077-804-1434

קוסם לבר מצווה באבן יהודה

⭐ קוסם לבר מצווה באבן יהודה

⭐ הופעה שלא תשכחו

⭐ קוסם שהדהים את המדינה

⭐ קסמים מדהימים שטרם ראיתם

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ קוסם מנוסה בעל עבר מצליח

להופעה של קוסם לבר מצווה באבן יהודה חייגו עכשיו:

077-804-1434

בר מצווה הוא אירוע משמח ללא ספק, ובשנים האחרונות – הורים רבים מנסים להיות יצירתיים ולהעניק לנער הצעיר אירוע בלתי נשכח. כולנו יודעים שזה לא פשוט ליצור אירוע מיוחד, וכמעט כל אטרקציה שנבחר כבר הייתה בשימוש באירועים אחרים. יחד עם זאת, זה בהחלט אפשרי להפתיע את האורחים ואת הנער החוגג, ולהזמין מופע קוסם לבר מצווה באבן יהודה!

 

למה דווקא קוסם לבר מצווה באבן יהודה?

כשאנו מזמינים קוסם לבר מצווה באבן יהודה, חתן השמחה והאורחים תמיד יהיו מופתעים מכיוון שהם לא יודעים מה יכלול המופע. קוסם מקצועי יודע לרתק את הקהל, להשאיר את הצופים מופתעים, ויחד עם זאת לגרום לאינטראקציה מהנה שתעלה חיוך על פני כל הנוכחים.

 

מהו מופע קסמים איכותי?

העברת מופע קסמים היא אומנות של ממש. הקוסם צריך להיות הרבה מעבר לבעל מקצוע שיודע לעשות קסמים, ועליו גם לדעת כיצד לתקשר ולרתק את הקהל – ואין זה משנה אם מדובר בילדים, מבוגרים, או קהל משולב כמו באירוע בר מצווה. השוק מוצף בקוסמים, ובעת שאנו מזמינים קוסם לבר מצווה באבן יהודה, כדאי שנבין מה מרכיב מופע קסמים איכותי במיוחד:

 

תקשורת עם הקהל

הקוסם הוא בעל מקצוע שלומד שנים רבות, על מנת להגיע לרמת המיומנות הנדרשת. מעבר לכישורי הקוסמות, קוסם שמוזמן לאירוע בר מצווה באבן יהודה צריך לדעת כיצד לעמוד מול קהל, ומעבר לכך – כיצד לשמור עליו מרותק ומסוקרן במהלך כל מופע הקסמים. על מנת לוודא את כישורי הקוסם שאתם מעוניינים להזמין – תמיד מומלץ לצפות בעבודות קודמות שלו.

 

טריקים איכותיים

גולת הכותרת של מופע הקסמים, הם כמובן הקסמים עצמם. קוסם מקצועי לבר מצווה באבן יהודה מקפיד להתעדכן כל העת בקסמים חדשים, ואף טס לפחות פעם בשנה לכנס קוסמים בינלאומי, שבו הוא נחשף לחידושים האחרונים בתחום. הטריקים במופע הקסמים צריכים להיות מהוקצעים, איכותיים, ומוגשים לקהל בצורה הנכונה.

 

קוסם לבר מצווה באבן יהודה – הוקרת הנער החוגג

חתן בר המצווה הוא הכוכב של הערב, וקוסם לבר מצווה המוזמן לאירוע שכזה – צריך לדעת כיצד לגרום לו להרגיש כך! קוסמים רבים נוהגים לשלב את הנער במופע הקסמים בתור שוליית הקוסם, ואף מבצעים עמו טריקים כגון ריחוף של הנער או שולחן מעופף.

 

מזכרות והפתעות

קוסמים מקצועיים יודעים, שחלוקת מזכרות בזמן מופע הקסמים, הופכת את החוויה לאחרת, ומשאירה את הזיכרון זמן רב יותר במוחם של הנוכחים. קוסמים רבים לבר מצווה באבן יהודה מציעים הפתעות, צעצועים, בלונים מיוחדים ועוד – בהתאם לגיל הקהל.

 

תפאורה איכותית

מדוע התפאורה היא כה חשובה? ובכן, מופע קסמים מכניס את הנוכחים לעולם של דמיון, והתפאורה עוזרת בכך רבות. למרות שהקהל יודע שיש הסבר הגיוני לטריקים המוצגים במופע, אנשים אוהבים להרגיש שהם נמצאים בעולם אחר, עולם של דמיון – שבו הכל אפשרי. תפאורה איכותית יוצרת אווירה ייחודית, שעוזרת לקהל להיכנס למצב הרוח המתאים! הדבר נכון לילדים במיוחד, אך גם לאנשים בוגרים.

 

מוזיקה מתאימה

חלק נוסף ובלתי נפרד ממופע הקסמים, הוא המוזיקה שתושמע במהלכו. המופע מורכב מקטעים מותחים, מצחיקים, קטעי פנטומימה ועוד, והמוזיקה צריכה להשתלב עמם בצורה הרמונית. קוסם מקצועי לבר מצווה באבן יהודה יודע לשלב את המוזיקה המתאימה, כך שהיא תתאים לכל חלק במופע, ותהפוך אותו למרגש וייחודי.

 

כמה עולה קוסם לבר מצווה באבן יהודה?

מחירו של קוסם מקצועי לרוב ינוע בין 1200 ל – 2300 שקלים, ומחירו של קוסם חובבן או תלמיד יכול להיות אף נמוך מכך. ממה מושפע מחיר מופע קסמים מקצועי?

 

ניסיון הקוסם

ממש כמו בכל מקצוע אחר, וותק הקוסם ישפיע על המחיר. קוסמות היא מקצוע שיש ללמוד ולהתפתח בו כל העת, וקוסמים מקצועיים משקיעים המון זמן וכסף בסדנאות, קסמים וציוד חדיש.
ככל שהקוסם הוא בעל ניסיון רב יותר – כך ייעלה מחיר המופע, וברוב המקרים זה יהיה שווה את זה.

 

מרחק האירוע

קוסם לבר מצווה באבן יהודה, לרוב יגיע לאבן יהודה והאזורים הקרובים לה ללא תוספת תשלום. במידה והקוסם מוזמן לאזור שהוא מרוחק במיוחד מאזור מגוריו, לרוב הדבר מייקר את מופע הקסמים – עקב הוצאות זמן ודלק שאותן צריך לספוג הקוסם.

 

הפתעות

הפתעות ומזכרות לנוכחים במופע הן חלק בלתי נפרד, וקוסמים רבים באבן יהודה מציעים אותן כחלק מחבילות שונות. החבילות מאפשרות עסקה משתלמת, וגמישות בבחירת כמות ההפתעות שתחולק בעת המופע.

 

אורך מופע בר מצווה באבן יהודה

מופע קסמים סטנדרטי נע בין 45 דקות לשעה, מכיוון שזהו הזמן האידיאלי שבו הצופים נשארים מרוכזים. לעתים אנשים מעוניינים במופע קסמים ארוך יותר, ובמצב כזה המחיר יהיה גבוה יותר.

 

מועד האירוע

מופעים בסופי שבוע צפויים לייקר את המחיר.

 

אלמנטים מיוחדים במופע קסמים

בעת שתחפשו קוסם לבר מצווה באבן יהודה, תמצאו היצע גבוה יחסית של קוסמים, וכולם יבטיחו להעניק לכם מופע קסמים יוצא מגדר הרגיל. אחת ההמלצות, על מנת לקבל מופע קסמים שיפיל את הצופים מהכיסאות, היא לבחור בקוסם המשתמש באלמנטים מיוחדים במופעים שלו!

 

פנטומימה

חלק מהקוסמים לבר מצווה באבן יהודה, משלבים במופעים שלהם קטעי פנטומימה קצרים. קטעי פנטומימה מוסיפים אווירה אחרת למופע, ויוצרים תחושה הומוריסטית אצל הצופים. הומור הוא חלק חשוב ממופע הקסמים, ובמיוחד כשמדובר בילדים!

 

אש ומים

שילוב אש ומים בקסמים הופכים את המופע למיוחד במינו. כשקוסם לבר מצווה באבן יהודה עושה שימוש בציוד האיכותי ביותר, הוא מסוגל לשלב במופע שלו קסמים מרהיבים במיוחד, דוגמת ספר שמתחיל לבעור מעצמו, נוזל שמקטין את נפחו בעת מזיגה לכוס, ועוד.

 

ריחוף

קסמי ריחוף הפתיעו את הקהל מאז ומתמיד, בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר באנשים בוגרים. האתגר שבניסיון להבין כיצד מתבצע הריחוף גורם לאנשים להיות מרותקים למופע, תוך שהם מנסים לפצח את התעלומה. קוסם לבר מצווה באבן יהודה יכול לשלב במופעים שלו קסמים המשלבים ריחוף של חפצים, ואפילו ריחוף של חתן בר המצווה או משתתפים אחרים!

 

מחירון הופעות קוסם לבר מצווה באבן יהודה

קוסם לבר מצווה באבן יהודה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל החל מ-2,000₪
קוסם לבר מצווה באבן יהודה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע החל מ-2,300₪
קוסם לבר מצווה באבן יהודה מופע מרהיב הכולל טלפתיה בקבלת הפנים ובהסתובבות בקהל ומופע קריאת מחשבות מול האורחים במהלך האירוע וקטע ריחוף של חתן השמחה החל מ-2,600₪
הופעה בברית מופע ילדים וקסמים לכל הגילאים בהסתובבות ובקבלת הפנים החל מ-1,500₪
הופעות בקייטנות ובבתי ספר מופע קסמים
החל מ-1,400₪ (לפי גודל ההופעה)
צור קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר: