077-804-1434

איזה מסר אפשר להעביר באמצעות תמונות ויצירות אומנות במשרד

אנשים רבים כבר לא מסתפקים בשולחן, מחשב, כיסא וכורסה במשרד שלהם, והם כל הזמן מחפשים אחרי כיוונים חדשים שיעזרו להם להעשיר את המרחב

שבו הם מעבירים את מרבית שעות היום שלהם.

היום ניתן למצוא משרדים רבים שמעוטרים בשלל תמונות, עציצים, משפטי השראה ופסלים שנותנים למשרד טוויסט עיצובי שהוא גם יפה וגם חשוב ועוזר

לעובדים להתרכז, ומעבר לזה – יש לכל אלו תפקיד חשוב בלהעביר מסרים ואמירות.

אז איזה מסר אפשר להעביר באמצעות תמונות ויצירות אומנות במשרד? יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות שיפתיעו גם אתכם.

 

תמונות ויצירות אומנות במשרד עוזרות לשקף ערכים

ערכים הם דבר שמוביל כל אחד ואחת מכם בחיים שלכם, בין אם בחיים המקצועיים ובין אם בחיים האישיים. על ידי תליית תמונות למשרד תוכלו להביר מגוון מסרים שונים לעובדים שעובדים איתכם משרד, ולשקף להם את האמונות שלכם. תמונות ויצירות אומנות במשרד יכולות לשלב בין משפטים מעוררי השראה שמעודדים לעשייה ולהצלחה, או להראות תמונה ששווה אלף מילים. בחרו את המסרים והערכים שאתם רוצים להעביר בצורה קפדנית, ובחרו את התמונות שמשקפות אותם בהתאם.

 

עשייה והצלחה הם קריטים לעבודה במשרד

כשמדברים על תמונות ויצירות אומנות במשרד, לא מדברים רק על משפטים ותמונות, אלא גם על ציורים. קיימים לא מעט ציורים שצוירו על ידי גדולי הציירים הידועים בעולם, שעברו כברת דרך משמעותית על מנת להגיע להצלחה. עצם ההתמדה שלהם והעשייה שלהם היא זו שהובילה אותם להכרה וההצלחה, ועל ידי תליית תמונות שהם ציירו ניתן להעביר מסר ברור – ההתמדה מובילה תמיד למקומות טובים. בין הציירים המוכרים האלו נמצאים וינסנט ון גוך, סלבדור דאלי ועוד, ועצם תליית התמונות שלהם מעבירה מסר חזק גם בלי להגיד מילה.

 

איפה מוצאים תמונות ויצירות אומנות במשרד?

יש לא מעט מקומות שמוכרים היום מגוון תמונות וחפצי נוי לשילוב במשרד, אולם אין ספק שיש כמה מקומות בולטים וטובים יותר מעל היתר. אתר תמונה, לדוגמה, הוא אחד האתרים הגדולים בארץ שמציע מגוון תמונות ויצירות אומנות שיוכלו לענות בדיוק על המסרים שאותם אתם רוצים לשדר.

בין אם אתם נמצאים בעמדות מפתח בעבודה שלכם ובין אם אתם נמצאים בתחילת דרככם, אתם יכולים בהחלט לשלב אלמנטים עיצוביים שיוכלו להעניק השראה ולהעביר מסרים חשובים לכל העובדים שנמצאים לצידכם, ולעודד אותם לעשייה.

 

אל תזלזלו בערך שעומד מאחורי כל זה

גם אם זה נשמע לכם כמו אקט קטן וחסר משמעות, זכרו שתליית תמונות ויצירות אומנות במשרד מביאה איתה ערך גדול גם עבורכם וגם עבור האנשים הנוספים שעובדים במשרד. לפעמים קריאת משפט "על הדרך" או התבוננות בתמונה באמצע היום יכולים לשנות את כל כיוון המחשבה של האדם, ולעורר בו השראה לעשייה. קדימה, זה הזמן שלכם לנסות את כל זה גם בעצמכם, שיהיה בהצלחה!

חדר אוכל

 

אז מה היה לנו