077-804-1434

הופעה של אמן חושים בשילוב עם מתנפחים? יצאנו לבדוק

כשאנחנו היינו ילדים, החלום של רובנו היה להגיע לחגיגה שיש בה מפעיל, כזה שדואג שיהיו את כל המשחקים הכי הכי טובים של אותה תקופה.

קיפול נייר עיתון תוך כדי שמיעת מוזיקה, השחלת נר לבקבוק עם חוט ובגיל מבוגר יותר, החלום היה שיגיע קוסם. כל הנוכחים בחגיגה ציפו שיבחר בהם לקסם הבא.

היום יש סטנדרטים אחרים, הטרנדים המובילים השאירו את המפעילים של שנות ה-90 מחוץ לתמונה, הטרנדים של שנת 2021 יגרמו לכל השכונה לבוא אליכם לחגיגה, גם אם לא הזמנתם אותם (אז כדאי לנעול את השער, שלא יהיה צפוף).

היום, בחגיגות, מתארחים אומני חושים, כאלו שיודעים להגיד בדיוק מה עבר לאורחים שלכם בראש. בין אם מדובר באורחים בגילאים צעירים, או מבוגרים יותר, כולם נהנים ויוצאים נרגשים מהופעה של אמן חושים.
אין אדם שישב בהופעה של אמן חושים ולא רץ לספר לקרובים שלו על ההופעה לפרטי פרטים.

 

החגיגה הטובה ביותר באזור

אם כבר עוסקים בלרוץ לספר לחברים על הופעה, בואו נדבר רגע על הטרנדים החמים ביותר לחגיגות שפוקדים אותנו בשנת 2021:

  1. אמן חושים

אנחנו בטוחים שאין צורך בכלל להסביר לכם מה הכוונה, כולנו מכירים את האמן שמכופף כפיות מכוח המחשבה, כזה שיודע לתפוס מישהו מהקהל ולהגיד לו בדיוק על מה הוא חושב, רגע  לפני שהוא כתב זאת על דף שאף אחד לא ראה.
הופעה של אמן חושים בחגיגה שלכם תקפיץ את האירוע.

 

  1. מסלולי נינג'ה

הטרנד המדובר ביותר של השנה אלה מתקני נינג'ה להשכרה. גם כאן, ברור לנו שאין צורך להסביר, אבל בכל זאת, למקרה שחייתם ביקום מקביל בתקופה האחרונה, אנו נעדכן אתכם שמדובר במתנפחים שמתאימים לילדים, לצעירים ולצעירים בנפש.
המתקנים המתנפחים כוללים מסלולים מהנים שצריך לחצות אותם עד שמגיעים לסוף המסלול.
חשוב שתדעו, אם אתם מתכננים להזמין מתנפח נינג'ה להשכרה מחברת "קונסולה אטרקציות לאירועים" שיחד עם המתנפחים מגיע גם צוות מקצועי שמסדר את הכול ומתפעל את האירוע, כך שאם חשבתם שאתם צריכים לנפח את המתקנים או לשמור על הסדר, עכשיו אתם יודעים שיש לכם את האפשרות לשבת בנינוחות בצד ולהביט באורחים שלכם נהנים.
פרט נוסף שחשוב לדעת הוא הדגש שהחברה שמה על בטיחות, יש אישור ממכון תקנים לכל המתנפחים שלהם והחברה גם מכוסה עם ביטוח פעילות מלא. כך שאתם יכולים להסיר דאגה מליבכם.

אם תרצו לשלב את שני התחומים יחד, הגעה של אמן חושים ומסלול נינג'ה, דעו שזה אפשרי.
שילוב של שני הטרנדים הכי חמים של 2021 יגרום לחגיגה שלכם להיות בלתי נשכחת, כזו שכל השכונה תדבר עליה גם שנים אחר כך.

כעת שאתם יודעים מהם הטרנדים החמים, כל מה שנותר לכם זה לסגור את החגיגה הבאה.

 

ילדה קופצת

אז מה היה לנו