077-804-1434

מתנות לעובד חדש או וותיק – כך תבחרו

בחירה של מתנה לעובד חדש או וותיק עשויה להיות מורכבת עבור רבים. שכן, לכל אחד מהם יש צורך שונה ויש להתאים את המתנה לצרכיו של כל עובד. במדריך זה נציג בפניכם איך אפשר לבחור את המתנה המתאימה לכל אחד מהשניים. הישארו איתנו ותצאו מהמדריך הנוכחי עם כל הכלים הנחוצים לכם לבחירת המתנה המושלמת.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שפנו אלינו כמה עובדים מחברות שונות וביקשו מאתנו לכתוב מדריך שיעלה למודעות את הדרך הנכונה לבחור מתנה לעובדים. ראוי לציין כי מדובר בעובדים שונים מחברות שונות ובגילאים שונים. כשהתעמקנו בהודעות של כל אחד ואחת מהם, הבנו שיש הבדלים בין הפניות. שכן, שמנו לב להבדל בין אלו שהם חדשים בתחום (עד שנה במקום העבודה) ואלו שיש להם וותק של שנים רבות. לכן, בחרנו להעמיק בנושא של בחירת מתנה בפן הזה. אם אתם כתבתם לנו הודעה בנושא, דעו שהמדריך הנוכחי מוקדש לכם.

 

איך תבחרו מתנות לעובד חדש?

נפתח תחילה בהליך של בחירת מתנות לעובד חדש. ראוי לציין כי מדובר בעובד שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל וותק של עד שנה בחברה
  • אדם שזוהי העבודה הראשונה שלו בתחום (לא עסק בתחום זה בעבר)
  • אדם בגילאי 25 ועד 50

בחירה של מתנה עבור עובד מסוג זה צריכה להיות מתאימה למצבו. שכן, הוא חדש בתחום, כך שסביר להניח שהוא עדיין לא קנה לעצמו פריטים בסיסיים כמו תיק למחשב נייד, מעמד למחשב נייד וכו'. כך שעליכם לבחור מתנות מסוג זה.

 

איך תבחרו מתנות לעובד וותיק?

עובד וותיק הוא מי שעובד בחברה מעל שנה ויש לו ניסיון רב תחום. עובד שכזה כנראה קיבל לא מעט כובעים ממותגים ותיקי מחשב ממותגים בעברו. כך שזה הזמן להעניק לו מתנות שישמשו אותו ליום יום בתוך המשרד. כמו למשל בקבוק שומר קור שיאפשר לו לשתות מים קרים ולא לקום בכל רגע אל המטבח או ספל מעוצב עם השם שלו.

 

בחירה של מתנה לעובד היא הכרחית

אם אתם חושבים שלא צריך להעניק לעובדים שלכם מתנות, דעו שאתם טועים. שכן, עובד שמקבל מתנות הוא יהיה עובד פרודוקטיבי. פשוט כי הוא יודע שרואים אותו ומעריכים אותו. כך שזה לא משנה אם יש לכם עובד חדש, וותיק או עובד ביניים, אתם צריכים להעניק לכל אחד מהעובדים שלכם מתנה שתספק אותם ותגרום להם להרגיש מוערכים.

 

לסיום  – הענקה של מתנה תשתלם לכם

רגע לפני שהמדריך מסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם שאתם צפויים לראות שינוי משמעותי לאחר סיום קריאת מדריך זה. ברגע שתעניקו מתנה לעובדים שלכם אתם תראו שהתפוקה של העבודה תעלה. אז תעשו לעצמכם טובה ותרכשו מתנות טובות לעובדים הוותיקים, החדשים ובעצם, לכל העובדים שלכם באשר הם.

מארז

 

אז מה היה לנו