077-804-1434

מה עלי לשאול את עצמי כשאני שוקלבין מתנפחים לקנייה או להשכרה?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשימוש במתנפחים לאירועים מסוגים שונים. שכן, זה כבר ידוע שבשביל להפוך את האירוע לייחודי ומהנה – יש צורך במתנפחים מיוחדים.

עובדה זו גורמת לרבים לתהות איך משיגים את המתנפחים הללו? האם הם מוצעים לקנייה או שמא רק להשכרה? ובכל מקרה – מה צריך לשאול רגע לפני הבחירה המתאימה? יצאנו לבדוק את כל הפרטים הללו כדי לענות לכם על כל השאלות במקום אחד. הישארו אתנו ותגלו את המידע שאתם זקוקים לו.

 

תכירו את המומחים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את כל השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם רגע לפני שאתם בוחרים במתנפחים להשכרה או קנייה, אנו צריכים ליידע אתכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם החלטנו להסתייע בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על מתנפחים. מדובר בעצם במי שמשתמשים בהם באירועים שונים, למשל:

  • ימי הולדת לילדים
  • אירועי חברה
  • מסיבות עירוניות ועוד

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון מקומי בה ביקשנו לקבל פניות מצד יודעי דבר. זו ההזדמנות להודות לכל הפונים. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת.

 

מה עליכם לשאול את עצמכם? הדבר ה – 1

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא מה גודל המרחב שבו אתם צפויים לבצע את האירוע. שכן, נאמר לנו כי הזמנה של מתנפחים צריכה להיות תואמת לחצר או הגינה שברשותכם.

שימו לב – אתם צריכים לקחת בחשבון בעת המדידה כי עליכם להוסיף מרחב נוסף כדי שהמתנפח לא יהיה קרוב לקיר או כל דבר אחר שעלול לעורר חיכוך. אם אתם רוצים לראות מהם הגדלים השונים של המתנפחים, עליכם להיכנס אל האתר הבא: https://www.idanvip.co.il.

 

מה עליכם לשאול את עצמכם? הדבר ה – 2

הדבר השני שאתם צריכים לשאול את עצמכם נוגע לעיצוב המתנפח המתאים לכם ביותר. שכן, אם נניח אתם צריכים מתנפח לאירוע של ילדה שחובבת טירות, עליכם לבדוק אם יש מתנפח בצורה של טירה. כך תוכלו להתאים את המתנפח לקונספט של היומולדת.

 

מה עליכם לשאול את עצמכם? הדבר ה – 3

אתם צריכים לשאול את עצמכם אם אתם מעוניינים לבצע השכרה או קנייה של מתנפח. שכן, אם תחליטו לבצע קנייה, עליכם לבדוק שיש מקום לאחסן את המתנפח בבית או במחסן חיצוני. אם תחליטו שאתם מעוניינים דווקא בהשכרה, עליכם לערוך בירור שיאפשר לכם להגיע אל חברת השכרה אמינה שתאפשר לכם לקבל את המתנפח עד דלת הגינה או החצר שבה האירוע יתקיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה עליכם לשאול את עצמכם כשאתם שוקלים אם לקנות מתנפח או להשכיר אותו. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש, נותר לכם רק לענות לעצמכם על השאלות ולבחור נכון.

מתנפחים

אז מה היה לנו