077-804-1434

מוזיקה באירועים – למה זה חשוב?

למוזיקה יש הרבה השפעה על בני האדם.

היא משמחת, מרגשת, מקפיצה ועוזרת לטפל בבעיות בריאותיות.

אלו סיבות מספיק טובות כדי לא לוותר על המוזיקה באירועים.

המאמר ידון בחשיבות של המוזיקה באירועים.

 

אירוע יבש ועגום או אירוע שמח ומקפיץ?

לא משנה מה הסיבה למסיבה, ערב עם חברים, חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, מסיבת יום הולדת, שירה בציבור, ערב גיבוש לעובדים, מסיבת טבע ועוד. אם אין מוזיקה באירוע הוא יהפוך לאירוע רדוד, ללא תוכן ויפגום במצב הרוח של האורחים. חוץ מהלוויה לא עלינו, כל אירוע חייב מוזיקת רקע או מוזיקת ריקודים – העיקר שתהיה מוזיקה. למשל, כאשר בוחרים תקליטן מומלץ לחתונה הוא חייב להיות מקצועי על מנת לדעת לבחור את סגנונות המוזיקה המתאימים ביותר לכם ולאורחים ולדעת מתי לשים מוזיקת רקע ומתי להקפיץ את האורחים במוזיקת ריקודים קצבית. בדרך כלל שמגיעים לשלב האוכל המוזיקה תהפוך לרגועה יותר ופחות עוצמתית. בשלב הריקודים אפשר להגביר את הווליום ולשמח את האורחים.

 

השפעת המוזיקה על מוחם של האורחים

מלבד זאת שהמוזיקה מעלה את מצב הרוח ומשפרת את שמחת החיים של האורחים, יש לה יכולת להשפיע על מוחם של אנשים. האזנה למוזיקה משפרת את החשיבה המרחבית, הקוגניציה, פתרון בעיות, שיפור יכולות מילוליות ואפילו שיפור הראייה. המוזיקה מצמררת כאשר היא מרגשת אנשים ויש לה אף יכולת לגרום לאנשים לבכות מהתרגשות. מחקרים שונים אף גילו שהמוזיקה גורמת לתחושות שונות בגוף כמו מגע, ריח, צבע ותחושה מינית.

 

כיצד לספק את האורחים באירוע?

לאור העובדה שלמוזיקה יש כוח הגורם לתחושות, המחקרים גילו שהיא אף גורמת לסיפוק. אפילו שאנשים זרים נפגשים ומאזינים למוזיקה הם יחושו סיפוק וחיבור. לפיכך, המוזיקה מאחדת בין אנשים ולכן חשוב להכניס אותה לאירועים כמו גיבוש צוות. גם כאשר מדובר באירוע משפחתי המוזיקה תאחד את המשפחה ותספק את הצורך הטבעי שלהם – להאזין למוזיקה.

 

השפעת המוזיקה על בעיות בריאותיות

אין ספק שמוזיקה חודרת ללב וגורמת לכל אדם להגיב אחרת אליה. ביחד עם זאת, היא לא תטפל בבעיות לב אך בהחלט יכולה לסייע בשיקום. ישנם מחקרים שמצאו אף שהמוזיקה מסייעת להוריד את לחץ הדם ולהפחית חרדות. בנוסף, המוזיקה משפיעה בצורה משמעותית על חולי אלצהיימר. הם מגיבים למוזיקה והיא מעוררת את הזיכרונות שלהם.

 

מדוע צריך מוזיקה באירועים?

לסיכום, על פי כל האמור המוזיקה משפיעה בצורה קיצונית על אנשים רבים. בחדר הכושר היא תניע את המתעמלים לפעילות גופנית, היא תסייע לקרב בין אנשים, תשפר את הבריאות, את מצב הרוח ובעיקר תשמח. הפקת אירוע לא יכולה להתנהל ללא מוזיקה ולגרום לאורחים לדכדוך. לפיכך, כחלק מתכנון האירוע שלכם אל תשכחו להזמין תקליטן מקצועי עם ציוד איכותי שירים לכם את האירוע.

 

מיקסר

אז מה היה לנו