077-804-1434

קסם השידוכים: התהליך המלא וכל מה שצריך לדעת לפני שמגיעים למשרד השדכן

תוכניות טלוויזיה אהובות שמאפשרות לשני אנשים אקראיים להכיר אחד בשני ולהתאהב, הובילו אותנו לבחון איך ההליך נעשה. לכן, פנינו למשרד שידוכים וביקשנו לקבל פרטים על ההליך המלא וחזרנו עם כל הפרטים שתצטרכו לדעת. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו באינפורמציה שתעלה את הסיכוי שלכם להכיר את החצי השני, אחרי שתפנו למשרד השדכן.

 

השלב הראשון – מסירת פרטים

קסם השידוכים מתחיל בהליך פשוט למדי שיצריך מכם מסירת מידע אותנטי על עצמכם. רוב משרדי השידוכים יבקשו לדעת תחילה מה הגיל שלכם, הגובה והעיסוק. לאחר מכן, תתבקשו למסור את הפרטים הבאים:

  • מקום מגורים
  • עדה
  • מה חשוב לכם שיהיה בבן או בת הזוג שלכם

חשוב לציין שתתבקשו להעביר בשלב זה תמונה עדכנית שלכם. שימו לב שאתם שולחים תמונת גוף (ולא תמונת פנים בלבד) שצולמה על ידי אדם אחר. הימנעו משליחת תמונת סלפי, משום שזו מעבירה מסר מזלזל.

מסירת פרטים

השלב השני – העברת המידע לשדכנים נוספים

המידע שמסרתם בשלב הקודם הועבר לקובץ מקוון שמגובה על ענן. בתחילת הקובץ מופיעה התמונה ששלחתם ומתחתיו, ישנה טבלה מסודרת שמציגה את פרטיכם האישיים. נציין שאתם יכולים להיות רגועים בהקשר זה. שכן, רק שדכנים שעובדים במשרד השידוכים הנבחר יוכלו לעיין בקובץ ולבדוק מהי ההתאמה המושלמת עבורכם.

 

השלב השלישי – בחינת ההתאמות ומסירתן ללקוח

בשלב זה יושבים כמה שדכנים מנוסים שראו קשר בין הפרטים האישיים של מגיש הבקשה לפרטים של פרטנרית (או פרטנריות) פוטנציאלית. כך שהם מצליבים את המידע וחושבים יחד האם מדובר בשידוך מתאים או לא. במקרים מסוימים, נשארות כמה אופציות על השולחן, כך שנציג מטעם משרד שידוכים יוצר קשר עם הלקוח ומבקש ממנו לבחור את ההתאמה הנכונה ביותר עבורו.

 

השלב הרביעי – יציאה לדייט רשמי

הגעתם לשלב האחרון שבו האחריות עוברת אליכם – למגישי הבקשה. בשלב זה אתם יכולים לצאת לדייט רשמי עם אחת מבנות הזוג שהוצעו לכם על ידי משרד השידוכים. שימו לב – תצטרכו ליצור קשר עם נציג מטעם משרד השידוכים מיד בסיום הפגישה, כדי ליידע אותו אודות טיב הדייט שהיה לכם ולאפשר לו לבחון את המשך ההליך.

נסביר שאם יתגלה שאין התאמה ביניכם, תצטרכו להמשיך בחיפושים, עד שתגיעו להתאמה אחרת. נדגיש שעליכם ליידע את הנציג במידה והיה דייט טוב שגרם לשניכם להחליט שתרצו להמשיך בהליך. שכן, מצב כזה יצריך השהייה של הליך השידוך, כך שלא יוצעו לכם אפשרויות נוספות עד להודעה חדשה.

 

לסיום

עד כאן ההליך המלא של השידוכים שמעלה את הסיכויים לעמוד תחת החופה עם בן או בת זוג פוטנציאליים. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע, אז נותר לכם רק ליצור קשר עם משרד שידוכים מוכר ומומלץ.

משרד שידוכים

אז מה היה לנו