077-804-1434

אילו מפעילים לא שגרתיים אפשר להזמין ליום הולדת?

יום הולדת למפעילים

"יום הולדת חגיגה נחמדת", חגיגת יום הולדת היא אחד הטקסים שמוכרים לכולנו, יש עוגה, בלונים ונרות. חגיגה נחמדה. אבל אם אתם רוצים חגיגה שהיא קצת יותר מנחמדה, משהו שובר שגרה… הכתבה הבאה בשבילכם.

 

רק פעם בשנה

יום הולדת הוא מאורע של פעם בשנה, הוא בעצם ראש השנה הפרטי שלנו.. וכשזה מגיע לילדים שלנו, כולנו רוצים את הכי טוב שיש. אנחנו מחפשים לעשות לילדים שלנו את החגיגה הכי כיפית, שיהנו עד הגג. ואם אתם קוראים את הכתבה הזו כנראה שאתם עדיין לא בטוחים איך לעשות את זה…

חגיגה טובה, היא בדרך כלל כזו שזוכרים אותה עוד הרבה זמן אחרי שהיא נגמרת. ובכדי שכולם יזכרו את החגיגה מומלץ להביא מפעיל – מישהו שיתפוס את כולם ובמקום שיהיו חצי ראש או יותר בתוך הפלאפון, יהיו סביב הילד שחוגג את יום ההולדת. ואם כבר מפעיל אז מפעיל כזה שבאמת ירתק את כולם.

יום הולדת למפעילים

להטוטן

להטוטן הוא אחד המפעילים הנחשקים בשוק מפעילי יום הולדת, הלהטוטנים עושים תרגילים כאלה שנראה לנו בלתי ניתנים לביצוע על ידי בן אנוש כמונו. ואם ללהטוטן יש גם דמויות צבעונית, הולכי קביים ופעלולי אש בכלל הילדים יעופו על זה… הלהטוטים מרתקים את כולם, מבוגרים וילדים כאחד. ולא משנה בכמה מופעים שכאלה הייתם, זו תמיד תהיה חוויה לא שגרתית ומהפנטת.

 

עולם הקסם

העולם שלנו צבעוני, מלא וגדוש בפריטים שצדים  את עינינו, אבל זה לא גורם לנו לעצור לרגע. אנחנו הולכים ברחוב ועם כל הסחות הדעת מסביב אנו ממשיכים בשלנו כאילו לא קרה כלום, ולמה?

כי כל הדברים שקורים מול עינינו צבעוניים ומושכים ככל שיהיו הם רגילים וטבעיים. ככה עובד העולם. לעומת זאת, עולם הקסם נותן לנו הצצה מוחשית לעולם של דמיון שבו הכל יכול לקרות, וזה תופס לנו את כל החושים וממגנט אותנו אל הקסם.

יום הולדת למפעילים

טיפים

טוב, אז אתם רוצים לחגוג לילדכם בצורה לא שגרתית, ולהביא אמן שירתק את כולם. הכנו לכם כמה טיפים שחשוב לזכור:

  • לא פחות חשוב מאיזה מופע תביאו חשוב מי יופיע, שהאמן שתזמינו יהיה חבר'מן. ומלבד לעשות את תפקידו הטכני ידע להכניס את הקהל לאווירה.
  • בדקו מי קהל היעד שלכם, האם אלו ילדי גן חובה או שהחברה אוטוטו מסיימים את היסודי, והזמינו את האמן בהתאם לרמה…
  • וטיפ אחרון, כמו בכל דבר, חשוב מאוד לראות ביקורות של לקוחות זה יעזור לכם להבין עד כמה מקצועי האמן והאם הוא מתאים לקונספט שלכם.

 

סיכום

אם גם אתם רוצים חגיגת יום הולדת לא שגרתית שכולם יזכרו, אנחנו ממליצים להביא מפעיל לא שגרתי לדוגמא: להטוטן או קוסם. המשותף לשניהם הוא שהם מרתקים את הקהל, ומכניסים אותו לעולם שבו הכל יכול לקרות. בסופו של דבר, האמן הוא זה שיהיה אחראי על הצלחתו של האירוע. לכן מומלץ לבדוק את מי אתם מביאים והאם הוא מתאים לקונספט של החגיגה שלכם.

יום הולדת למפעילים

אז מה היה לנו