077-804-1434

לומדים אנגלית מהכורסא: איך זה עובד?

שנת 2020 הביאה לשינויים רבים בהרגלים של רבים מאתנו. כאשר אחד הבולטים שבהם נוגע לאפשרות לבצע פעולות שונות מהבית, מבלי לזוז מהכורסא. בשנה האחרונה יצאנו לחקור את הנושא ובדקנו את כל הפרטים על פעולות שונות שאפשר לבצע מהכורסא. הפעם, יצאנו לבדוק איך אפשר ללמוד אנגלית מבלי לזוז מהספוט הכי נוח בבית. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך הנוכחי

מדריך זה הוא ה – 49 במספר. במדריכים הקודמים עסקנו בדברים רבים אחרים שעניינו את הגולשים שלנו. מדובר כמובן אך ורק בדברים שאפשר לעשות מהכורסא, למשל:

  • להזמין משלוח מהסופר
  • להזמין בגדים לילדים
  • ללמוד קורס הורות ועוד

הפעם בחרנו לבדוק איך אפשר ללמוד אנגלית מהכורסא, בגלל שפנו אלינו הרבה גולשים שאמרו שהם חוששים ללמוד עם עוד אנשים על ידם. לדבריהם, קשה להם לבטח מילים שונות באנגלית והם חוששים שיישמעו לא טוב אם ילמדו בכיתה פרונטלית. הלמידה מרחוק מאפשרת להם להשתיק את הרמקול ולדבר לעצמם לעיתים. הדבר מאפשר להם לקבל יותר ביטחון וללמוד בנוחות. כדי שהם יוכלו לדעת איך עושים זאת, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם השלבים שצריך להכיר.

 

לומדים אנגלית מהכורסא – איך זה עובד? השלב ה – 1

אם אתם מתכננים ללמוד אנגלית מהכורסא ולא בכיתה פרונטלית בתוך בית ספר או מכללה, עליכם קודם כל לערוך חיפוש מקיף אחר קורס מקצועי לאנגלית מדוברת אונליין שנחשב למומלץ. שכן, יש לא מעט קורסים מקוונים ואתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שאתם מבצעים את הבחירה המומלצת ביותר. זו שתאפשר לכם ללמוד עם מורה מוסמך שיודע להעביר את החומר על הצד הטוב ביותר.

 

לומדים אנגלית מהכורסא – איך זה עובד? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים להיכנס אל קבוצות פייסבוק שונות או קבוצות וואצאפ (מה שיותר נוח עבורכם מבין ה – 2) ולשאול את הנוכחים מי מהם למד אנגלית מהכורסא. לאחר שתקבלו מענה בנושא, תצטרכו לבקש את שמות הקורסים והמכונים שבהם הם למדו, כדי שתוכלו לערוך עליהם בירור מעמיק בשלב ה – 3.

 

לומדים אנגלית מהכורסא – איך זה עובד? השלב ה – 3

בשלב השלישי אתם צריכים שתהיה לכם רשימה של 3 או 4 מקומות שמלמדים אנגלית מרחוק. כעת, עליכם לערוך בירור מקיף בגוגל ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים על המקום שהוצע לכם. לשונית הביקורות של גוגל תאפשר לכם לראות מהו הדירוג שניתן לקורס. כך שתוכלו להבין אם מדובר בלימודים מקוונים שמתאימים לכם או שעדיף לבדוק פרטים על חברה אחרת שתהיה מדויקת יותר עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם ללמוד אנגלית מהכורסא. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שנכתבו לעיל ולהתחיל לדבר אנגלית.

תלמידה

 

אז מה היה לנו