077-804-1434

מפעיל ליום הולדת

הורים רבים , מחפשים את ההפעלה שתהפוך את יום ההולדת של ילדם למשהו אחר. אין זה פשוט להפתיע את הילדים של היום, ובכל שנה ההורים מנסים לחשוב על רעיונות יצירתיים וייחודיים. אטרקציה שתמיד עובדת היא הפעלת קוסם ליום הולדת, וזאת כיוון שהיא תמיד מקבלת פנים אחרות. כשאנו מזמינים קוסם מקצועי להפעלת יום הולדת , הוא יודע לשלב במופע פנטומימה, קסמים מיוחדים, חפצים מעניינים, ואף משתף את הילדים עצמם במופע! מה עוד כדאי לדעת על הפעלת קוסם ליום הולדת?

הפעלת יום הולדת

כשאנו מחפשים מפעיל להיום הולדת , אנו עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מפעילים רבים בשוק, ביניהם ליצנים, שחקנים, מנפחי בלונים ועוד. עבור הורים רבים, המטרה בארגון אירוע יום הולדת, היא ליצור חוויה מעניינת שתפתיע את הילדים האורחים ותשמח את הילד החוגג. הילד שלנו חוגג יום הולדת פעם בשנה, ואין ספק שמדובר באירוע מיוחד עבורו. לכן, נרצה שהוא ייהנה בו ויזכור אותו לפחות עד השנה הבאה!

מופע במועדון הברקה - בית הגלגלים

 

מדוע קוסם ליום הולדת ?

כשאנו מזמינים הפעלת קוסם ליום הולדת , מובטח לנו שהילד שלנו יקבל חוויה בלתי נשכחת! קוסם מקצועי מסוגל לרתק את הילדים במשך דקות ארוכות, וזהו למעשה הקסם האמיתי. אין זה מספיק שהקוסם יהיה מקצוען בתחומו, הוא צריך לדעת גם כיצד להגיש את הקסמים, וכיצד ליצור את העניין אצל הילדים. קוסם שיידע לעשות זאת, יוכל להעניק לילדם את האירוע הטוב ביותר.

 

מה כוללת הפעלת קוסם ליום הולדת?

לפני שאנחנו סוגרים הפעלה עם קוסם מסוים, חשוב לדעת מה אמורה לכלול הפעלה איכותית:

 

הפתעות ומזכרות

בעבר, ימי הולדת היו מסתכמים בשקיות הפתעה של חטיפים וממתקים, כיום הרף של הילדים הוא גבוה יותר, ולכן מפעילים לימי הולדת צריכים להתאמץ מעט יותר. בהפעלה איכותית של קוסם ליום הולדת, הוא מחלק הפתעות לילד החוגג וגם לכל הילדים האורחים!

 

תקשורת עם הילדים

דבר ידוע הוא, שמפעיל ילדים חייב להיות מעט ילד בעצמו, ובצורה זו הוא יוכל לתקשר עם הילדים בצורה הטובה ביותר! קוסם מקצועי ליום הולדת יודע לרתק את הילדים, לשמור עליהם במתח, ויחד עם זאת ליצור אינטראקציה הומוריסטית ובעלת מסרים חינוכיים.

 

פעילות אינטראקטיבית

כשקוסם מוזמן להפעלת יום הולדת , לרוב הוא נוהג לשלב את המשתתפים במופע, במיוחד את הילד החוגג! חלק מהקוסמים אף יגרמו לילד יום ההולדת להרגיש כוכב אמיתי, וישלבו אותו במופע בתור שוליית קוסם עם גלימה וכובע! פעילות אינטראקטיבית עם הילד החוגג, ועם הילדים הצופים במופע, היא הכרחית על מנת לשמור על רמת העניין של הילדים בשיאה.

 

קסמים איכותיים

כשאנו מזמינים קוסם מקצועי ליום הולדת , ביכולתו להתאים את הקסמים לגיל המשתתפים. ישנם קסמים שעובדים יותר עבור ילדים קטנים – כמו אלו המשלבים מטפחות וחפצים צבעוניים, וישנם קסמים המתאימים לילדים גדולים יותר, כמו קסמי ריחוף, קלפים, אש ועוד. ככל שהקוסם הוא מקצועי יותר, הוא יוכל לספק מופע קסמים איכותי יותר, וזה יבטיח לנו אירוע מושלם.
כיצד לבחור הפעלת יום הולדת ?

כאמור, ההורים עומדים בפני היצע בלתי מבוטל, בעת שהם מחפשים מפעיל ליום ההולדת הקרב ובא. אילו טיפים יכולים לעזור לנו לבחור מפעיל איכותי ליום הולדת?

מופע קסמים עם משמעות

 

חוות דעת

אחת השיטות הטובות ביותר, היא חוות דעת ממקור ראשון ממי שכבר הזמין את אותו מפעיל. בין אם מדובר בקוסם או ליצן, הורים מרוצים יוכלו להמליץ לנו על מפעיל שהם נהנו לעבוד עמו, וכך לעזור לנו לבחור בעצמנו. בעניין זה חשוב לוודא מול המפעיל שהוא משנה את המופע בין אירוע לאירוע, על מנת למנוע כפילויות עבור הילדים.

 

התרשמות מעבודות קודמות

במידה ואנו באמת רוצים להכיר את המפעיל, אין דרך טובה יותר מאשר לצפות בעבודות קודמות שלו. בקשו מהמפעיל לשלוח לכם קישורים לסרטונים מאירועים קודמים, וכך תוכלו להתרשם מאיכות המופע, התקשורת עם המשתתפים והאווירה הכללית.

 

תקציב

האופציות להפעלות יום הולדת הן מגוונות, וכך גם המחיר שלהן. יש הורים שמחליטים מראש על תקציב מסוים, ויש כאלו שמבררים מחירים ואז מבצעים שיקול בהתאם לאותה הפעלה. כך או כך, בררו מול המפעיל אם ישנן חבילות שיכולות להוזיל את העלות הכוללת, והשיגו מידע מפורט על השירות הניתן במסגרת המחיר – למשל כמות וסוג ההפתעות, אורך ההפעלה וכו'.

 

העדפת הילד

בתור הורים, חשוב לנו להבין מה ייסב הנאה לילד שלנו. גם אם נזמין הפעלה יוקרתית ואיכותית במיוחד – לא תהיה בכך תועלת במידה והיא לא לטעמו של ילדנו. הורים מכירים את הילד שלהם באופן הטוב ביותר, ולכן הם יכולים לדעת מה הוא יאהב ולהפתיע אותו. עבור הורים שאינם בטוחים, אפשר פשוט לשאול את הילד בצורה ישירה.

קוסם ליום הולדת

מבין המפעילים הרבים הפועלים , קוסם נחשב למפעיל פופולארי במיוחד. כשאנו מזמינים מופע קסמים מקצועי ליום ההולדת של ילדנו, נוכל ליהנות ממספר יתרונות:

 

מופע מרתק

קוסם מקצועי מסוגל להפנט ולרתק את הילדים במשך כל המופע! אופן הגשת הקסמים, וכמובן איכותם – תגרום לילדים לחוויה שלא תישכח במהרה.

 

שוליית הקוסם

קוסמים רבים מגייסים את הילד החוגג לתפקיד שוליית הקוסם, ולעתים אפילו מעניקים לו אביזרים כמו כובע, גלימה ושרביט! באופן זה הילד שלכם ירגיש כוכב אמיתי!

 

הפתעות

קוסם המגיע ליום הולדת, מחלק הפתעות לא רק לילד החוגג, אלא לכל המשתתפים! חלוקת הפתעות מקוריות, מאפשרת לילדים לזכור את המופע גם זמן רב אחרי שהוא הסתיים.

אינטראקטיביות

מופע קסמים ביום הולדת מעניק במה לכל ילד, כך שכולם מרגישים שותפים לחוויה – מה שמעצים את ההנאה מההפעלה אף יותר!