077-804-1434

איך לקיים אירוע באוהל גם בחורף

לפני לא מעט שנים, לעשות אירוע בחורף לא הייתה אופציה ממש וזאת מחשש למזג אוויר לא צפוי עם גשמים ורוחות שיכולים להרוס את יום האירוע ולכן רובנו שילמנו יותר כסף כדי לעשות אירוע בחודשי הקיץ.

היום המצב שונה לחלוטין, כאשר בהחלט אפשר לעשות אירועי חורף יפים ומרשימים ובעלות יותר זולה מהקיץ.

הפתרון הוא כמובן, אוהל ממוזג שניתן להשכיר.

 

יתרונות של אירוע חורף באוהלים

מעבר לכך שמדובר באירוע מרשים, ייחודי ויוצא דופן שכנראה האורחים שלכם עוד לא חוו וגם אתם, ישנם יתרונות רבים לקיום אירוע בתוך אוהלים: עלות זולה יותר מאשר באולם, אפשר להקים כמה אוהלים קטנים ובכך לעמוד בדרישות הקפסולה של הקורונה, ניתן לקיים את האירוע איפה שתרצו וגם להעביר אותו למיקום חלופי באם יש צורך ובנוסף, אם מדובר בכנס שנמשך כמה ימים, אפשר לקיים את הכנס כל יום במקום אחר. עוד יתרונות הם: התאמת גודל האוהל לכמות האנשים, גישה קלה ופשוטה אל הבחוץ (מבלי לרדת במדרגות או במעלית) ולבסוף, ניתן גם לסגור את כל האוהל או חלק ממנו, כאשר ישנם גם אוהלים ממוזגים.

 

השכרת אוהלים

ההשכרה מתאפשרת בכל יום, כאשר חברת ההשכרה דרכה אתם לוקחים את האוהל תגיע למקום שבו בחרתם לקיים את האירוע (וזה יכול להיות בכל מקום שרק תרצו!!) ותרכיב את האוהל ואת כל הציוד הנלווה שבחרתם לקחת. האוהלים מאד איכותיים, חזקים ויציבים ובנויים כך שאין שום סיכוי שמי הגשמים יחדרו פנימה לאוהל. בנוסף, ניתן לשמור בתוך האוהל על טמפרטורה קבועה וחמימה.

 

דברים נוספים שצריך לדאוג להם

קיום אירוע באוהל שונה בכך שאתם תצטרכו לדאוג לכל דבר באירוע בעצמכם ולהשכיר הכל!! בנוסף לאוהל, תצטרכו להשכיר שולחנות וכסאות (ולדאוג לעיצוב כמובן), שרותים ניידים, קייטרינג, סידורי פרחים, תאורה לדאוג לצילום ומוסיקה וגם לרחבת ריקודים מספיק גדולה. באירוע חורף, תוודאו שיש חימום בתוך האוהל שהרי אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יקפאו מקור ויסבלו כל האירוע. טרם השכרת האוהל תכינו רשימה מסודרת ומפורטת של כל הדברים שצריך כדי לקיים את האירוע, תחשבו על אירוע באולם ותכתבו כל מה שיש באולם שעולה לכם לראש.

 

לסיכום

אירוע בחורף זה משהו שבהחלט ניתן לקיים על בסיס קבוע בזכות כניסתם של אוהלים להשכרה לשוק האירועים. כל אירוע שעולה על רוחכם ניתן לקיים בתוך אוהל, ניתן להשכיר את האוהלים בכל גודל כך שיתאימו לכמות האנשים הרצויה ולהקים את האוהל בכל מקום שתרצו, בין אם זה בחצר הבית או בפארק ציבורי או בין אם זה בים או במדבר. קחו בחשבון שפרט לאוהל צריך גם להשכיר הכל לבד אז כדי להצטייד ברשימה מפורטת. ניתן גם להיעזר בשירותי חברות שמתעסקות בהפקת אירועים באוהל.

רחבת ריקודים

 

אז מה היה לנו