077-804-1434

מגוון רעיונות לאירוע בר מצווה שלא תשכחו

בר מצווה הוא טקס חשוב מאוד לכל נער בן 13. זוהי חגיגת ההתבגרות של ילדנו, והיא כוללת טקס, שלאחריו בדרך כלל ארוחות חגיגיות וריקודים. האירוע שלכם לא חייב להיות בנאלי וכאן ניתן כמה רעיונות מיוחדים בתקציב שמתאים לכל כיס.

 

מופע מרכזי

אירועים קטנים לעיתים מתקיימים באופן בנאלי בגינת המשפחה או מסעדה, אך יש כאלה הבוחרים לחרוג מן החוקים המקובלים ולהפוך את האירוע המצומצם לחוויה אחת גדולה. אם אתם מחפשים רעיונות מגניבים שיהפכו את האירוע לשונה ומיוחד, כדאי לכם לשקול להזמין דמות כלשהי למופע מרכזי או להנחיית האירוע.

אפשר לבחור אמן בתחומים שונים כמו סטנדאפיסט לבר מצווה, מופע קוסמות, מופע אומנות חושים או מתחזים לדמויות שונות וקומיות. אם תרצו להפוך את בר המצווה של ילדכם לחגיגה מצחיקה ומהנה, תוכלו להזמין את האמן לכל המסיבה או רק להנחיה מהנה של הטקס המרכזי.

 

מיקום מעניין

לבחירת המקום המושלם לחגיגה יש משקל רב על החוויה. פעם העדיפו לחגוג באולמות צפופים אך היום ניתן לחגוג את בר המצווה באזור טבעי עם נוף משגע. קיימים מגוון ספקים באינטרנט להקמה של מתחם אוכל או ישיבה בלב הטבע הפראי במגוון רחב של עיצובים.

הקמת מתחם טבע יכול לכלול אלמנטים שונים כמו אוהלים, פינות ישיבה, פינות זולה, על האש, ציוד מטבח וכל הכלים שתזדקקו להם על מנת להקים את האירוע המושלם גם בטבע. אירוע כזה יהיה מיוחד ושונה ויהפוך את בר המצווה לחוויה מיוחדת.

 

שולחנות כיבוד משגעים

בשנה האחרונה אנו רואים בכל סטורי ופוסט שולחנות אוכל מעניינים ומוטרפים שרק גורמים לנו ליירר על המסך. שפים לאירועים ועמדות אוכל מגניבות הפכו לאטרקציה החמה באירועים, וניתן להשיג בחיפוש קצר את כל סוגי האוכל שניתן לחשוב עליהם החל ממקדונלדס, סושי, אוכל חלבי, קינוחים מושחתים ועמדת בשרים.

האוכל לא חייב להיות יקר או הוצאה משמעותית מהאירוע. בעזרת לקיחת רעיונות מהאינטרנט ניתן להכין לבד או לקנות את האוכל באופן עצמאי ולסדר אותו בצורה מגניבה או עם תפאורה מעניינת. כך יוצא שהרווחתם פעמיים- חסכתם כסף לעוד אטרקציה והרווחתם כלי אירוח לאירוע הבא.

 

אירוע קונספט

הרבה מאיתנו זוכרים אירועים כמיוחדים כי משהו בהם היה שונה, מיוחד או מגניב יותר. אירועי קונספט הם כאלה בדיוק. אירוע קונספט הוא בנושא כלשהו ולעיתים רחוקות אנו מגיעים לאירוע כזה. בין הרעיונות הפופולריים הם בר מצווה בסגנון הוליוודי, קרנבל ברזילאי, קרקס ועוד. ניתן לעשות את האירוע מיוחד יותר ע״י תפאורה מגניבה שקשורה לנושא.

אירוע בר המצווה נתפס הן כטקס התבגרות והן כציון דרך חשוב בחייו הבוגרים של הנער. הילד מחכה זמן רב לאירוע ולמעמד ולכן בחירה במיקום מרגש או הנחייה מעניינת יהפכו את האירוע לבלתי נשכח לאורחים שלנו ובעיקר לילדך.

סטנדאפיסט לבר מצווה

 

 

 

 

 

אז מה היה לנו