077-804-1434

הפקת אירועים בתקופת הקורונה – על כל האתגרים

עד לפני שנה מי בכלל הכיר את המושג סגר? מי ידע מה זה אקמו או מה זה COVID 19? והנה חלפה לה שנה ומהדורות החדשות נפתחות באופן תדיר בדיווחים על המחלה הנוראית הזאת אשר גבתה כבר קרוב ל-6,000 איש רק בישראל.

העניין עם הקורונה זה לא רק שהיא מביאה עמה אלפי חולים אלא שהיא גם הורסת כל חלקה טובה בעולם הכלכלי בישראל.

כיום הכלכלה מושפעת מאוד מנושא הקורונה ואחת הדוגמאות הבולטות ביותר לכך היא בתחם האירועים.

כיום כמעט ולא מתאפשר לנו לערוך אירוע וזה דבר חמור ביותר מכיוון שאירועים זה אחד הדברים החשובים ביותר בחיים הפרטיים של אנשים רבים.

הקורונה הרסה את עולם האירועים וזה פוגע בכל אחד ואחד מאתנו מכיוון שכולנו מחתנים את הילדים או חוגגים בר מצוה או ברית או אפילו עורכים אירוע עסקי ועל כך אין מחלוקת.

 

האם כדאי לי להמתין עד להקלות בשוק?

אם כן אתם צריכים להבין כי במלחמה עם הקורונה ידנו נמצאת על העליונה וזאת תודות לחיסונים. כיום החיסונים מאפשרים לנו להתחיל לצאת מן המשבר הכלכלי שחווינו והם מאפשרים לנו לבצע הקלות במשק. כיום יש את התו הירוק והגיע הזמן שהוא ייושם גם לאירועים. הגיע הזמן לחזור לשגרת החיים שלנו ולקבוע שכל מי שהתחסן זכאי להיכנס לאירוע ללא חשש. כך אפשר יהיה לחגוג שוב חתונות, בר מצוות, בריתות, אירועים עסקיים ואפילו ימי הולדת גדולים. אירועים הם לא מילה מגונה אלא הם המנוע של עולם התרבות בישראל ולכן חובה להכניס אותם תחת המסגרת של התו הירוק.

 

האם כדאי לי להפיק אירוע עם מפיק אירועים?

הפקת אירועים היא לדבר של מה בכך בין אם אנו בקורונה ובין אם לא ועל כך יש לתת את הדעת. כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה מושלם וברמה הגבוהה ביותר שיש ועל כך אין עוררין. העניין עם אירועים זה העובדה שלרבים מאתנו אין את הידע כיצד להפיק אותם ברמה גבוהה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי שאם אנו רוצים להפיק אירוע ברמה גבוהה כדאי לכם לעשות זאת עם מפיק אירועים. ככל שמפיק האירועים יהיה יותר מקצועי כך האירוע שלכם יהיה יותר טוב וזה שווה המון למי שרוצה לחגוג ולעשות זאת באירוע היפה ביותר שיש.

 

מקום האירוע – המפתח לאירוע ברמה גבוהה

אם אתם רוצים להפיק אירוע בין עם מפיק או לא ובין עם הקורונה או לא אתם צריכים לשים דגש על מקום האירוע. ככל שמקום האירוע יהיה יותר יפה כך האירוע יהיה ברמה יותר גבוהה וזה משהו שלא נתון במחלוקת. לכן אתם חייבים להשקיע במקום האירוע ולבחור את המקום המושלם לאירוע שלכם כאשר גם כאן המפיק יכול לסייע לכם לבחור את המקום הטוב ביותר שיש.

 

רחבת ריקודים

אז מה היה לנו