077-804-1434

נולדה לרקוד: 5 רעיונות לבת מצווה לרקדנית הקטנה

הבת מצווה של הבת שלכם מתקרבת בצעדי ענק ואתם רוצים לשמח אותה? אם חשתם במשיכה שלה לתחום הריקוד, יש מספר פעילויות שונות שאתם יכולים לשלב באירוע המרגש והחד פעמי הזה כדי לתת לכך ביטוי. פעילויות אלה גם ישמחו אותה וגם יגרמו להנאה גדולה בקרב האורחים – לא רק הילדים, אלא גם המבוגרים! ריכזנו לכם כמה רעיונות שתוכלו לקחת מהם השראה לקראת האירוע המתקרב.

 

1 – די ג'יי למסיבה

מדובר בהפעלה קלאסית למסיבות יום הולדת ובת מצווה. די ג'יי בעצם יפעיל את המוזיקה, יבחר בשירים ויידע להרגיש את הקהל ולבחור את המוזיקה המתאימה לרגע הנכון. חשוב לשבת עם הדי ג'יי מראש כדי שיבחר שירים שכלת בת המצווה אוהבת וישלב אותם בשאר הפלייליסט. די ג'יי טוב יוכל להפוך את האירוע למסיבה כיפית, לנגן את הלהיטים שכולם אוהבים ולגרום לכל הילדים למלא את רחבת הריקודים ללא הפסקה!

 

2 – מסיבת אוזניות

עושים אירוע בחלל שבו אתם לא רוצים להפריע לאחרים? או שאתם רוצים פשוט ליצור חוויה מיוחדת ומקורית שהאורחים לא ישכחו? מסיבת אוזניות יכולה להיות הרעיון המושלם בשבילכם. במסיבה זו כל ילד יקבל אוזניות אלחוטיות אישיות משלו, והדי ג'יי יפעיל את המוזיקה דרך האוזניות במקום דרך הרמקולים.

כך כלפי חוץ הילדים רוקדים בשקט, אבל מבפנים- הם נהנים מהשירים הכיפיים ביותר. מסיבת אוזניות אפשר לבצע באמצעות פופ סטאר מסיבת אוזניות אלחוטיות לבת מצווה.

 

3 – סדנת ריקודי היפ הופ

באירוע בת מצווה אפשר גם להביא אטרקציה שבה הילדים ילמדו לרקוד! יש מדריכי ומדריכות היפ הופ שישמחו לבוא עם כוריאוגרפיה מיוחדת ולהציג אותה בפני קהל הילדים. כך כל הילדים ירקדו יחדיו באופן מתואם ויזכו בחוויה מיוחדת עליה ידברו עוד רבות בהמשך.

 

4 – הרקדת שורות

לרקוד פריסטייל זה כיף, אבל לעשות את אותן תנועות מתואמות עם עשרות ילדים בו זמנית מייצר חוויה אחרת לחלוטין! קיימים ריקודים רבים ופשוטים שילדים יכולים ללמוד במהירות על ידי מדריך ריקודים, ולאחר מכן ליישם אותם יחדיו כקבוצה. אתם בטח חושבים אוטומטית על ה"מקרנה" אבל זה לא הריקוד היחיד שאפשר לרקוד יחדיו בשורות! ואל תדאגו, גם המבוגרים יכולים להצטרף לחוויה.

 

5 – ריקוד מוכן מראש

אם הבת שלכם נהנית לרקוד ועושה זאת רבות בזמן הפנוי שלה, אולי כדאי לתכנן מראש שהיא תכין ריקוד למאורע, באמצעות הדרכה מקצועית כמובן, ובאירוע תבצע אותו מול הקהל והחברים שלה. באמצעות ריקוד אישי היא תוכל להיות במרכז הבמה ולקבל תשומת לב אוהבת.

זה לא אומר שצריך להתכונן חודשים רבים מראש, מספר שיעורי הכנה לקראת האירוע יכולים להספיק בכדי לייצר ריקוד יפה, מרשים ומרגש. לא רק זה, לאחר מכן היא תוכל גם ללמד את החברות שלה את הריקוד ולהעביר אותו הלאה….

שיהיה במזל טוב!

רַקדָן

אז מה היה לנו