077-804-1434

כבר בחרתם אולם אבל לא הזמנתם הסעה לחתונה? 4 דברים שחשוב שתדעו לפני פנייה לחברת ההסעות

היום המאושר בחיים מתקרב. ההכנות בעיצומם ויש כבר אולם. אחת הנקודות שחשוב לטפל בהם לפני החתונה היא להזמין הסעה לחתונה. הסיבה לכך שצריך לדאוג להסעה עבור האורחים היא שאם אתם רוצים שהם יוכלו להנות בחתונה כמו שצריך אתם צריכים לדאוג לכך שלא יהיה להם את העול להישאר צלולים ורעננים לנהיגה חזור מהחתונה. כך או כך יש 8 דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם פונים לחברת ההסעות.

 

  1. בקשו המלצות

מה כבר יכול להיות בחברת הסעות? אז זהו שיכול להיות הרבה מאוד דברים. קודם כל האוטובוסים עצמם, אתם אף פעם לא יכולים לדעת אילו כלי רכב יביאו לכם. לא חסר מקרים של מחותנים שהזמינו הסעות לחתונה והאורחים הגיעו אחרי נסיעה באוטובוסים חנוקים, מלוכלכים וחורקים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהאוטובוסים יהיו אכן נוחים, חדישים ומאווררים אתם צריכים לפנות לחברת הסעות מומלצת. דברים נוספים שאתם צריכם לוודא הוא איך הדיוק בזמנים, איך מתייחס הנהג לאורחים שלכם, וכמה זו חברה אחראית. לאחר שבדקתם את הנקודות הללו ועוד מידע על הסעות לחתונה אתם יכולים לפנות רגועים לחברת ההסעות.

 

  1. האם לחברה יש רישיון הפעלה?

לפני שאתם פונים לחברת הסעות מסוימת כדי להזמין הסעה לחתונה אתם צריכים לוודא שמדובר בגוף אמין. כיום כל חברת הסעות חייבת להחזיק רישיון הפעלה. הרישיון הזה מעיד שיש בדיקות בטיחות על כלי הרכב, על הנהגים וכו'. הכביש הוא לא משחק וחברת הסעות צריכה לדאוג לבטיחות של הלקוחות שלה וממילא לנסיעה בטוחה.

 

  1. כמה מקומות אתם צריכים?

לפני שאתם פונים לחברת הסעות אתם צריכים לדעת כמה מקומות אתם צריכים. כמובן שאין לכם אפשרות לדעת את מספר המקומות המדויק וגם אים צורך לדעת מה המספר המדויק של המקומות. אתם כן צריכים שיהיה לכם כיוון, האם אתם צריכים אוטובוס, מיניבוס, טנדר.

בהמשך לפני הסיכום עם חברת ההסעות תמנו מישהו שיערוך רישום, לעיתים זה מאוד משמעותי.

 

  1. כמה נקודות עצירה אתם צריכים

נתון נוסף שאתם צריכים לדעת לפני הפניה לחברת ההסעות היא כמה נקודות איסוף ופיזור יש. ובכלל מכמה יעדים אתם מוציאים הסעה לחתונה. לעיתים מספיק להוציא הסעה מעיר אחת ולעיתים צריך מכמה ערים. אתם צריכים לברר את הפרטים הללו מראש כדי לדעת איך להיערך. בדרך כלל המחיר מושפע מכמות התחנות. לעיתים תוציאו הסעה אחת שתעצור בעיר נוספת בדרך לחתונה כדי לחסוך בעלויות.

 

סיכום

לפני שאתם פונים להזמין הסעות לחתונה אתם צריכם לוודא שמדובר בחברה אמינה, אחראית, שנותנת שירות טוב ונסיעה בטוחה ומהנה ללקוחות שלה, וכמובן גם חברה שעומדת בזמנים. לפני שאתם מרימים טלפון לחברה אתם גם צריכים להיות ברורים עם עצמכם כמה מקומות פחות או יותר אתם צריכים. ומה היעדים שאליהם ומהם צריכים לאסוף את האורחים הללו. אם הפרטים הללו ברורים לכם, תגיעו מהר מאוד להבנה עם חברת ההסעות ותוכלו להיות רגועים.

רכב הסעות

 

אז מה היה לנו