077-804-1434

באילו סוגי אירועים משכירים אוהלים לכבוד האירוע

אוהלים לאירועים הם הדבר הבא. ניתן להקים אותם בכל מקום, הם פרקטיים, יציבים ומתאימים לסוגי אירועים רבים. המאמר יפרט אילו סוגי אירועים משכירים אוהלים.

 

אוהלים לאירועים משפחתיים

השכרת אוהלים לאירועים משפחתיים כמו חתונות, בר או בת מצווה, בריתות, יום נישואין ומסיבות יום הולדת מרובות משתתפים פופולריים מאוד. משפחות שרוצות לחגוג בבתים הפרטיים מקימות אוהלים לאירועים בחצרות הבתים או על הגגות וחוסכות את התשלום לאולמות האירועים. כמוהם גם משפחות שרוצות לחגוג בחיק הטבע עם נוף מרהיב ואווירה כפרית. גם בגני אירועים מזמינים אוהלים שישמשו לקבלת הפנים של האורחים או לצורך טקס החתונה או הברית. משפחות רבות משלבות עם האירוע טיול שבסופו כולם מתכנסים באוהל לארוחה חגיגית. סבא או סבתא חוגגים 70? ההורים חוגגים חתונת כסף או זהב? רוצים מסיבת הפתעה במקום ייחודי ובאווירה אחרת? – האוהלים הם הפתרון האידיאלי.

 

אוהלים לאירועי בריכה

בין אם שכבת י"ב חוגגת אירוע סיום שנה בנשף סוער בבריכה ובין אם חוגגים מסיבת בריכה מטריפה לחברים, האוהלים ישרתו אתכם מבחינת תיחום האירוע וכפתרון להצללה. באירועים מסוג זה ישנה חשיבות למיזוג האוויר המותקן באוהלים, להצללה ולבידוד הרעשים. ניתן להגיש במהלך מסיבת הבריכה את הכיבוד באוהל, לסדר בתוכו פינות שאנטי, פופים צבעוניים ולשדרג את האירוע באופן שלא יישכח לאורך זמן.

 

אוהלים לכנסים ותערוכות

חברות פרטיות או ארגונים ציבוריים עושים שימוש באוהלים על מנת לכנס את העובדים שלהם ליום עיון, השתלמות או פגישות עסקים. גם אוצרי התערוכות עושים בהם שימוש להצגת תערוכות זמניות לקהל הרחב. כאשר מקימים את האוהלים בחורף הם אטומים וטיפת גשם לא יכולה לחדור מבעדם. ניתן להתקין בתוכם מערכת אוורור ולרווח את הכיסאות והשולחנות כדי שיענו על הצרכים של הכנס. כשמדובר בתערוכות תולים בהם את התמונות ויש מספיק מרחב כדי להסתובב ולהתרשם מהיצירות. לפיכך ישנה חשיבות רבה למספר המשתתפים באירוע על מנת לבחור את האוהל בגודל המתאים.

 

אוהלים לטקסים

ישנם טקסים בהם חייבים אוהלים על מנת להעניק למוזמנים הצללה או אזורי ישיבה נוחים. בין אם אלו טקסים של הצבא, מוסדות חינוך, מוסדות אקדמאיים או משרדים ממשלתיים, האוהלים מספקים את הפתרון המיטבי כדי שהאירוע יהיה מרשים ומכובד מבחינת העיצוב ומקומות הישיבה.

 

אוהלים לאירועי השקה

מסעדות המשיקות את פתיחתן וזקוקות למקומות נוספים ולקירוי עושות שימוש באוהלים. ישנן אף מסעדות רבות שעושות בהם שימוש גם לסגירת חורף לחלק הישיבה החיצוני שלהן. בנוסף, חברות שרוצות להשיק מוצר ולקדם אותו מקימות אוהלים עבור הלקוחות ומעצבות אותם בלוגו החברה, מחלקות מתנות ומפיקות את האירוע האופטימלי שיקדם אותן. כך גם באירועים של תצוגות אופנה שצריכים להפיק אירוע מרשים באופן ארעי. לסיכום, האוהלים מתאימים לכל סוגי האירועים ומתאימים לכל הצרכים.

אוהלים לאירועים

אז מה היה לנו