077-804-1434

5 אטרקציות לא שגרתיות לחתונות

חתונות הן זמן מיוחד עבור הזוג המאושר והאורחים אשר באים להשתתף בשמחה. ואחד ההיבטים החשובים ביותר בכל חתונה הוא החופה ומיד לאחר מכן החגיגה והריקודים. אחרי הכל, חתונה ללא בידור יכולה להיות קצת משעממת ולהסתיים מהר. כדי להבטיח שהחתונה שלכם תהיה מיוחדת ושמחה, חשוב לבחור את הבילוי המתאים ביותר עבור היום המיוחד שלכם. אנחנו כאן כדי להציג לכם מספר רעיונות יצירתיים לאטרקציות לחתונה שלכם, שכדאי לקחת בחשבון.

 

1. להקה עם מוזיקה חיה

מוזיקה חיה היא תמיד אופציה מצוינת והיא אחת מיני אטרקציות לאירועים לחתונה. בין אם תבחרו בלהקה או בהרכב מוזיקלי אחר, מוזיקה חיה יכולה להוסיף נופך של אלגנטיות והתרגשות לקבלת הפנים שלכם. אנחנו ממליצים במיוחד לקחת כנר או סקסופוניסט שידעו להרים את החופה ולאחר מכן את הרחבה.

 

2. עמדות צילום אוטומטיות / מגנטים

כאשר מדברים על צילום, יש שתי אפשרויות מרכזיות שניתן לעשות:

האופציה הקונבנציונלית יותר היא צלמי מגנטים אשר יסתובבו בין המוזמנים שלכם, יצלמו אותם וכך ניתן יהיה לחלק מתנות שהן גם מזכרות ייחודיות של כל אורח מהחתונה.

אפשרות נוספת, וקצת יותר מיוחדת, היא בחירה בדוכני צילום. מדובר בבחירה פופולרית נוספת עבור אטרקציה שווה לחתונה שלכם. דוכני הצילום הללו הן מהנות והאינטראקטיביות. כך, למעשה, הן מאפשרות לאורחים לצלם תמונות מטופשות ולהדפיס מזכרות כדי לזכור את היום המיוחד שלכם.

 

3. אנשים שמייצרים הפעלות ברחבה

אז נכון, יש אביזרים לרחבה וכמובן שהם איזו אפשרות נחמדה לייצר אטרקציות. עם זאת, אתם יכולים גם להביא אנשים שיבצעו הפעלות באופן שאנשים ישארו לאורך כל הזמן על רחבת הריקודים והמסיבה תמשך עד שעות הבוקר המוקדמות. לכן, אנחנו ממליצים לכם לקחת מדריך ריקודים אשר יכול להוביל את האורחים שלכם בשיעורי ריקוד או לחלופין להביא בובות גדולות אשר ירקדו עם האורחים שלכם במשך כל הלילה.

 

4. זיקוקים לחופה

אם תשימו בדרך לחופה שלכם שדרה של זיקוקים, הדבר עשוי לייצר אווירה קסומה, מיוחדת ויוקרתית. כך, כאשר תעברו בשביל, הזיקוקים ידלקו והדבר ייצר תמונות מיוחדות עבור הצלמים ואין ספק שהדבר יגרום לכולם להחסיר פעימה מהתרגשות. בנוסף, תוכלו להשתמש בזיקוקים הללו בהמשך גם לריקודי הסלואו שלכם.

 

5. דוכני מזון מהיר כאפטר פארטי

אם אתם מעוניינים להשקיע ולהוסיף עוד אוכל לאירוע השופע שלכם, אנחנו ממליצים לכם להזמין אוכל מיוחד אשר ייתן לאנשים עוד אנרגיה לרקוד. בתוך כך, ניתן להביא המבורגרים של מקדונלדס, ג'חנונים או פיש אנד צ'יפס. כל זאת, יסייע לאורחים שלכם להמשיך להנות גם בשעות המאוחרות.

 

לסיכום

יש הרבה אפשרויות יצירתיות וייחודיות לבילוי בחתונה. ממוזיקה חיה ודוכני צילום ועד שיעורי ריקוד ובובות מרקדות – כל אחד לפי הטעם האישי והסגנון שלו. על ידי בחינה מדוקדקת של אפשרויות הבילוי הזמינות, אתם יכול להבטיח שהחתונה שלכם תהיה אירוע מיוחד ובלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם.

רחבת ריקודים

אז מה היה לנו