זה משהו שכל מפעיל יום הולדת יודע, וככל שרמת האינטראקטיביות היא גבוהה יותר, כך הילדים יהיו סקרנים ומרותקים יותר.

 

הפתעות ומזכרות

בעבר היינו מקבלים שקיות הפתעה, והיום? מפעילי יום הולדת וקוסמים נוהגים לחלק הפתעות קצת יותר מקוריות. ההפתעות שיחולקו לילדים ביום ההולדת, יעזרו להשאיר את הטעם הטוב מהחוויה לעוד זמן רב!

 

עניין ומקוריות

הפעלה צריכה לכלול אלמנטים מעניינים, ולא דברים שהילדים כבר ראו באירועים קודמים. מסיבה זו מופעי קסמים הם מומלצים ביותר ליום ההולדת, ויוכלו להעניק לילדים חוויה יצירתית ומיוחדת בכל פעם מחדש!

 

הוקרת הילד החוגג

מפעילים מקצועיים לימי הולדת, יודעים כיצד להוקיר את הילד החוגג, ולהפוך אותו לכוכב אמיתי כפי שמגיע לו! יום הולדת יש רק פעם בשנה, וחשוב לוודא עם המפעיל שהוא יהפוך את החוויה למעצימה במיוחד עבור ילד יום ההולדת שלכם!

מופע קסמים של אופק הקוסם

מופע קסמים ליום הולדת

הורים רבים כבר יודעים, שמופע קסמים ליום הולדת הוא הבחירה הטובה ביותר. מה יש בו, במופע הקסמים, שהופך אותו לכה פופולארי בימי הולדת?

 

קודם כל – קסמים!

בעת שאנו מזמינים קוסם ליום הולדת , חשוב לוודא שמדובר בקוסם מקצועי שיודע מה הוא עושה. קוסמים מקצועיים מקפידים להתפתח וללמוד כל העת, על מנת להישאר מעודכנים בחידושים הכי חמים בתחום. קוסמים משקיעים המון בסדנאות, כנסים, ואף טסים לפחות פעם בשנה לכנס קוסמים בינלאומי! בחירת קוסם מקצועי להפעלת יום ההולדת שלכם, תשדרג משמעותית את החוויה לילדים, ותגרום להם להסתקרן ולהישאר מרותקים במהלך כל המופע.

 

תקשורת ושיתוף הילדים

כשאנו מזמינים קוסם מקצועי ליום הולדת , הוא נוהג לשתף אותם במהלך המופע, להיעזר בהם, לחלק הפתעות, להציג חידות ועוד. פעילות שכזו שומרת על הילדים ברמת הנאה ועניין במשך כל ההפעלה, ומעניקה להם חוויה מיוחדת. מעבר לכך, וכפי שכבר נאמר – הקוסם יעניק יחס מיוחד לילד החוגג, ואף יהפוך אותו לשוליית הקוסם שלו!

 

הפתעות לילדים!

קוסמים לימי הולדת הם מפעילים לכל דבר, ולכן הם נוהגים גם לחלק הפתעות לילדים במהלך המופע! הקוסם יוכל להתאים את ההפתעות לגילאי הילדים, ולהשאיר אצלם מזכרת נהדרת מהחוויה.

 

טיפים להזמנת מופע קסמים ליום הולדת

אחרי שהבנו שמדובר באטרקציה איכותית, חשוב לדעת כיצד להתנהל, וממה להימנע בעת שאנו מחפשים קוסם מקצועי להפעלת יום הולדת .

 

הקפידו על קוסם מקצועי

חשוב להבין, שמקצוע הקוסמות לא נרכש "על רגל אחת", ומדובר בשנים של ניסיון ואימונים. קוסם מקצועי דואג ללמוד ולהשתפר כל הזמן, וכך עולה רמת המופעים שהוא מעניק. חשוב לבחור בקוסם מקצועי ובעל ניסיון, כיוון שזה ישפיע ישירות על החוויה של הילדים. בימינו ילדים לא נוטים להאמין בקלות לכל טריק, וכדאי להציג בפניהם קסמים איכותיים שיגרמו להם להיות מופתעים באמת!

 

כמה זה עולה?

שאלת המחיר היא חשובה ללא ספק, ועליכם לדעת שקוסם מקצועי ייעלה בין 1200 ל – 2300 ₪. מחיר נמוך מכך לרוב יצביע על קוסמים מתלמדים או חובבנים למיניהם. ממה מושפע מחירו הסופי של קוסם לימי הולדת?

 

סוג החבילה

מכיוון שהפעלת יום הולדת כוללת בה שירותים נלווים, דוגמת הפתעות המחולקות לילדים, בלונים בצורות שונות, קריוקי ועוד, קוסמים רבים נוהגים להציע ללקוחותיהם חבילות הכוללות בהן שירותים שונים. סוג החבילה ישפיע על המחיר, וכך תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם!

 

מועד האירוע

מופע קסמים ליום הולדת הנערך בסוף השבוע, יתאפיין בתעריף מעט גבוה יותר, כיוון שמדובר ביום שהוא אינו יום עבודה רגיל.

 

אורך המופע

לרוב מופע קסמים נערך בין 45 דקות לשעה, ומופעים ארוכים מכך עשויים לייקר מעט את המחיר. יחד עם זאת, קוסמים רבים מעניקים פעילויות נוספות לפני ואחרי המופע, ומומלץ לברר מול הקוסם הספציפי מה הוא מציע.

 

מיקום האירוע

קוסם הנותן שירות , לרוב יוכל להגיע לאזורים הקרובים ללא תוספת תשלום. במידה ואזור האירוע הוא רחוק במיוחד, הדבר עשוי לייקר את המחיר הסופי עקב הוצאות דלק וזמן.

 

עשו שיעורי בית!

אל תוותרו על בירור מעמיק לגבי הקוסם שאתם מזמינים! ממש כמו בכל תחום אחר, ישנה תחרות רבה בשוק, ורמות שונות של בעלי מקצוע. אם ברצונכם שיום ההולדת יהיה איכותי וישאיר טעם של עוד – חשוב לבחור בקוסם מקצועי ולא "חאפר". ניתן להתרשם מעבודות קודמות של הקוסם בעזרת סרטונים, חוות דעת, או כל צורת התרשמות אחרת.