077-804-1434

מה כולל ערב במועדון לבת מצווה?

ערב בת המצווה הוא ערב מאש מיוחד לבתכם.

זהו ערב בו הכל סובב סביבה, וכל החברים באים לשמוח בשמחתה.

יש כיום מועדונים רבים שמציעים הפקות בת מצווה, ולפעמים אפשר ללכת לבלגן בין כל ההצעות.

בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מה כולל ערב במועדון בת מצווה!

 

אטרקציות

בכל מועדון לבת מצווה אטרקציות שונות ומיוחדות. האטרקציות הן חלק מהותי מערב בת המצווה ורצוי לבדוק לפני שאתם סוגרים ערב עם מועדון לראות שהם מספקים אטרקציות. לרוב יש מספר סוגים של אטרקציות.

ישנן אטרקציות לפתיחת הערב כמו צלם בכניסה, שזירת פרחים ועוד. ישנן אטרקציות שפועלות ברקע לאורך כל הערב כמו שולחנות משחק, מפל שוקולד, שולחנות ממתקים ועוד. ישנן אטרקציות שהן מרכז הערב כמו ריקודים, הפעלות ומשחקים שמותאמים לגיל בת המצווה.

 

קייטרינג

בדרך כלל, מועדון לבת המצווה בראשון לציון הוא זה שמספק את הקייטרינג לבת המצווה. זה יכול להיות נקניקה בלחמנייה, פיצה או כל מאכל אחר שילדים אוהבים. תבדקו לפני שהאוכל קולע לטעמם של בני הכיתה ובררו לפני על האלרגיות השונות של הילדים.

נוסף על כך, נהוג להציע במועדון שולחנות קינוחים שונים ומגוונים. זה יכול להיות מפל שוקולד, קייאקי פירות, שולחן גומי מעוטר ועוד שלל אופציות שונות. בדרך כלל ילדים מאד מתלהבים מסגנון שולחנות הממתקים ולכן זה מומלץ

 

מפעיל ודיג'יי

שני האנשים הכי חשובים בכל מועדון הם המנחה והדיג'יי. הדיג'יי כמובן בוחר את המוזיקה למסיבה ולכן צריך לקלוע לסגנון המוזיקה ששומעים הילדים. המנחה מפעיל את הילדים, מרקיד אותם, ומנהל את המשחקים השונים בערב. חשוב לראות ששני אנשים אלו רתומים למטרת בת המצווה.

זכרו שחשוב לדבר עם המועדון לפני ולעדכן איזו מוזיקה הילדים שומעים ואיזה משחקים הם משחקים. כל קבוצת חברים אוהבת משחקים שונים וחשוב לקלוע לטעמם על מנת שלא ישתעממו במהלך הערב וישתפו פעולה

 

צלמים

בני הנוער כיום מאד אוהבים להצטלם. לכן בדרך כלל המועדון מציע צלמים שיתעדו את האירוע. זה יכול להיות צילום רגיל שלאחר מכן ישמש להעלאת זיכרונות. זה יכול להיות צילום מיוחד כמו צילום על מגנטים, או על בלוק מעץ. בנוסף, ניתן לקשט קיר שבו יצטלמו הילדים שמאחוריהם תפאורה מיוחדת וססגונית.

 

דברים קטנים ונלווים שיכולים לשפר את הערב

כל מועדון מציע דברים קטנים שיכולים להפוך ערב מנחמד למעולה! למשל, ניתן להביא רקדניות שירקדו ביחד עם הילדים על הרחבה, או לקחת קריקטוריסט שיצייר את הילדים. גם חלוקת צמידים זוהרים ופרסים נראית כמו דבר קטן אך יכולה לשמח ילד שזוכה מאד.

אנו ממליצים לכם להוסיף לערב דבר קטן ונלווה, הדברים הקטנים האלו הם בדרך כלל הדברים שהילדים זוכרים וגם הכי נהנים מהם. התייעצו עם ילדתכן וכך תקלעו לטעמה.

לפרטים נוספים כנסו: https://www.mlaofek.co.il.

 

רחבת ריקודים

אז מה היה לנו