077-804-1434

לפעמים חלומות מתגשמים: כך תעצבו חדר ילדים מהחלומות

תמיד רציתם להעניק לילדים שלכם יותר? היום אתם יכולים עם חדרי הילדים המעוצבים של עטרת. בחנות האונליין תוכלו להתרשם משפע מדהים של מיטות מיוחדות לילדים וריהוט משלים כדי ליצור את חדר הילדים המושלם עבור הנסיך או הנסיכה הפרטיים שלכם עם המון מקום לדמיון, ליצור, לחקור ולגלות ומספיק מקום בשביל כל הצעצועים, הספרים והבובות.

 

נבחרת חדרי הילדים של עטרת

אם גם אתם חיפשתם חדרי ילדים מושלמים עבור הנסיך או הנסיכה הפרטיים שלכם תוכלו למצוא אותם בחנות האונליין של עטרת ולהעניק לכם מתנה יוצאת דופן – חדר מעוצב בדיוק כפי שהם תמיד חלמו. תוכלו לעצבו כטירת חלומות, כחדר של בובת ברבי או כמלכים ומלכות עם מיטות גלריה מפוארות או מיטות קומותיים מרשימות, מיטת מכונית או כרכרה, ועוד ועוד.

לעצב חדר ילדים חלומות

חדרי נסיכים ונסיכות

קולקציית חדרי הנסיכים והנסיכות כוללת דגמים רבים המתאימים הן לבנים והן לבנות, מיטות לילדים יחיד או מיטת קומותיים, בעיצוב השואב השראה מארמונות מפוארים.

בקולקציה תוכלו למצוא מיטות גלרייה ומיטות במה החוסכות במקום ומאפשרות לילדים מרחב של דמיון עם אפשרות לתוספת מגלשה לירידה בטוחה, ריהוט משלים כגון ארון בגדים, פתרונות אחסון לצעצועים וספרים, שולחן כתיבה ועוד והכל עם המון קסם ויצירתיות.

 

חדרי מיטת מכוניות

סדרת מיטות המכונית כוללות דגמים רבים המותאמים הן לבנים והן לבנות. תוכלו להעניק לילדים חווית שינה מיוחדת במינה במכונית משטרה, מירוץ, כרכרת נסיכות, אוטובוס קומותיים אנגלי ודגמים מרהיבים נוספים כאשר בחלק מן הדגמים ישנם גם אפקטים קוליים ותאורה מיוחדת. תוכלו לצרף גם שולחן כתיבה הבנוי כחזית של מכונית, ארגונית צעצועים בצורת תחנת תדלוק וארון בגדים הנראה כחזית של גראג'.

לעצב חדר ילדים חלומות

חדרי מלכים לנערים ונערות

בעוד חדרי הנסיכים והנסיכות מותאמים לילדים, חדרי המלכים מותאמים לנערים ונערות עם מיטות וחצי מפוארות בסגנון כפרי עם עיטורים מלכותיים שנראים כאילו נלקחו מארמונות צרפת. תוכלו להוסיף גם שולחנות כתיבה, ארונות בגדים ומזרנים איכותיים הבריאים ותומכים בגבם של המתבגרים הצעירים.

 

מיטות גלריה

מיטות גלריה בנויות מעל שולחן הכתיבה ומקום האחסון לצעצועים, בגדים, ספרים ובובות כמיטת יחיד או כמיטת קומותיים ומאפשרת לילדים המון מקום לדמיון, ליצירתיות, לחלומות ולמשחק.

מיטות הגלריה מעוצבות בסגנון שכמו נלקח מן האגדות וניתנות להשגה במגוון דגמים כדי ליצור את חדר הילדים האידיאלי עבור כל חלום. כל המיטות הינן בטיחותיות ומתאימות לילדים בני שש ומעלה כשהמיטות התחתונות מתאימות גם לילדים צעירים יותר.

 

חדרי ילדים מושלמים עם עטרת אונליין

עם כל כך הרבה יצירתיות ודמיון, הילדים שלכם ירגישו שהם חיים בחלום. חדרי הילדים המעוצבים של עטרת הם המתנה המושלמת לכל נסיך ונסיכה שחולמים על חדר ילדים ייחודי שיבטא את הטעם והסגנון האישי שלהם ואת מה שהם הכי אוהבים.

לעצב חדר ילדים חלומות

אז מה היה לנו