077-804-1434

מה חשוב לשאול די ג'יי לפני אירוע בר מצווה?

הבן הגיע לגיל 13 ועכשיו הוא רוצה לחגוג בר מצווה עם כל החברים והמשפחה. ההתרגשות בשיאה, מתחילים לארגן ולהפיק את האירוע, סוגרים אולם, ועכשיו נשאר רק לבחור די ג'יי. אבל איך בוחרים די ג'יי מתאים? במדריך זה נציג את השאלות שהכי חשוב לשאול את הדי ג'יי לפני בר המצווה.

 

תיאום ציפיות

עליכם לבחור די ג'יי לבר מצווה שידע להקשיב לדרישות שלכם ולהתאים את עצמו לאווירה שאתם רוצים שתהיה באירוע. חשוב לסגור עם תקליטן שתרגישו איתו חיבור טוב ותקשורת טובה. לכן כדאי כבר מהתחלה לשאול שאלות על הדברים החשובים ביותר לאווירה שאתם רוצים – באיזה סגנון המוזיקה שהוא משמיע? האם הוא מתאים את עצמו יותר לילדים או למבוגרים?

 

אטרקציות

מוזיקה היא אמנם אחד החלקים הכי חשובים להצלחת האירוע, אבל זה כבר לא תמיד מספיק עבור הילדים. כשאתם מדברים עם הדי ג'יי, תשאלו שאלות לגבי אטרקציות נוספות שהוא מספק מעבר להשמעת המוזיקה. האם הוא מספק תאורה ייחודית? האם הוא יכול לעשות הפעלות מיוחדות כמו קריוקי לילדים ואפילו למבוגרים?

 

ציוד גיבוי

אחת השאלות הכי חשובות שיש לשאול את הדי ג'יי היא האם הוא מגיע עם ציוד גיבוי. כל הציוד עליו הדי ג'יי מסתמך הוא ציוד חשמלי שעלול להתקלקל בהפתעה. במידה ויש תקלה בזמן האירוע, תרצו לדעת מראש שתוכלו להיות בראש שקט והאירוע יוכל להמשיך כמתוכנן. חשוב לשאול גם האם ציוד הגיבוי מאפשר את כל האטרקציות שביקשתם ובאותה האיכות שבה הם היו אמורים להיות.

מיקסר

ביטול חוזה

ביטול חוזה הוא מצב שאף אחד מהצדדים לא רוצה להגיע אליו, אבל לפעמים יש אילוצים שלא תלויים בנו ונרצה לשאול כדי לדעת מה התנאים לביטול החוזה במידת הצורך. כנראה שהתנאים ישתנו בהתאם לנסיבות הביטול (למשל, ביטול קרוב לזמן אירוע יעלה יותר מביטול עם הודעה של מספר חודשים מראש) ויש לוודא שהתנאים האלו הוגנים והגיוניים עבורכם.

 

מחיר

חלק בלתי נפרד מבחירת הדי ג'יי המתאים הוא כמובן המחיר. לאחר שהחלטתם על התקציב המתאים לכם ולאחר שמצאתם די ג'יי שיש לכם איתו חיבור טוב, הגיע הזמן לדבר על המחיר. תמיד כדאי לעלות את הנושא יחד עם שאלות על אופציות נוספות שהוא מספק במהלך האירוע והמחירים שלהם. כנראה שתגלו שניתן לקבל אטרקציות מעניינות שיחסכו לכם כסף על דברים אחרים.

 

לסיכום

די ג'יי הוא חלק חשוב בקביעת האווירה של האירוע, במיוחד כשמדובר באירוע עם הרבה צעירים כמו בבר מצווה. אל תתפשרו על די ג'יי שאין לכם חיבור טוב איתו ואל תפחדו לשאול שאלות, והרבה. כשתמצאו די ג'יי שמספק את האטרקציות שמעניינות אתכם ויש לכם תקשורת טובה איתו, תוכלו להרגיש בנוח להשאיר לו מרחב פעולה להוביל את האירוע לאווירה והמקום המושלם עבורכם.

מסיבה

אז מה היה לנו