077-804-1434

אתה מנסה להכיר נשים? למד איך קסמים יעזרו לך לשבור את הקרח בדייטים

קסמים הם דבר קסום, לא ככה? לא סתם אנחנו מופתעים, מרותקים ומסוקרנים מהם. יכולת הקסם היא לא דבר שבא בקלות, אבל יכול להרשים רבים ולהעניק להם רצון להכיר אותנו יותר מקרוב. גם בעולמות הדייטינג, אין ספק כי קסמים עוזרים לשבור את הקרח בדייטים ומוסיפים הומור וקלילות לכל דבר. מנסה להכיר נשים? אלה הקסמים שיעזרו לך להקסים את האישה שאיתה אתה נמצא בדייט.

 

איך קסמים עוזרים בדייטים?

לפני מספר שנים אחד הקוסמים הכי גדולים בארץ השיק חבילת קוסמים עבור גברים. החבילה הזו לא נועדה כדי לגרום לגברים צעירים להפוך לקוסמים, אלא לגרום להם לשבור את הקרח מול נשים. היכרויות יכולות להיות עניין לא קל ולעיתים תצטרך להיעזר באמצעים שונים כדי להצליח למשוך את תשומת הלב של האישה שמולנו.

במקרה הזה, אין כמו קסמים כדי לשבור את הקרח. את הקסמים הקלים ניתן להציג במפגשים חברתיים שונים: בברים, במסעדות, במסיבות ואפילו בארוחות משפחתיות. אז אחרי שתכיר את האנשים המתאימים בכל דרך, בין אם בשידוך בין מכרים ובין אם באתר הכרויות סקס – כדאי שתדע איזה קסמים עליך לדעת כדי לשבור את הקרח.

איך קסמים עוזרים בדייטים 

מרחפים באמצעות כוח המחשבה

בשביל הקסם הבא תצטרך רק כוס קלקר, כמו אלה ששותים איתן משקאות חמים. המטרה היא לגרום לכוס לרחף באוויר באמצעות כוח המחשבה. אז איך מבצעים את הקסם? צור חור קטנטן בכוס, עם האגודל, מבלי שבת זוגך לדייט תבחין בכך. השאר את האגודל בתוך החור. כעת, הזז את האגודל. לדייט שמולכם זה יראה כאילו כוח המחשבה מזיז את הכוס, אך בפועל זו האגודל שלכם שלא נראית לעין. מי שתראה את הטריק תהיה בהלם מהכוחות שלך ובעיקר תתרשם ממך.

 

מכניסים מטבע לבקבוק סגור

הכנסת מטבע לבקבוק סגור היא קסם נפוץ. קוסמים רבים מצליחים לגרום לחפצים להיכנס לתוך מיכלים אטומים לכאורה. אך מאחורי כל קסם יש טריק שאפשר ללמוד ולהצליח להקסים את הסביבה שלנו. איך עושים את זה? קח בקבוק וצור בו חריץ קטן. את החריץ הקטן בת הזוג שלידך לא תוכל לראות בשל מיקומו הצדדי, ומשם תכניס את המטבע פנימה. ודא כי הבקבוק סגור ולאחר מכן הכנס את המטבע פנימה – והנה הקסמת את זו שמולך.

מכניסים מטבע לבקבוק סגור

מזיזים מטבעות ממקום למקום

הטריק הזה דורש אימון קטן, אבל הוא תמיד עובד ומצליח לכבוש את לב האנשים מולך. בשביל לבצע אותו יש להשתמש בשתי מטבעות. לפני תחילת הקסם אפילו אפשר לבקש מהפרטנרית לדייט לגעת במטבעות כדי להעניק את הרושם שהכל כרגיל ואין דבר מיוחד במטבעות הללו, ובכך להגדיל את אפקט ההפתעה.

לאחר מכן, הנח כל אחד מהמטבעות בכפות הידיים, אחת בכף יד ימים והשנייה בכף יד שמאל. את המטבע שהנחת בכף יד ימין, הנח קרוב מאוד לאגודל מבלי שזה יראה חשוד. כעת, במהירות הפוך את הידיים וזרוק את מטבע ימין ליד שמאל. כאשר מבצעים את הטריק במהירות, הצופה אינו יכול לשים לב לחילוף המטבעות. לאחר מכן הרם את יד ימין והראה כי  היד ריקה, בעוד בכף יד שמאל נמצאות שתי המטבעות, כך מתבצע כל הקסם.

הפתעה, צחוק, התפעלות – כל אלה יוצרים אווירה שמחה ונעימה במהלך דייט, ואת זה עושים קסמים. אז שיהיה לך בהצלחה בדייט הבא.

אתה מנסה להכיר נשים למד איך קסמים יעזרו לך לשבור את הקרח בדייטים

אז מה היה לנו