077-804-1434

קוסם לילדים בשרון

⭐ קוסם לילדים בשרון

⭐ הופעה שלא תשכחו

⭐ קוסם ילדים שהדהים את המדינה

⭐ פניה לצעירים עם מופע מותאם

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם ילדים מנוסה בעל עבר מצליח

להופעה של קוסם ילדים בשרון חייגו עכשיו:

077-804-1434

כל מי שחיפש קוסם לילדים בשרון, בוודאי גילה שישנו היצע גדול יחסית של בעלי מקצוע בתחום. ייתכן וחיפשתם קוסם לצורך יום הולדת או בר מצווה, ואולי בכלל מדובר בערב כיתה מהנה שבא לכם לשדרג. אין זה משנה באיזה אירוע מדובר, הזמנת קוסם לילדים בשרון הופכת את האירוע למשהו אחר! במאמר זה אספנו עבורכם את כל המידע הדרוש, לקראת הזמנת קוסם לילדים בשרון.

 

אירוע לילדים בשרון

אירוע לילדים טומן בחובו פוטנציאל גדול מאוד להנאה, ויחד עם זאת – גם יכול לגרום אצל הילד לתחושה של "סוף העולם". אין מה לעשות – ילדים הם רגישים, ותכונה זו באה לטובתנו וגם לרעתנו. כשאנו עורכים אירוע לילדים, בין אם מדובר ביום הולדת ובין אם מדובר בבר מצווה, סביר להניח שהילד מצפה לאירוע זמן רב מראש, ותולה בו תקוות רבות.

רוב הילדים אוהבים מסיבות, ובדמיונם העשיר הם נוטים לצייר אותן בראשם זמן רב לפני המועד. הזמנת קוסם לילדים בשרון היא אחת האטרקציות המוצלחות ביותר לאירוע של ילדים, והיא מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש!

 

למה דווקא קוסם לילדים בשרון?

הורים לילדים, יודעים שאין זה פשוט להפתיע את הילדים של ימינו. ישנם מפעילים רבים בשרון, כל אחד מציע שירות מעט שונה, ואין זה אומר שאחד הוא טוב יותר מהאחר. יחד עם זאת, אם אנו מעוניינים באטרקציה שלא תחזור על עצמה, תפתיע, תאתגר ותסקרן את הילדים – אין ספק שקוסם לילדים בשרון היא הבחירה האידיאלית. מופע קסמים כולל בו מספר אלמנטים, שהופכים אותו לבחירה המושלמת לאירוע עם קהל של ילדים:

 

שיתוף הילדים במופע

בעת שאנו מזמינים קוסם לאירוע יום הולדת או בר מצווה, מובטח שהילדים ייהנו מכיוון שהם יהיו שותפים למופע! קוסם מקצועי בשרון נמצא באינטראקציה מתמדת עם קהל הילדים, והוא יודע כיצד לסקרן אותם עם שאלות, בדיחות ומשימות. כשהילדים משתתפים במופע הקסמים, הם חווים אותו בצורה הטובה והמהנה ביותר!

 

חלוקת הפתעות

אין ילד שלא אוהב הפתעות, ואין אירוע ילדים בלי הפתעות! רוב הקוסמים בשרון כוללים במופע גם חלוקת הפתעות מיוחדות לילדים, וכך הם יכולים לשמור לעצמם מזכרת כיפית במיוחד מהאירוע! בין ההפתעות המחולקות ניתן למצוא בלונים, שיני ערפד, קעקועים זמניים, מדבקות מדליקות ועוד.

 

קסמים מרהיבים

מקצועיות הקוסם שאנו מזמינים לאירוע, נמדדת באמצעות איכות הקסמים שהוא מציג. הזמנת קוסם מקצועי ובעל ניסיון, גם אם תעלה מעט יותר – תעניק לנו מופע קסמים איכותי, שבמהלכו הילדים יהיו מרותקים ופעורי פה במשך דקות ארוכות.

 

תשומת לב מיוחדת לילד החוגג

במידה ואנו מזמינים קוסם לחגיגת יום הולדת או בר מצווה בשרון, הקוסם יידע להעניק לילד החוגג תשומת לב מיוחדת, ולעתים אף יהפוך אותו לשוליית קוסם! להיות שותף במופע הקסמים, ולקבל גלימה וכובע ממש כמו קוסם אמיתי – זו בהחלט חוויה שאין כמותה, והילד שלכם ירגיש כוכב אמיתי באירוע שלו!

 

חייו של קוסם

איך הופכים לקוסם? האם זהו כשרון טבעי, ומה זה דורש? ובכן, ישנן מספר עובדות מעניינות שייתכן ולא ידעתם על קוסמים מקצועיים:

 

ללמוד להיות קוסם

לא כולם יודעים שמקצוע הקוסמות אינו נלמד כלאחר יד, ודרושות שנים רבות של השקעה, אימון ולימוד. גם לאחר שהקוסם בשרון הגיע לרמה גבוהה, הוא ממשיך להתעדכן ולהתפתח על מנת לא להישאר מאחור. קוסמים מקצועיים, אף טסים לפחות פעם בשנה לכנס בינלאומי, שבו הם מתעדכנים בכל הקסמים הכי חדישים בתחום, רוכשים ציוד קסמים איכותי, ועוברים סדנאות לשיפור התקשורת עם הקהל.

 

לתקשר עם הקהל

קוסם טוב יודע לא רק להציג את הקסמים בצורה איכותית ומפתיעה, הוא גם צריך לדעת לתקשר עם הקהל. כל בעל מקצוע שעבודתו מתבצעת מול קהל של ילדים, בוגרים, או קהל מעורב, חייב שתהיה לו כריזמה ומיומנות של החזקת הקהל. הקהל יכול לאבד עניין מהר מאוד, במידה ומי שמעביר את המופע אינו מקצועי מספיק. הניסיון הוא חשוב מאוד כשמדובר במלאכת הקוסמות, ונוכל לזהות מיהו קוסם בעל ניסיון מיד עם תחילת המופע.

 

דרושה אחריות!

אם נחשוב על כך, קוסם לילדים בשרון הוא מקצוע שדורש המון אחריות! בעת מופע הקסמים, הקוסם הוא למעשה הסמכות העליונה וכל העיניים נשואות אליו. תפקיד זה מחייב את הקוסם לשמור על שפה נאותה, לשדר מסרים חינוכיים, ולהקפיד על צורת הומור ותקשורת שלא תעליב אף ילד! עבודה עם ילדים בכל תחום, וגם בתחום הקוסמות – דורשת מיומנות ואחריות רבה.

 

כמה עולה קוסם לילדים בשרון?

מחירו של קוסם מקצועי בשרון יכול לנוע בין 1200 ל – 2300, ומחיר נמוך מכך יכול להעיד שמדובר בקוסם מתחיל או חובבן. ישנם מספר פקטורים שיכולים להשפיע על המחיר הסופי של הזמנת קוסם לילדים בשרון:

 

מועד האירוע

אירועים הנערכים בסופי שבוע מייקרים את המחיר, היות ומדובר ביום שהוא אינו יום עבודה שגרתי.

 

מרחק הנסיעה

לרוב קוסמים לא גובים מחיר נוסף במידה ומקום האירוע מקורב אליהם ברדיוס של כמה עשרות קילומטרים. אך כשהאירוע הוא רחוק יותר, הקוסם נדרש להוצאות נוספות של זמן ודלק, ולכן הדבר עשוי לייקר את מחיר המופע.

 

הפתעות ושירותים נלווים

קוסם לילדים בשרון לרוב מעניק שירותים נוספים מעבר למופע הקסמים, וכאן אנו מדברים על חלוקת הפתעות, בלונים מיוחדים, קריוקי ועוד. יש לברר כיצד מתומחרים שירותים אלו, כיוון שהם לרוב מייקרים את המחיר במידה מסוימת. שאלו את הקוסם לגבי חבילות הכוללות בהן שירותים כאלו ואחרים.

 

טיפ להורים לסיום!

אל תקנו חתול בשק! בעת שאנו מחפשים קוסם לילדים בשרון, חשוב לוודא את רמת המקצועיות, ואף לחפש סרטונים שבהם רואים את הקוסם בפעולה. בירור פרטים אלה מראש, יעזור לנו להעניק לילדים שלנו אירוע שהצלחתו מובטחת!

 

מחירון הופעות קוסם לילדים בשרון

קוסם לילדים בשרון הופעה בלתי נשכחת!
החל מ-1,400₪
קוסם לימי הולדת 4-11 בשרון קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה ופרסים מושקעים
החל מ-1,400₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לימי הולדת 4-11 בשרון קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה, פרסים מושקעים ושדרוגים לבחירה
החל מ-1,500₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לבר מצווה בשרון מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,000₪
הופעות בקייטנות ובבתי ספר מופע קסמים
החל מ-1,400₪ (לפי גודל ההופעה)
אירוע משפחתי ביתי לילדים בשרון מופע קסמים החל מ-1,400₪