077-804-1434

כמה עולה השכרת ציוד הגברה?

השכרת ציוד לאירועים היא המפתח להצלחת כל אירוע. סוג הציוד הוא נגזרת של סוג האירוע, אולם זה לא משנה את העובדה שחשוב מאד להקפיד על ציוד מתאים. הזמנים בהם חשבתם שאתם יכולים לבנות על בוקסה מאלי אקספרס ומיקרופון שלקחנו מערכת הקריוקי שקנינו לפני שלוש שנים. הערכות רצינית לאירוע שבו אתם לא רוצים להרגיש שלא בנוח, רצוי שבסך כל ההיערכות לאירוע, תתייחסו בכבוד גם לציוד ההגברה. ואלו דברים שעולים כסף, אבל איך יודעים כמה זה עולה? אנחנו באים לעשות לכם סדר עם הנושא הזה.

 

מה אתם צריכים?

לפני שהולכים לקנות או להשכיר ציוד הגברה לאירוע חשוב מאד שתעשו לעצמכם מיפוי ותעשו חשיבה מקדימה. כמו שאתם מתכננים את האוכל שתגישו לפי כמות האורחים מיקום האירוע והשעה ביום, כך צריך להתייחס גם השכרת ציוד הגברה. לכן תענו לעצמכם על כמה שאלות חשובות:

  • איפה מתקיים האירוע? האם בבית פרטי, האם בחלל סגור, או בשטח פתוח, לכל אחד מהם צרכים שונים.
  • מה אתם צריכים? האם ההגברה באירוע היא רק עבור מוזיקת רקע? האם יש צורך במיקרופון לטובת נאומים/ברכות, או שאולי יש צורך בציוד שיתמוך בזמר או זמרת.
  • כמה אנשים ייקחו חלק באירוע?

 

להתייעץ עם איש מקצוע

האירוע שלכם דורש ממכם מחשבה רבה, לא בהכול אתם מבינים ולעיתים קרובות אתם נעזרים באנשי מקצוע. הרי לא תקבעו תפריט בלי לדבר עם אנשי הקייטרינג ולא תסכימו להדפיס הזמנה ללא מעצב. השכרת ציוד הגברה לא שונה מהם. הצורך להגדיר את הצרכים ואת הדרישות הם אלו שבסופו של דבר יקבעו גם את המחיר. הזמנת ציוד מתוך חוסר הבנה אולי יצליח להוזיל את העלויות, אבל יפגע באיכות ובדרישות, ולהיפך, הזמנת ציוד מיותר, תייקר את העלויות ללא צורך.

 

כמה זה עולה?

כל מי שיש לו ניסיון חיים קצר ידע להסביר לכם שהמוצר הכי יקר, הוא זה שתקבלו בחינם. אם צריך לשלם על סחורה טובה, תעשו את זה. כך גם לגבי השכרת ציוד הגברה.

  • מערכת בסיסית המורכבת מהאביזרים המיידים הנדרשים כגון רמקולים ומיקרופון פשוטים ומיקסר צריכה לעלות בין 300 ל 400 שקלים
  • מערכות מעט יותר מורכבות להשגת עוצמות גבוהות יותר תעלה בין 400 ל 600 שקלים.
  • מערכות מתקדמות ממש יעלו לכם בהשכרה לאירוע בסדר גודל של עד 1000 ₪

 

סיכום

חשוב וכדאי להפנים שהחיים עולים כסף, אירוע הוא לא משהו שעושים בחינם ויש עלויות, אם רוצים להגיע לתוצאות טובות, צריך לשלם כך גם בנושא של השכרת ציוד הגברה. לא כל אחד מחזיק ציוד איכותי מספיק בבית, בטח לא שמדובר על אירועים החורגים מאירוע ביתי קטן. קחו לכם עוד קצת זמן, תבינו מה אתם צריכים ותהפכו את האירוע שלכם לקצת יותר טוב

מחשבון

 

אז מה היה לנו