077-804-1434

האם נהוג להזמין קוסם מסתובב לחתונה

למצוא אהבה אמיתית זה לא פחות מקסם.

תחשבו כמה קטן הסיכוי לפגוש את האדם המושלם, האחד או האחת שיתאים לכם בדיוק.

לפעמים זה באמת לוקח שנים רבות, אך גם ברי המזל בניכם שמצאו אהבה בשלב מוקדם בחייכם וודאי יודעים להעריך את הקסם שבסיפור.

החתונה שלכם, שזהו הזמן בו אתם חוגגים את האהבה זה בדיוק הזמן להכיר בקסם הזה ולהראות אותו החוצה.

 

קוסם מסתובב לחתונה

לזוגות רבים כבר קצת נמאס מהמבנה הבנאלי של חתונות, ומאטרקציות די משעממות שחוזרות על עצמן. השאיפה היא למצוא אטרקציה מיוחדת שתשמח את האורחים ותשקף להם באמת מי אתם.

אטרקציה אחת שהיא בדיוק כזו היא הזמנת קוסם מסתובב לחתונה. מדובר למעשה בקוסם שמסתובב בין האורחים ומבדר אותם עם קסמים מהירים, מדליקים שיסחפו את האורחים בהתלהבות וישברו את הקרח.

 

האטרקציה שתגרום לאורחים להתפעל

היום כולם מזמינים אטרקציות לחתונה, השאלה היא רק אטרקציות מאיזה סוג. ישנן אטרקציות שגרתיות שרואים אותן בכל חתונה שניה (ולא נגיד מאיזה סוג – אנחנו לא רוצים לפגוע באף אחד…) לעומת אטרקציות מיוחדות ויוצאות דופן. קוסם מסתובב או מופע קסמים לחתונה היא בדיוק אטרקציה מהסוג הזה: זוהי אטרקציה מיוחדת שתמיד מפתיעה את האורחים.

אתם מבינים – דברים כמו אוכל ומוזיקה הם עניין של טעם. יש כאלה שאוהבים מאכל מסוג מסוים ואחרים פחות. לעומת זאת קסמים זה משהו אחר לגמרי, וכל מי שרואה קסם שמבוצע בצורה מוצלחת באמת לא יכול שלא להתפעל ולתהות איך לעזאזל הקוסם עשה את זה. עם תנועות ידיים זריזות, המון כישרון ומקוריות הקוסם יידע לחלץ מהאורחים שלכם קריאות התלהבות והם לא ישכחו את זה.

 

לשבור את הקרח בקסם

חתונה היא אירוע חברתי לכל דבר ועניין והמטרה שלכם היא שאורחים ירגישו נוח. לפעמים אין ברירה אלא להושיב באותו שולחן אנשים שלא ממש מכירים זה את זה, ומדובר בסיטואציה שיכולה להיות מביכה אלא אם כן הערב נבנה בצורה כזו שמעודדת את האורחים להיפתח. קוסם מסתובב מגיע לשולחנות האורחים ומדהים אותם בקסמיו וכך שובר את הקרח בין האורחים. לא עוד חתונות בהן האורחים בוהים בחלל בשעמום ולא מתחילים שיחה עם החברים לשולחן, אלא אירוע עם אטרקציה שלאורחים שלכם יש מה להגיד עליה.

 

אפשר גם להפעים את האורחים עם מופע קסמים

אם קוסם מסתובב בין האורחים לא מספיק לכם, אומן החושים יכול לבצע מופע קסמים לאורחים שלכם בו הוא יראה את הטריקים המרשימים ביותר שיש לו בשרוול. זוהי אטרקציה המתאימה לכל אחד ולכל גיל, וזאת מכיוון שהסקרנות האנושית שלנו תמיד מתעניינת בדברים שאנחנו לא מבינים כיצד הם נעשים. מה שנהדר במופע קסמים זה שבסופו של דבר מדובר במופע מרוכז שהוא אחד השיאים של הערב (כמובן, לא יותר מהחופה…) שמצד אחד מערב את האורחים אך לא כופה עליהם להשתתף ובהחלט מרשים את הקהל.

חפשו עכשיו מופעי קסמים ואטרקציות לחתונה >> https://mazaltov.walla.co.il

אמן חושים

 

 

אז מה היה לנו