077-804-1434

כך תתכננו יום הולדת 10 מושלם שלא יישכח

החלטתם לערוך יום הולדת מושלם לבת או לבן שלכם ואתם לא יודעים במה להתחיל? קבלו מספר עצות לתכנון יום ההולדת המושלם לגיל 10.

 

יום הולדת לגיל 10 – איך והיכן?

יום הולדת לילדים בני 10 הוא שונה בקונספט ובמיקום בין בנים לבנות. לפיכך, לפני שמתחילים לתכנן איך לחגוג, היכן ומתי חשוב להתייעץ עם ילד או ילדת השמחה ולבדוק מה הם היו רוצים. כיום ישנם מועדונים אותם ניתן להשכיר ולארגן ערב מושלם לילדים או אטרקציות הכוללות מספר פעילויות בהתאם לגיל ולמגדר. למשל לבנות ניתן לחגוג מסיבת ספא בסטייל הכוללת מסלול דוגמנות, עמדת סלפי, אקססוריז, מריחת לק, עמדת איפור וכד'. לבנים יתאים יום הולדת עם שולחנות משחק ומסכי מולטימדיה או תחנות ספורטיביות ומאתגרות. ביחד עם זאת ישנן גם פעילויות משותפות לשני המגדרים במידה ומזמינים את כל הכיתה כמו ערב קריוקי, ריקודים עם פלייליסט ומערכת הגברה ואפילו די. ג'יי מקצועי.

 

כיצד לחגוג יום הולדת 10 בבית?

במידה ואתם בעלי תקציב נמוך תוכלו גם לחגוג בבית מבלי להשכיר מקום ולערוך יום הולדת מושלם שלא ישכח. בין אם מדובר על יום הולדת לבנות הכולל עמדות יצירה, סדנת תכשיטים או אפייה ובין אם מדובר על יום הולדת לבנים הכולל סדנת קסמים או משימות הישרדות, העלויות יהיו זולות יותר מהשכרת מועדון לצורך העניין. תוכלו לארגן גם מסיבת טבע הכוללת משחקי חברה, מתנפחים או סדנת ג'אגלינג וכד'. המטרה שלכם היא שהבת או הבן שלכם ייהנו ולשמור לא לגלוש מבחינה תקציבית. לכן לפני שמתחילים לתכנן את יום ההולדת בדקו כמה אתם יכולים להשקיע בו וכיצד לצמצם עלויות ובכל זאת שיהיה מרשים ומהנה. רק לאחר מכן בדקו את האופציות השונות ביחד עם ילדיכם והזמינו את מה שצריך.

 

מה תגישו לאורחים?

אחד מהאלמנטים ההכרחיים ביום הולדת ובכל גיל הוא להאכיל את המוזמנים. אם החלטתם על מסיבת יום הולדת בחדר בריחה למשל, דאגו להזמין לילדים אחר כך אוכל אותו הם אוהבים כדי שלא יישארו רעבים. אם החלטתם לחגוג במועדון או בבית דאגו למזון בריא כמו מגשי פירות מבית פרי מתוק. ראשית, הזמנת מגשי אירוח ישאירו אתכם נינוחים כי לא תצטרכו לדאוג לכיבוד, להתרוצץ ולעבוד קשה. מספיק שתזמינו בקליק אחד באינטרנט והמגשים יגיעו אליכם. שנית, מדובר על מזון בריאות וכיום בני ה-10 מקפידים מאוד לאכול בריא כדי שיוכלו להצטלם לרשתות החברתיות ולהיראות במיטבם. מעבר לכך, המודעות לאוכל בריא נלמדת גם בבית הספר והילדים יודעים מה כדאי ומה לא כדאי להכניס לגוף שלהם. אם אתם חושבים שמגשי פירות לא מספיקים, תמיד תוכלו להוסיף קצת ירקות חתוכים או מגש עם כריכים קטנים וטעימים. בכל מקרה מומלץ לוותר על ג'אנק פוד אותו נוהגים להגיש בימי הולדת.

 

תותים

אז מה היה לנו