077-804-1434

יום הולדת מהסרטים – 4 רעיונות שווים ליום הולדת

כל אחד רוצה להיות בטוח בכך שהוא מקיים יום הולדת ייחודי, כזה שלא יישכח לעולם. הבעיה היא שלא כל אחד יודע איך לקיים אירוע שכזה. אנחנו יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי שנוכל להקל על מי שלא יודעים מאיפה להתחיל וחזרנו עם רעיונות שווים. הישארו אתנו ותגלו מה הם 4 הרעיונות שיובילו להפקה של יום הולדת מהסרטים.

 

תכירו את הרעיון ה – 1 שכדאי לכם ליישם: תבחרו בקונספט ייחודי

יש מי שחושבים שבחירת קונספט ליום הולדת זה עניין ששייך לילדים בלבד. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שזה לא נכון. נכחנו בימי הולדת בלתי נשכחים של מבוגרים שכללו קונספטים שהפכו את האירוע למיוחד. הנה כמה קונספטים שיצא לנו להכיר מקרוב ואנו ממליצים לכם לחשוב עליהם:

  • שש בש
  • שנות ה – 90
  • קוקטיילים

מה שעליכם לעשת זה בעצם לבחור קונספט ולהרים אירוע שיתאים לו. כך שאם בחרתם בקונספט שש בש, תצטרכו לעצב את המקום בהתאם בצבעים שחור, לבן ואדום. ניתן להכין למשל עוגה בצורת קוביות ולהניח משחקי שש בש שישמשו את האורחים.

תכירו את הרעיון ה – 1 שכדאי לכם ליישם תבחרו בקונספט ייחודי

תכירו את הרעיון ה – 2 שכדאי לכם ליישם: תחלקו חולצות עם  הדפס מצחיק

אי אפשר לכתוב מדריך על ימי הולדת מהסרטים ולא להציג בפניכם את האפשרות לחלק חולצות. ההמלצה שלנו היא לחשוב על הדפס מצחיק שנוגע לחוגג היום הולדת, אבל זה לא חובה. אפשר גם לבחור בכל מיני רעיונות להדפסה על חולצות ליום הולדת שעולים לכם בראש שצפויים להביא לחיוך בקרב האורחים.

תכירו את הרעיון ה – 2 שכדאי לכם ליישם תחלקו חולצות עם  הדפס מצחיק

תכירו את הרעיון ה – 3 שכדאי לכם ליישם: תכינו ברכה מעוצבת עם רמיזה

אתם הולכים להשקיע כל כך הרבה ביום ההולדת שלכם, כך שכדאי שתתנו רמיזה לאורחים שלכם. ברגע שתשלחו לכם ברכה מעוצבת שתרמוז על משהו מיוחד שיקרה באירוע, אלה ירשמו לעצמם ביומן את הפרטים ויחכו בסבלנות ליום המיוחל. נציין שאם למשל בחרתם בקונספט של קוקטיילים, תוכלו לרמוז בברכה שהולך להיות משכר ומתוק במיוחד.

 

תכירו את הרעיון ה – 4 שכדאי לכם ליישם:  תתארגנו על צלם מגנטים

האורחים שלכם ירצו לזכור את האירוע הזה לזמן מה. כדי שזה יקרה, עליכם לדאוג לצלם מגנטים שיתעד את המאורע. כך האורחים שלכם יוכלו להניח על גבי המקרר את התמונות מיום ההולדת הבלתי נשכח. אנו ממליצים לכם בהזדמנות זו לבחור בצלם מקצועי במיוחד (אפשר לבדוק המלצות לגבי צלמים שכאלה בלשונית הביקורות של גוגל).

 

השורה התחתונה – צאו לחגוג!

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם שתיישמו את כל הרעיונות המיוחדים שצוינו לעיל. אתם מוזמנים כמובן לחזור לפה ולשתף אותנו בתובנות שלכם. מי יודע? אולי נכתוב על כך מדריך נוסף בהמשך שיסתמך על הבחירות שלכם, הגולשים שלנו.

יום הולדת מהסרטים - 4 רעיונות שווים ליום הולדת

אז מה היה לנו