077-804-1434

לעוף בלי לדעת לעוף – כל מה שרציתם לדעת על חווית טייס ליום אחד

אם תמיד חלמתם להטיס מטוס בשמיים הפתוחים, שלפניכם רק עוד ועוד מהכחול האינסופי הזה, גם אם אתם לא מתכננים לעבור את החוויה המפרכת של קורס טייס אמיתי – המאמר הזה בשבילכם.

תוכלו לאחוז בהגאי המטוס, להמריא ולנחות, כמובן בליווי צמוד והדרכה של טייס צמוד אז אל דאגה, ולהרגיש לכמה רגעים כמו הקברניט שתמיד רציתם להיות.

 

לא כולם נולדו טייסים

נכון, לא כולנו נולדנו עם הכישורים הנדרשים להפוך לטייסים אמיתיים, הדרישות מטייס הן גבוהות מאוד והסטנדרטים להפוך לטייס, גבוהים אף יותר.

אך ישנו פתרון אמיתי לאלה מאתנו החולמים בכל זאת, ואף לזמן קצר – להטיס מטוס ולהרגיש טייס ליום אחד – טייס ליום אחד א.מ תעופה חיפה, היא בדיוק החוויה אותה אתם לא רוצים לפספס אם גם אתם רוצים להרגיש את ההרגשה, שרק טייסים זוכים להרגיש.

 

אל האינסוף ומעבר לו

עוד לפני שכף רגלכם תדרוך על רצפת המטוס, תזכו לעבור תדריך טרום טיסה ממדריך מורשה, שיסביר לכם על השלבים של הטיסה, ילמד אתכם את העקרונות הבסיסיים אותם חובה עליכם לדעת לפני ההמראה.

לאחר התדריך, תעלו אל המטוס ואל תחשבו שההתרגשות תפסח עליכם ברגעים אלה, אולי אפילו חשש מסוים מהאחריות המוטלת עליכם, אך גם תחושת אחריות זו היא חלק נכבד מתחושת הטייס לפני העליים למטוס, בטח ובטח אם ישנם נוסעים נוספים במטוס – כמובן שחשוב להדגיש, שטיסה זו תבוצע ותפוקח על ידי טייס מנוסה שיהיה צמוד אליכם לאורך כל הדרך, ידריך ויסביר, יכוון ואף ימסור את ההגאים, גם לידיכם בלבד.

 

רישיון טייס פרטי

כידוע, על מנת להוציא רישיון טייס פרטי יש לעמוד במכסה מסויימת של שעות טיסה בפועל.

על מנת להבין את היקף רצינות וחשיבות חווית הטייס ליום אחד – נוכל לראות שבסוף אותה טיסה היא תירשם כשיעור הטיסה הרשמי הראשון שלכם, ואף שעות הטיסה כבר יחושבו משיעור זה כשעות טיסה לכל דבר, דבר אשר יקרב אתכם עוד צעד אל רישיון הטייס הפרטי, במידה ואתם רוצים להוציא אחד כזה.

 

חוויה בלתי נשכחת

גם אם אינכם בכיוון להפוך לטייסים שחורכים את השמיים מדי יום, החוויה הכרוכה בלהטיס מטוס, אפילו אם מדובר לכמה רגעים – היא חוויה שלא תישכחו לעולם ולנצח בכל פעם שתעלו לטיסה, תבינו דברים שפשוט לא הייתם יכולים להבין אחרת, שכן גם קראתם רבות טיסה ומטוסים – כבר אמרו אחרים שידיעת הדרך אינה דומה להליכה בה.

והטסת מטוס ובכן, לא משתווה או דומה לשום דבר אחר שאי-פעם עשיתם.

 

לסיכום – הריגוש האולטימטיבי

כאלו אנחנו בני-האדם, תמיד רוצים את מה שנראה שהכי קשה להשיג, ולעוף – תמיד הייתה משאלת האנושות מאז ומעולם.

אז נכון, אף אחד לא יוכל ללמד אתכם ממש לעוף, אבל ללמוד להטיס מטוס ואף ממש להתנסות בכך, דווקא כן.

מטוס

 

אז מה היה לנו