077-804-1434

4 סדנאות שוות לבת מצווה קסומה

הנה מתקרב היום המיוחד של הילדה שלכם והגיע הזמן להחליט איך נחגוג ונציין את הגעתה לגיל בגרות.

בין המאפיינים הייחודיים ביותר בהגעה לגיל המצוות, נמצא כי אמנם בתנו מגיע לבגרות, אך בו בעת עדיין יכולה היא לשמר מעט מן הקסם הגלום בלהיות ילדה.

לכן, נוכל להפוך את בת המצווה שלה לאירוע קסום המשלב את קסם הילדות, יחד עם ההבטחה הגלומה בצעד הראשון שעושה לבגרות.

את בת המצווה ניתן לחגוג בדרכים רבות. לאורך השנים הדרכים הפופולריות ביותר היו טיול לחוץ לארץ, או אירוע גדול באולם המאחד את קרובי המשפחה וכל חברי הכיתה. לעומת זאת, לאחרונה שכיחות יותר סדנאות בת מצווה אשר מועברות במגוון נושאים שונים ובדרכים שונות. כבר אין יותר חובה של הוצאה כספית גדולה בעבור אולם או טיסה, ובו בזמן הילדות חוות למידה, העשרה, והנאה.

 

איפה אפשר לערוך סדנאות?

סדנאות לבת המצווה ניתן לערוך כמובן באירוע באולם, ובחוץ אך במידה והנכם מחפשים רעיונות לבת מצווה בבית, אכן מדובר במיקום הכי פופולרי, וכמובן נוח ומשתלם. העברת סדנה בבית מאפשרת לנו לחסוך את הכסף הנדרש על מנת להשקיעו באיכות הסדנה, הקייטרינג, המתנות וכדומה.

 

איזה סדנאות בת מצווה ניתן לערוך בבית?

ובכן, האופציות הן אין סופיות. כיום בתחום הסדנאות, פופולרי ביותר לערוך סדנאות עשה זאת בעצמך, בהן בנות לומדות כיצד להכין דבר מה באופן עצמאי ובכך מעשירות את הידע ואת הכישורים שלהן.

 

אילו סדנאות עשה זאת בעצמך הכי מתאימות לבת מצווה?

התחומים בהן ניתן לערוך סדנה מסוג זה גם הם רבים, אך היות ואנו רוצים לערוך לבתנו בת מצווה קסומה ביותר, להלן ארבע רעיונות הכי רלוונטיים לבת מצווה שווה, קסומה, וכיפית:

אוכל

בתחום האוכל ניתן לערוך מגוון סדנאות. נוכל לבחור לערוך סדנה בסגנון איטלקי, ים תיכוני, או דווקא סנדה להכנת שייקים ומיצים מפירות טריים. לעומת זאת, היות ואנו רוצים שבת המצווה תהיה קסומה ומיוחדת, נוכל דווקא לבחור בסדנת מתוקים, בה הבנות יילמדו כיצד לאפות ולקשט עוגות, קאפקייקס, עוגיות, ועוד רבים. לבסוף, הדבר המקסים והמהנה ביותר יהיה לאכול את התוצרים פרי ידן!. בסדנה זו הבנות יקבלו ידע בתחום הבישול והאפייה לקראת עתיד עצמאי יותר, אך גם יילמדו כיצד ליהנות מהתהליך.

 

תכשיטים

מה יכול להיות יותר קסום מלהכין בעצמך את התכשיט שעליו את חולמת? ובכן סדנה להכנת תכשיטים לילדות צעירות הוא רעיון מוצלח ביותר, באמצעותו הבנות יוכלו ללמוד כיצד להשתמש בחומרים שלפניהן, ובדמיונן, על מנת להכין ולעצב את התכשיט בו הן חושקות. סדנה מסוג זה תאפשר להן לפתח כישורים יצירתיים, מיומנות בעבודת יד, ואף ניתן למצוא סדנה מסוג זה אשר החומרים המשומשים בה הם ממוחזרים וירוקים ובכך לסגל לבנות ידע והבנה בתחום של שמירה על כדור הארץ.

 

טיפוח

סדנה להכנת מוצרי טיפוח יכולה להיות מעניינת ורלוונטית ביותר בעבור צעירות בגיל המצווה. עבור בנות צעירות שרק עתה לוקחות את צעדן הראשון לעולם הנוער יילמדו בוודאי את חשיבות הרגלי הטיפוח לגוף ולעור הפנים. סדנה בתחום זה תאפשר להן, כמו באחרות, לפתח יכולות מגוונת, אך גם תקנה להן ידע והעשרה בתחום הטיפוח וחשיבותו לשנים שיבואו.

 

פרחים

לפרחים אין גיל, אנו מוקסמים מהם בצעירותנו כמו בבגרותנו. לעולם הצמחים באופן כללי חשיבות מרבית בחיינו וידע בתחום זה יכול להקנות הבנה עמוקה יותר בנוגע לכדור הארץ, בו אנו חיים. לכל צמח ופרח תפקיד ייחודי והם אינם רק ליופי. לכן סדנה לשזירת פרחים, או בניית עציצים, וכדומה, יכולה להקנות לצעירות גם יכולות חדשות באסתטיקה ויופי, אך גם יכולה לשלב בה העשרה של ידע רב בתחום הצמח.

 

לסיכום

כמובן כי ישנם עוד תחומים רבים בהם ניתן להעביר סדנת עשה זאת בעצמך, דוגמת: הכנת מחברות, עיצוב כוסות, אלבומי תמונות, מוסיקה, ועוד. אך הכי חשוב לזכור, כי כל סדנה שנבחר, באפשרותה לא רק לשמח את כלת השמחה אלא גם להעשיר את עולמה ולהכינה לקראת צעדיה הראשונים אל תוך עולם הבגרות, וכל זאת ללא הצורך בסגירת הדלת לעולם הילדות הקסום.

 

סדנאות בישול

אז מה היה לנו