077-804-1434

מה כדאי לבדוק לפני שמשכירים ציוד לאירוע?

אם אתם מתכננים אירוע בינוני-גדול, אתם ככל הנראה צריכים לשכור ציוד. זה לא משנה אם מדובר בשולחנות או במקרן – יש לא מעט דברים שחשוב לבדוק לפני שמשכירים ציוד לאירוע. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על מה כדאי לבדוק לפני שמשכירים ציוד לאירוע, איך עושים את ולמה כדאי לשים לב. אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא!

 

איכות

לפני כל השכרת ציוד לאירועים, חשוב לבדוק את איכות הציוד כדי לוודא שהוא תקין ויפעל כראוי במהלך האירוע. הנקודה הזו מתחברת לנקודה שתוכלו לקרוא עליה בהמשך – מוניטין. חשוב לבחור בחברה להשכרת ציוד לאירועים עם ניסיון ומוניטין טובים, למשל חברת יהלום השכרת ציוד.

השכרת ציוד לאירועים

מלאי

קודם כל, כדאי לוודא מראש שלחברה ממנה אתם משכירים את הציוד יש במלאי את כל הציוד שאתם צריכים ובכמות הנכונה. לפעמים מתרחשות טעויות, וחברות עושות "דאבל בוקינג" על הציוד. לכן, כדאי בערך שבוע לפני האירוע לוודא שבתאריך שלכם יהיה לחברה די ציוד להשכיר לכם.

 

תאימות

ודאו שהציוד שאתם שוכרים תואם לציוד אחר שבו תשתמשו באירוע. למשל, אם אתם שוכרים מקרן – חשוב לוודא שיש לו יציאת HDMI או שהוא מגיע עם כבל שמתאם בין יציאת VGA ליציאת HDMI. לא תרצו להגיע לרגע האמת, רק בשביל לגלות שכל האורחים צריכים להצטופף סביה מסך של לפטופ – כי המקרן לא מתאים למחשב.

 

תמחור ועמלות

השוו את דמי השכירות וכל העמלות הנוספות כגון משלוח, התקנה ועוד בין מספר חברות. כך תוכלו להבטיח שאתם יכולים להרשות לעצמכם לשכור את הציוד. בנוסף, השוואת מחירים תעזור לכם לוודא שאתם מקבלים מחיר הוגן – ומוצרים איכותיים.

השכרת ציוד לאירועים

חוזים

עיינו בחוזה ההשכרה לפני שאתם חותמים עליו. שימו לב במיוחד לתנאים והגבלות כמו תקופת השכירות, זמני איסוף/החזרה וחבות נזק. השפה תהיה אולי משפטית ומפחידה, אבל הפרטים הבסיסיים יהיו ברורים לכם. בנוסף, אל תהססו להתמקח ולבקש לשנות את החוזה, אם משהו לא נראה לכם מתאים.

 

שירות לקוחות

בדקו את המוניטין של חברת ההשכרה כדי לוודא שיש לה שירות לקוחות טוב. בכלל, אל תבחרו בחברה לא מוכרת, או שיש עליה יותר מדי ביקורות רעות. ביקורת רעה אחת או שתיים זה עוד סביר (כמובן כל עוד יש 8-10 תגובות חיוביות), אבל הרבה ביקורות רעות אמורות להדליק לכם נורה אדומה.

 

ביטוח

ללא מעט חברות להשכרת ציוד לאירועים יש ביטוח שמכסה אותן מפני נזק שנגרם לציוד שלהן. חשוב לבדוק מראש אם לחברה שיצרתם איתה קשר יש ביטוח כזה, ומה הוא מכסה. לא כדאי לדחות את הבדיקה הזו לרגע שאחרי שהציוד נפגע.

 

סיכום

לסיכום, על ידי בדיקת הדברים הללו לפני השכרת ציוד לאירוע שלכם, תוכלו להבטיח שתקבלו את הציוד המתאים במחיר הנכון ולהימנע מכל בעיה פוטנציאלית במהלך האירוע או אחריו.

השכרת ציוד לאירועים

אז מה היה לנו