077-804-1434

קוסם ליום הולדת בטירה

⭐ קוסם ליום הולדת בטירה

⭐ הופעה שהילדים לא ישכחו

⭐ קוסם ילדים שהדהים את המדינה

⭐ חוויה על חושית לילדים

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם ילדים במופע על חושי

להזמנת קוסם ליום הולדת בטירה חייגו עכשיו:

077-804-1434

הזמנת קוסם ליום הולדת בטירה היא אחת האטרקציות המבוקשות, והורים רבים בוחרים בה על מנת להפתיע את ילדם ביום המיוחד שלו! ישנם קוסמים רבים הנותנים שירות בטירה והאזור, ועל ההורים לדעת כיצד לבחור בצורה חכמה. הזמנת קוסם מקצועי ומנוסה, היא ערובה לאירוע יום הולדת שהילדים יזכרו במשך זמן רב! מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים קוסם ליום הולדת בטירה?

 

הפעלות לימי הולדת בטירה

שוק הפעלות ימי ההולדת בטירה מציע מגוון רב, ואנו יכולים למצוא סוגים רבים של מפעילים בתחום. בין המפעילים נוכל למצוא שחקנים, ליצנים, אומני בלונים, חברות המציעות מתקנים מתנפחים ועוד. כשהורים מחפשים הפעלה איכותית ליום ההולדת, כמו קוסם ליום הולדת בטירה, הם צריכים לבצע בחירה באמצעות מספר פקטורים:

 

גיל הילדים

חשוב להבין מהן האטרקציות המתאימות לילדים המגיעים לחגוג, ולקחת זאת בחשבון בעת שאנו בוחרים הפעלה ליום ההולדת. זה נכון שקוסמים מקצועיים מסוגלים להתאים את עצמם, ולבצע קסמים מותאמים לגיל הקהל, אך לא כל המפעילים עובדים כך. מפעילים המספקים סוג מסוים של הפעלות, לעתים לא יוכלו להתגמש, והדבר עלול לגרום למצב שבו הילדים פחות "מתחברים" לאופי ההפעלה.

 

שאלת התקציב

על ההורים כמובן להחליט מהו גבול התקציב שלהם בעת הזמנת הפעלה, ולהשתדל לא לחרוג ממנו. הורים רבים משקיעים קצת יותר כשמדובר ביום הולדת מיוחד, או יום הולדת הצפוי לכלול משתתפים רבים.

 

העדפת הילד

ילדים רבים יודעים מראש כיצד הם רוצים שייראה יום ההולדת שלהם, ואחרים פתוחים להצעות וסומכים על הוריהם. רוב ההורים מכירים את ה"תכשיט" שלהם היטב, ועדיין תמיד מומלץ לגשש ולשאול את הילד כיצד הוא מעדיף לחגוג השנה.

 

קוסם ליום הולדת בטירה

הזמנת קוסם ליום הולדת בטירה הפכה להיות פופולארית במיוחד, וזאת עקב מספר סיבות:

 

גמישות המופע של קוסם ליום הולדת בטירה

קוסמים מקצועיים מסוגלים להתאים את המופע שלהם לכל גיל, וכך אנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהילדים שלנו בידיים טובות. חלק מהאומנות במופע קסמים, הוא אופן הגשת הקסם לקהל, וקוסם מקצועי לומד לעשות זאת ברמה גבוהה.

 

קוסם ליום הולדת בטירה אנרגיות גבוהות

כפי שכולנו יודעים, ילדים דורשים הפעלה עם אנרגיות גבוהות, וזאת על מנת שיישארו מרותקים למשך כל אורכה. מופע קסמים מתאפיין באנרגיות גבוהות, מתח, הפתעה ואתגר מחשבתי עבור הילדים. אנרגיות אלו מבטיחות לנו דקות ארוכות שבהן הילדים יהיו מרותקים, ולא יוכלו להסיר את העיניים מהקוסם!

 

הוקרת הילד החוגג

כשאנו מזמינים קוסם ליום הולדת בטירה, הוא מקדיש תשומת לב מיוחדת לילד החוגג, ואף יכול להפוך אותו לשוליית הקוסם שלו! הילד יקבל גלימה וכובע, ויוכל להשתתף בקסמים מרהיבים המבוצעים מול חבריו המופתעים! אין ספק שחוויה שכזו תהפוך את ילדכם לכוכב אמיתי ביום המיוחד שלו.

 

קסמים מפתיעים

קוסמים בעלי ניסיון, יוכלו להפתיע את הקהל באמצעות קסמים איכותיים כגון ריחוף, אש, מים ועוד. במופעים של קוסמים מקצועיים, לעתים גם ההורים מאותגרים ומנסים להבין מה הם רואים, וזה מעיד על רמה מקצועית גבוהה של קוסם ליום הולדת בטירה.

 

הפתעות לילדים

אין ילד שלא אוהב הפתעות, וגם קוסם ליום הולדת בטירה מחלק הפתעות לכל הילדים! ההפתעות הן קסומות במיוחד, למשל שיני ערפד מפחידות, בלונים בצורות מדליקות, קעקועים זמניים ומדבקות. ההפתעות שמחלק הקוסם מהוות מזכרת נהדרת עבוד הילדים, ומזכירות להם כמה כיף ומעניין היה המופע!

 

כמה דברים שלא ידעתם על קוסם ליום הולדת בטירה

להבדיל מסוגי מפעילים אחרים לימי הולדת, קוסם הוא מקצוע מורכב, והמיומנות שהוא דורש נרכשת במשך שנים! הנה כמה עובדות שאולי לא ידעתם על קוסמים מקצועיים:

 

לימוד במהלך כל הקריירה

קוסם מקצועי ממשיך ללמוד ולהתפתח במהלך כל הקריירה שלו, ואין כזה דבר קוסם שסיים ללמוד! תמיד ישנם קסמים חדשים ללמוד, מכיוון שמדובר בענף שנמצא בצמיחה מתמדת. קוסם שלא יקפיד להישאר מעודכן בחידושים בענף הקוסמות – יישאר מאחור, יחזור על עצמו, ולא יוכל לספק מופעי קסמים איכותיים.

 

כנס קוסמים בינלאומי

על מנת שהקוסם ליום ההולדת שלכם בטירה יישאר מעודכן וימשיך ללמוד, קוסמים מקצועיים נוהגים לטוס לפחות אחת לשנה לכנס קוסמים בינלאומי! בכנס הזה הם נחשפים לכל החידושים הכי חמים בתחום, רוכשים ציוד קוסמות איכותי, ועוברים סדנאות המשפרות את מיומנויות ההופעה שלהם.

 

עבודה מול קהל

לעמוד מול קהל זו אינה משימה פשוטה כלל! קוסמים מופיעים מול סוגים שונים של קהלים, וצריכים לדעת להתמודד עם אנשים מכל הסוגים. מיומנות העמידה מול קהל נרכשת במשך שנים, וקוסמים מנוסים לומדים להציג מופעי קסמים בצורה טבעית, כך שזה נראה ממש כאילו הם נולדו לזה. קוסם שלא יודע לעמוד מול קהל ולשדר ביטחון עצמי, לא יוכל לבצע את עבודתו כיאות!

 

מחיר קוסם ליום הולדת בטירה

מחירו של קוסם מקצועי הוא גבוה יחסית למפעילים אחרים בטירה, וינוע בין 1,400 ל – 2,300 ₪ למופע.

 

מדוע קוסם ליום הולדת בטירה הוא יקר יחסית?

עלינו לזכור שלהבדיל מסוגי הפעלות אחרים, קוסם לומד את המקצוע במשך שנים רבות, ועובר דרך ארוכה עד שהוא מגיע למיומנות מספקת. ממש כמו בכל מקצוע – ככל שהוותק הוא גדול יותר, כך המשכורת עולה. כמו כן, קוסמים מקצועיים משקיעים כסף רב בציוד איכותי, בסדנאות ובלימוד קסמים במהלך כל הקריירה שלהם.

 

ממה מושפע מחיר קוסם ליום הולדת בטירה?

מחירו של הקוסם יכול להשתנות עקב מספר פרמטרים:

 

מועד האירוע בטירה

מופע קסמים המוזמן ליום הולדת בסוף השבוע, יהיה יקר יותר מאשר ביום עבודה רגיל.

 

מרחק הנסיעה

במידה ומיקום האירוע מרוחק יחסית ממקום מגוריו של הקוסם, סביר להניח שהמחיר הסופי ייעלה.

 

שירותים נלווים של קוסם ילדים בטירה

במידה ונבקש שירותים כמו הפתעות לילדים, קריוקי, טקס עוגה ועוד, הדבר עלול לייקר את מחיר הקוסם. מומלץ לברר לגבי חבילות הכוללות מספר שירותים, הקיימות אצל רוב הקוסמים.

 

מחירון הופעות קוסם ליום הולדת בטירה

קוסם לימי הולדת 4-11 בטירה קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה ופרסים מושקעים
החל מ-1,400₪ (לפי גודל ההופעה)
קוסם לימי הולדת 4-11 בטירה קטע ריחוף, מופע מרהיב, הגברה, תפאורה, טקס לעוגה, פרסים מושקעים ושדרוגים לבחירה
החל מ-1,500₪ (לפי גודל ההופעה)
שדרוגים להופעה סרטון סיכום ליום ההולדת 200₪
שדרוגים להופעה בלוני צורות לכל הילדים 150₪
שדרוגים להופעה בועות סבון 100₪
צור קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר: