077-804-1434

5 פריטים שלא ניקיתם בבית כבר הרבה זמן ואיך כדאי לנקות!

כולנו רוצים להאמין שהבית שלנו נקי ומסודר תמיד, אבל עם יד על הלב, לא כולנו מגיעים לכל אותם פינות בבית שצוברות לפעמים כמויות אדירות של אבק ולכלוך, ולמעשה מסכנות את הבריאות של כולנו. אבק וקרדית האבק יכולים לגרום להתפרצויות של אלרגיה ולשורה של בעיות נשימתיות, לכן, אם אתם רוצים שהבית שלכם יהיה באמת נקי, אספנו עבורכם חמישה פריטים שלא ניקיתם בבית כבר הרבה זמן ואיך כדאי לנקות. 

 

כל מה שרציתם לנקות ולא ידעתם איך

לכל אחד בבית יש ארון מלא בחומרי ניקוי, ושואב האבק שלנו יוצא לסיבוב ניקיון על בסיס יומיומי. אבל האם הם באמת מנקים והאם הבית שלנו באמת נקי? גם שטיח שנשאב אחת ליום או אחת ליומיים ופני השטח שלו נראים נקיים, לא בהכרח נקי. כדי שלא תפגמו בשטיח העדין בניקוי יתר או בחומרים לא מתאימים, פנו אל המומחים.

ניקוי שטיח מקצועי במפעל אחת לתקופה יאפשר לכם להיות בטוחים שהשטיח נקי לחלוטין לכל עומקו מחיידקים, אבק וקרדית האבק ואינו משמש כ'מצבור' חול, אבק ולכלוך שבסופו של דבר פוגעים בכולנו. הדבר נכון במיוחד לגבי אלו המגדלים חיות מחמד בתוך הבית מאחר והשטיח סופג את כל השיער, קשקשי העור ואולי אפילו טפילים של בעלי החיים.

נקות

חמישה  פריטים שלא ניקיתם בבית כבר הרבה זמן ואיך כדאי לנקות!

שמירה על בית נקי ומסודר חשובה מאד לרווחתנו הכללית. אנו מנקים בקפידה אזורים כגון רצפות, משטחים וחדרי רחצה. עם זאת, ישנם נקודות מסוימות בתוך הבתים שלנו שלעתים קרובות לא שמים לב אליהם ומוזנחים. במאמר זה נשפוך אור על חמישה אזורים בהם מתעלמים לעתים קרובות וראויים לתשומת לב הניקיון שלנו:

 

מזרונים וכריות

למרות שאנו עשויים להחליף סדינים לעיתים קרובות, המזרונים והכריות שעליהם אנו נחים מדי לילה עלולים לצבור קרדית אבק, תאי עור מתים וזיעה לאורך זמן. שאיבת אבק באופן קבוע וניקוי נקודתי של המזרן והכריות שלך יכול לעזור לחסל את האלמנטים הלא רצויים הללו. בנוסף, השקעה במגן מזרון ושטיפתו מעת לעת יכולה לשפר עוד יותר את הניקיון ולהאריך את תוחלת החיים של המצעים שלך.

 

מכשירים ושלטים אלקטרוניים

הסמארטפונים, המחשבים הניידים, השלטים הרחוקים וקונסולות המשחקים שלנו נמצאים כל הזמן במגע עם הידיים שלנו ויכולים להכיל כמות משמעותית של חיידקים. זה חיוני לחטא מכשירים אלה באופן קבוע כדי לשמור על סביבת חיים בריאה. נגבו אותם עם תמיסת ניקוי עדינה או השתמשו במגבוני אלכוהול איזופרופיל כדי לחסל חיידקים ביעילות.

 

מוצרי חשמל למטבח

למרות שאנו עשויים לנקות את המשטחים והכלים שלנו באופן קבוע, ממכשירי המטבח שלנו אנו מתעלמים לעתים קרובות. המיקרוגל, הטוסטר, הבלנדר ומכונת הקפה עלולים לצבור שאריות מזון, שומן וחיידקים אם לא מנקים אותם באופן קבוע. הקפידו לעקוב אחר הוראות הניקוי של היצרן עבור כל מכשיר כדי לשמור אותם במצב אופטימלי ולמנוע כל סכנה בריאותית אפשרית.

מוצרי חשמל למטבח

טקסטיל בתוך הבית

וילונות, תריסים, כריות ספה ושטיחים הופכים לרוב למגנטים של אבק עם הזמן, ובכל זאת הם נשכחים לעתים קרובות במהלך ניקוי שגרתי. אבק ואלרגנים יכולים להצטבר על משטחים אלה, ולהשפיע על איכות האוויר בתוך הבית. שאיבת אבק, ניעור שטיחים, כריות וכדומה, כיבוס וילונות ושמיכות כירבולית שנמצאות בסלון שלנו, ניגוב תריסים עם מטלית לחה וכדומה, יכולים לעזור לשמור אותם נקיים ורעננים.

 

פתחי אוורור, תעלות מיזוג וצינורות לניקוז מים מהמזגן

פתחי אוורור ותעלות מיזוג ממלאים תפקיד מכריע בשמירה על זרימת אוויר תקינה בכל בתינו. עם זאת, הם יכולים גם לאסוף אבק, קשקשים של חיות מחמד ואלרגנים אחרים אם לא מנקים אותם. שאיבת אבק באופן קבוע של פתחי האוורור, בדיקה כי לא התפשטו בהם עובשים שונים וניקוי תעלות מקצועי יכולים לשפר את איכות האוויר בתוך הבית, להפחית אלרגנים ולהגביר את יעילות מערכת HVAC.

 

לסיכום

כאשר אנו שואפים ליצור סביבה ביתית נקייה ובריאה חיוני לשים לב לאזורים הנשכחים לעתים קרובות. על ידי  ניקוי מזרונים וכריות, חיטוי מכשירים אלקטרוניים, תחזוקה נכונה של מכשירי חשמל למטבח, רענון וניקוי פתחי אוורור ותעלות מיזוג, נוכל להבטיח מרחב מחיה היגייני יותר לעצמנו ולאהובינו. בואו לא נתעלם יותר מהאיזורים הללו ונהפוך אותם לחלק משגרת הניקוי הקבועה שלנו.

נקות

אז מה היה לנו