077-804-1434

יש יום הולדת לילד ואתם לא יודעים איך לארגן מסיבה שילדים יאהבו? אלו האטרקציות שאתם חייבים להכיר!

כל שנה אותה השאלה – איך לארגן מסיבת יום הולדת שילדים יאהבו? ככל שהם גדלים ככה גם ההתלהבות והאהבה לימי הולדת גדלה. אנחנו ההורים רוצים שהם יזכרו את היום הזה ויהנו ממנו כמה שיותר, אבל זה לא תמיד כזה פשוט. אז, אם אתם מחפשים רעיונות חדשים כדי קצת לפלפל את היום הולדת של הילד או של הילדה שלכם, הגעתם למקום הנכון!

 

קודם כל, הקונספט

הילדים שלנו מלאי דמיון ומלאי אהבה לסיפורי הרפתקאות! לחשוב על קונספט ולעצב את הבית לפיו יכול לתרום להתלהבות שלהם בצורה רבה. הנה לכם כמה רעיונות לקונספטים מגניבים בשביל הילדים שלכם :

  • פיראטים ופיראטיות
  • חיות
  • נסיכים ונסיכות
  • ברבי
  • גיבורי על
  • לגו
  • מיניונים
  • כדורגל
  • בובספוג

 

אין סוף לכמות הנושאים המעניינים שתוכלו למצוא. זו רק טעימה קטנה! תנסו לפתוח את הראש ולחשוב על קונספטים יצירתיים שיגרמו לילדים שלכם להתלהב. ואם כבר חשבנו על קונספט ועל עיצוב, אל תשכחו עוגה יפה שתתאים לאירוע!

מסיבת יום הולדת

פעילויות יצירה לכל הגילאים

בנוסף לדמיון המפואר שלהם, הילדים שלנו אוהבים ליצור דברים חדשים, ככה שיהיה מעניין לחשוב על יצירה נחמדה לילדים שלכם, כגון: ציור, עיצוב תכשיטים, אוריגמי, מדבקות (ילדים קטנים הרבה פעמים אוהבים את ההתעסקות עם מדבקות. פשוט ואפקטיבי).

 

סדנאת בישול – מה יותר חמוד מזה?

תהפכו את הילדים שלכם לשפים קטנים! רעיון חמוד למי שבסדר עם הניקיון של אחרי (אנחנו חושבים על הכל!). תוכלו להכין ביחד כדורי שוקולד ולצפות אותם בתוספת נחמדה אשר תוסיף קצת צבע כמו לדוגמא סוכריות או שבבי קוקוס. ואם אתם מעדיפים להכין מלוח תוכלו להכין בעצמכם בצק של פיצה ולתת לילדים לעשות את הצורה שהם רוצים ובנוסף להוסיף את המרכיבים שהם אוהבים מעל.

פעילות יצירתית לכל הגילאים

אמן חושים להנאה מובטחת

אמן חושים הוא בן אדם שאנחנו רגילים לראות אך ורק בטלוויזיה. אבל מה קורה כשפתאום אנחנו רואים אמן חושים ישראלי ביום הולדת של הילדים שלנו? קסמים מגניבים, טלפטיה ועוד כל מני סודות וטריקים שיביא איתו האמן ויגרום גם להורים וגם לילדים להנות כאחד. להביא אמן חושים לאירועים שלנו יוסיף פלפל לאירוע והילדים שלכם יזכרו את היום הולדת הזה לעוד שנים קדימה!

 

פעילויות ספורט

למי להוציא אנרגיות אם לא לילדים שלנו? לפעמים פעילויות ספורט יכולות להיות אופציה מהממת. לשחק תופסת, כדורגל, לייזר טאג או אפילו משחקים שתוכלו לבנות בעצמכם – ליצירתיים שבינינו. הדוגמאות הקלאסיות: הישרדות או חפש את המטמון. תוכלו ליצור משחק משל עצמכם ולאתגר את הילדים במשחק שלעולם לא שיחקו קודם לכן!

 

לסיכום

הילדים שלנו אוהבים ומחכים ליום הולדת שלהם ואנחנו ההורים, פה כדי להגשים להם את חלומותיהם הקטנים יחד עם החברים והחברות שלהם. אתם מכירים את הילדים שלכם ויודעים מה הם אוהבים ומה הם פחות אוהבים. לפעמים הדבר הכי פשוט הוא – לשאול אותם מה הם היו רוצים (בתקווה שלא יגידו שהם רוצים טיסה ישירה לחלל). תהנו מכל רגע שיש לכם, הם גדלים מהר מדי. ובזאת נאמר לכם, שיהיה בהצלחה עם ארגון יום ההולדת והמון מזל טוב!

פעילות יצירתית לכל הגילאים (2)

אז מה היה לנו