077-804-1434

המדריך המלא להפקת מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר ימי ההולדת המושקעים שנערכים מידי יום ברחבי הארץ והעולם. שכן, בעבר היינו מסתפקים בשתייה מתוקה, פופקורן וחטיפים כדי להרים יום הולדת, אבל היום המצב שונה. היום אנשים משקיעים לא מעט כדי להפיק מסיבת יום הולדת מטורפת ובלתי נשכחת. אם אתם מתכננים לערוך יום הולדת שכזה בקרוב, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי שיאפשר לכם להגיע לתוצאה מושלמת.

 

תכירו את האנשים שליוו אותנו בעת כתיבת מדריך זה

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים מקצועיים שעוסקים בתחומים שונים. הנה כמה מהתחומים הבולטים שהם עוסקים בהם:

  • ביטחון והבטיחות
  • הפקת האירועים
  • השכרת אטרקציות
  • עיצוב אירועים

שכן, היה לנו חשוב לקבל את כל המידע המקיף בנושא כדי שתוכלו לקבל את כל הפרטים הדרושים לכם.

 

הפקת מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת – השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים ליצור קשר עם בעלי  מקצוע שיסייעו לכם בהרמת ההפקה. שכן, ארגון של יום הולדת באופן עצמאי עשוי להפעיל עליכם המון לחץ. ההמלצה שלנו היא לפנות אל אנשים שעוסקים בתחום הפקת האירועים ולהסביר להם מה חשוב לכם שיהיה באירוע. שימו לב – חשוב לבחור באנשי מקצוע מוסמכים ומומלצים. כאלו שיבצעו את כל הבדיקות המקיפות אל מול הגורמים שייקחו חלק בהקמת האירוע. שכן, לא פעם, יש צורך בבירור אודות אישור עבודה בגובה אצל חלק מבעלי המקצוע או אישורי כשרות אם מדובר באוכל וכו'.

 

הפקת מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת – השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים למסור לבעלי המקצוע שעובדים לצדכם מהם הדברים שחשוב לכם שיהיה ביום ההולדת. אם למשל דמיינתם שיהיו אטרקציות מיוחדות כמו טרמפולינות או פינת צילום עם רקע משתנה, עליכם לציין זאת בפניהם. חשוב שתציגו בפניהם את כל התמונה במלואה. תתארו שלב אחר שלב את כל הדברים שראיתם בדמיון שלכם, כדי שהם יעזרו לכם להפיק מסיבה בלתי נשכחת.

 

הפקת מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת – השלב ה – 3

בשלב הזה אתם צריכים להעלות לאורחים שלכם את הציפיות. הם צריכים לדעת שהולכת להיות יום הולדת ברמה גבוהה ביותר. לכן, עליכם לעצב פוסטר ולפתוח איוונט בפייסבוק. כך כולם יוכלו לראות בדיוק מה מצפה להם והם יבינו שאסור להם לפספס את היום הולדת הזה. ההמלצה שלנו היא להזמין כמה שיותר אנשים כדי שבסופו של דבר, המסיבה שלכם תהיה מלאה (הרי לא לכולם מסתדר להגיע בתאריך שקבעתם).

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לאחל לכם, קוראים יקרים, שתיישמו את המידע שצוין לעיל ושתפיקו מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת. כזו שתגרום לכם לרצות לחזור אחורה בזמן אל אותה מסיבה רק בשביל ליהנות ממנה שוב. שיהיה לכם המון מזל טוב ולהתראות במדריך הבא!

יום הולדת

אז מה היה לנו