077-804-1434

מה זה מופע תיאטרון פלייבק?

שיחה שערכנו לפני כמה ימים עם מכר וותיק, גרמה לנו להבין שאנחנו לא מומחים בתיאטרון כמו שחשבנו. שכן, רק לאחרונה שמענו באופן מעמיק על תיאטרון הפלייבק שהפך להיות שם דבר בתחום. כשהבנו שמדובר בתיאטרון מיוחד במינו, החלטנו להתיישב על המחשב ולהעלות מדריך ממוקד שירכז את כל המידע החיוני בנושא זה.

אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו, כדי שתוכלו לגלות ממש עכשיו מה זה מופע תיאטרון פלייבק ומה מיוחד בו כל כך.

 

מופע תיאטרון פלייבק – מה זה בכלל?

מופע פלייבק הוא לא מופע תיאטרון סטנדרטי. שכן, אתם לא מגיעים אל האולם וצופים בהצגה שעלתה על הבמות ברחבי הארץ והעולם. מדובר במופע ייחודי שנוגע אליכם, הצופים. כך שבעצם, יתאפשר לכם לראות סיטואציות שחוויתם במהלך חייכם על הבמה.

מופע תיאטרון פלייבק – מה זה בכלל

איך זה קורה בעצם?

אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא יעקוב אחריכם, כדי לשמוע מכם את הסיטואציות המרתקות ביותר שקרו לכם במהלך החיים. אתם אלו שתצטרכו ליצור קשר עם שחקני המופע ולגולל בפניהם את סיפור חייכם. הם יקשיבו או יקראו את המידע ויהפכו אותו למופע. עכשיו אתם וודאי מבינים כי שמו של מופע זה הוא מופע תיאטרון פלייבק.

אם אתם תוהים מה עומד מאחורי התיאטרון הייחודי הזה, נאמר לכם שיש לו מטרה חשובה. המופע מאפשר לכם לראות את החיים שלכם מהצד. כך שיתאפשר לכם לקבל פרספקטיבה חדשה על אירועים שקרו לכם במהלך החיים. מי שמסרו את סיפור חייהם לתיאטרון פלייבק ציינו בפנינו שהדבר אפשר להם לעבד את הסיטואציות המורכבות בדרך נוגעת ורכה.

איך זה קורה בעצם 

לא כל אחד יכול להיות שחקן בתיאטרון פלייבק

פנייה אל תיאטרון פלייבק צריכה להיעשות תוך בירור מעמיק. שכן, עליכם להיות בטוחים שהשחקנים שיציגו את סיפור חייכם הם מי שיש יכולתם לאלתר על הצד הטוב ביותר. אם לא די בכך, יש צורך להעביר את הסצנות באופן מקצועי שיאפשר לצופה בסופו של דבר להתמודד עם האירוע שעבר מבלי לעבור טיפול פסיכולוגי ממושך.

 

בחירה בתיאטרון פלייבק מומלץ – כך תעשו זאת נכון

כאמור, אם החלטתם להעביר את סיפור חייכם לתיאטרון פלייבק, עליכם לערוך בירור מעמיק בנושא. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת על ידי מי שביצעו את ההליך בעבר. כך תוכלו לקרוא את כל הפרטים החיוניים. נציין כי ניתן להגיע אל חוות דעת אלו באמצעות גלישה באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • קבוצת פסיכודרמה בפייסבוק
  • פורומים
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

מילים אחרונות לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את מופע הפלייבק שיסייע לכם להתמודד עם מצבים מורכבים שעברתם בחייכם. עכשיו, כשאתם מכירים בתופעה הייחודית, נותר לכם רק לבחור במופע המומלץ ביותר שיאפשר לכם לראות את עצמכם על הבמה.

מה זה מופע תיאטרון פלייבק

אז מה היה לנו