077-804-1434

הכירו את עדי שירי: המפעילה שמשגעת את הילדים

שירה, הבת הבכורה שלנו, בת ה – 6 חזרה לאחרונה מכמה ימי הולדת של חברות ואמרה שהלוואי שאפשר היה לחגוג יום הולדת 10 פעמים בשנה. תוהים מדוע? לא בגלל המתנות, הממתקים והחברים שמקיפים אותה באושר בימי ההולדת שלה, אלא בגלל שהיא לקחה חלק בהפעלה של עדי שירי וחזרה בעננים. החלטנו לעצור ולהבין מי זו עדי שירי שמשגעת את הילדים וחזרנו עם מדריך מקיף אודותיה.

 

תכירו רגע את הרקע המקיף שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

קוראים יקרים, רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על עדי שירי, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שדיברנו עם שירה שלנו שסיפרה בפרטי פרטים את כל שאירע במהלך ימי ההולדת האחרונים של חברותיה. מסתבר, שחברה אחת הזמינה לראשונה את עדי שירי ומאז, כל החברות האחרות מזמינות אותה שוב ושוב.

מדובר בעניין די מפתיע, אם נהיה כנים. שכן, זה ידוע, ילדים וילדות בגילאים האלה רוצים בדרך כלל גיוון. הם רוצים להזמין מפעיל שלא היה אצל אף אחד אחר, אבל מסתבר שכשזה נוגע להפעלות של עדי שירי, יש כללים אחרים. העניין המיוחד הזה גרם לנו להבין כי אנו רוצים להכיר את עדי מקרוב ולהבין איך היא משגעת את הילדים שלנו וגורמת להם להתאהב בה בכל פעם מחדש.

יום ההולדת הבא לילדים

הכירו את עדי שירי: המפעילה שמשגעת את הילדים

יכול להיות שהגעתם לכאן אחרי ששמעתם מהילד או הילדה שלכם על עדי שירי (בדיוק כמונו). אם כך, כדאי שתדעו שעדי היא בעלת ניסיון רב מאוד בתחום. היא בעלת תואר ראשון בחינוך מטעם מכללת בית ברל, כך שלא מדובר כאן במפעילה שהחליטה באמצע החיים לעבוד עם ילדים. ילדים הם החיים שלה והיא יודעת בדיוק איך לפנות אליהם. אם תרצו לדעת עליה פרטים נוספים, כדאי שתבקרו באתר שלה: https://www.adi-shiri.com.

 

סיבה מספר 1 לבחור בעדי שירי כמפעילה

הסיבה ה – 1 שתגרום גם לכם לבחור בעדי שירי כמפעילה הבאה של יום ההולדת לילדים שלכם נוגעת לאנרגיות שלה. היא מגיעה אל המקום ומיד מקפיצה את הילדים. אנחנו צפינו מהצד והופתענו לראות שהיא ממש כמו החלילן מהאגדה. היא מפיצה אנרגיות חיוביות של אור ושמחה והילדים כולם אחריה.

 

סיבה מספר 2 לבחור בעדי שירי כמפעילה

הסיבה ה – 2 לבחור בה כמפעילה נוגעת דווקא לכם, ההורים. אם אתם רוצים שהילדים יחזרו מיום הולדת כשהם עייפים ורק רוצים לקרוס למיטה, זה המתכון הכי טוב למצב שכזה. עדי תפעיל את הילדים ותגרום להם לחזור הביתה מרוצים ועייפים.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקוצר שאפשר לכם להכיר את עדי שירי. כעת, כשאתם יודעים מי היא, נותר לכם רק ליצור קשר ולשריין הפעלה עמה ליום ההולדת הבא של הילדים שלכם. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע!

יום ההולדת הבא לילדים

אז מה היה לנו