077-804-1434

הכירו את iDJs – התקליטנים שיעשו לכם את החתונה!

אם חשבתם שכל תפקידו של התקליטן הוא ללחוץ על "PLAY" תחשבו שוב – זהו אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר בחתונה (אם לא החשוב ביותר) ולכן כדאי לבחור את הטוב ביותר. למרבה המזל, iDJs לקחו על עצמכם את מלאכת הליקוט וריכזו נבחרת מופלאה של תקליטנים מהמעלה הראשונה, המתאימים לכל סוג וסגנון של אירוע.

 

דיג'יי לחתונה

אם כבר התחלתם לחפש אחר התקליטן המוכשר שיהפוך לכם את האירוע מבינוני למחשמל ויסחוף גם את האדישים ביותר אל רחבת הריקודים, ודאי גיליתם שיש אינספור אפשרויות ואין לכם מושג איך בוחרים. למרבה השמחה, בכל הקשור לתפקיד די ג'יי – iDJs מרכזים את אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק, כך שכל שנותר לעשות הוא לבחור את האחד שמתאים לכם ולסלול את דרככם לחתונה בלתי נשכחת.

DJ לחתונה

כל אנשי המקצוע במקום אחד

המפתח לאירוע מדהים הוא דיג'יי תותח שיודע לקרוא את הקהל, לגשר על פערי גילאים וטעמים מוזיקליים ולהביא את כולם, ללא יוצא מן הכלל אל הרחבה. ב-iDJs תמצאו המון אפשרויות לבחור מהן ולא רק תקליטן לחתונה אלא גם לאירועים נוספים, כך שאם דרוש לכם תקליטן לחינה למשל או שבעוד כמה חודשים תחגגו ברית/ה – תוכלו לסגור הכל במקום אחד.

 

הטוב ביותר לאירוע שלכם

לכל אירוע סגנון וחיים משלו וחתונה אחת לא דומה לחתונה אחרת ולכן חשוב לבחור את התקליטן שמתאים לכם, מתמחה בסוג הקהל שישתתף באירוע שלכם וחי ונושם את המוזיקה שגם אתם אוהבים לרקוד לצליליה. האמינו לנו, בנבחרת המנצחת של iDJs תמצאו את מבוקשכם וביחד תפצחו את הסוג להרמת האירוע שלכם לגבהים שלא חלמתם עליהם, במחיר אטרקטיבי.

DJ לחתונה

שיתוף פעולה מהרגע הראשון

בחירת דיג'יי היא לא משימה של "שגר ושכח", משמע שלא מספיק רק לבחור אחד שמרגיש לכם שיש לכם קליק ובונדינג איתו, אלא חשוב לתאם ציפיות ולבנות ביחד את הקונספט המדויק לאירוע שלכם, על מנת שגם מבחינה מוזיקלית תוכלו להביא את עצמכם ואת הייחודיות שלכם לידי ביטוי.

 

דיג'יי – לא רק ברחבת הריקודים

הדיג'ייז של iDJs הם הרבה יותר מריקודים ברחבה – הם החיים והאווירה של האירוע כולו, החל משלב קבלת הפנים, טקס החופה המרגש, ריקוד הסלואו המסורתי וכל הקטעים המוזיקליים שביניהם. זהו ערך מוסף שהוא הרבה יותר מבחירת שירים מוצלחת ולכן חשוב לבחור באחד שמתאים בדיוק לנישה שלכם.

לסיכומו של דבר, לא פשוט למצוא דיג'יי מקצועי, איכותי ואמין שגם מתמחה בסגנון המוזיקלי המועדף עליכם ויודע לקרוא את הקהל בצורה פנומנלית, אך למרבה השמחה – זה קיים. בתאר iDJs תמצאו את כל מה שחלמתם עליו ויותר, עם נבחרת תקליטנים משובחת ואפשרויות רבות לבחור מהן, עד שתמצאו את הטוב ביותר עבורכם. המון מזל טוב ורק בשמחות!

DJ לחתונה

אז מה היה לנו