077-804-1434

5 רעיונות למתנות שוות ליום ההולדת

מזל טוב! יום הולדת יש רק פעם בשנה, אך מידי שנה. בכל שנה עלינו להמציא את עצמנו מחדש, בעיקר כאשר מדובר באנשים שקרובים אלינו והאנשים

שאנחנו הכי אוהבים.

לעיתים מציאת מתנה מקורית יכולה להיות מאוד מסובכת, אז הנה כמו מתנות מאוד מקוריות שכל אחד היה שמח מאוד לקבל.

 

גיפטקארד

הוא מאוד שימושי, במיוחד לאנשים שאוהבים לעשות שופינג. ישנם גיפטקארד שונים לכל חברה ולכל מותג. וישנם גיפטקארד שהם תקפים למגוון רחב של חנויות. בעזרת הגיפטקארד תוכלו להעניק סכום כסף לבעל השמחה וכך תוכלו לתת לו זכות בחירה חופשית בבחירת המתנה שלו. אומנם זו לא המתנה הכי מיוחדת אך מדובר במתנה שווה מאוד לכל חובבי הקניות.

 

זר פרחים ממתקים

מי לא אוהב ממתקים? כיום יש עיצובים שונים ומיוחדים מאוד לזרי פרחים העשויים ממתקים. ישנם שילובים של סוכריות, ממתקי גומי ושוקולדים. הכל נראה כמו זר פרחים כשמדובר למעשה בזר ממתקים טעים אשר יוכלו לקטוף ממנו כל יום ממתק ולהנות ממנו במהלך תקופה ארוכה. זר הממתקים מאוד מרשים ונותן לכל אחד הרגשה מאוד מיוחדת.

 

פאזל ענקי

פאזל הוא מתנה בעלת שני משמעויות. כאשר אתם קונים לאדם אהוב פאזל, אתם בעצם מעניקים לו גם משחק שעוזר לו בהתפתחות המנטלית שלו וגם מעניקים לו מתנה שתישאר אתו לאורך זמן. פאזל 1000 חלקים יכול ליצור תמונה מדהימה שלכם ושל חוגגי היומולדת שלכם ולהעניק להם מתנה שתיזכר לשנים ארוכות וכך הם יוכלו כל פעם להיזכר בכם וגם להנות מהאתגר של בניית הפאזל.

 

ערכת קוקטייל

עם הקורונה, למדנו גם להכין לעצמנו משקאות בבית. ערכת משקאות לקוקטייל יכולה להיות מתנה מגניבה ושווה מאוד במיוחד אם האנשים שלכם חובבי אלכוהול. ערכת הקוקטיילים יכולה לשלב טעמים רבים ומגוונים ויכולה לגרום לכל מסיבה להיות כיפית ושמחה. כך כולם במסיבה יוכלו להכין לעצמם את הקוקטייל שהם הכי אוהבים לשתות, בין אם זה קוקטיל מתוק, חמוץ, בטעמי פירות או בטעמים חזקים ונקיים יותר.

 

כרית עיסוי

כרית עיסוי היא המתנה המושלמת לאנשים האהובים עיסויים אך לא יכולים להרשות לעצמם ללכת לעיתים תכופות. בין אם אותם אנשים עובדים שעות מול המסך, מתאמנים המון בחדר הכושר, עובדים בעבודה פיזית קשה, או סתם נהנים מעיסוי איכותי ומפנק, כרית עיסוי יכולה להיות המתנה השווה ביותר עבורם. כך הם יוכלו לעשות עיסוי בבית, במשרד, או בכל מקום שירצו בלי להיות תלויים באף אחד שיעשה להם עיסוי.

 

לסיכום

בחירת מתנה יכול להיות נושא קשה מאוד עבור הרבה אנשים, בעיקר כאשר מדובר על מתנה מקורית. ישנן מתנות שיכולות להיות גם מאוד יעילות, גם מאוד מפנקות, וגם מאוד טעימות. בסופו של דבר, כל אדם ישמח לקבל מתנה שתוכל לגרום לו להנאה לאורך זמן.

 

מארזים

אז מה היה לנו