077-804-1434

הכירו את אתר התכשיטים ששיגע את ישראל

תכשיטי זהב עד 500 ש"ח, עיצובים מטריפים, חומרי גלם מעולים ומוניטין שנמשך כבר חמישים שנה. כל אלו הופכים את תכשיטי חביב לחנות התכשיטים האהובה ביותר בארץ. באתר האונליין של החנות ששיגע את ישראל תוכלו למצוא מבצעים והנחות על מגוון תכשיטי זהב באיכות שלא הכרתם וליהנות ממתנה מושלמת לכל אירוע ולכל יום מיוחד.

 

תכשיטי חביב

החנות הותיקה תכשיטי חביב באר שבע מוכרת מאד לתושבי הדרום כסמל לאיכות ללא פשרות בלי לקרוע את הכיס, אולם בזכות אתר האונליין של החנות כל מדינת ישראל לומדת כיצד לקנות חכם בלי לוותר על איכות ועל עיצוב מקורי ויפייפה שמתאים לכל סגנון ולכל סוג לבוש.

הכל התחיל לפני כחמישים שנה כשהצורף האמן ניסים חביב, ציוני נלהב, עלה לארץ מטוניס וייסד את החנות בבאר שבע. מאז ועד היום בניו ונכדיו אשר רכשו את מקצוע התכשיטנות והיהלומנות ממשיכים את המסורת בעיצובים ישראלים מקוריים ואותנתים.

הכירו את אתר התכשיטים ששיגע את ישראל

מה תוכלו למצוא באתר התכשיטים ששיגע את ישראל?

באתר האונליין של תכשיטי חביב תוכלו למצוא טבעות, שרשראות לגברים ונשים, צמידים, עגילים ותליונים מזהב טהור, יהלומים, אבני חן ושיבוצים נוספים. תוכלו למצוא עגילים לתינוקות וילדות ומתנות לאמא היקרה, לסבתא האהובה או לבת המצווה שלכם, כל אדם שאתם מוקירים ותרצו לשמח יכול לאהוב את הקולקציה הנהדרת של תכשיטי הזהב המשובצים יהלומים או אבנים טובות לבחירתכם.

 

רכישת תכשיטים חכמה

התחושה שבהענקת מתנה מיוחדת למישהו, או אולי לקנות עבור עצמך לפינוק אישי לא חייבת להתבטא בהוצאה כספית ניכרת. בהחלט ניתן להראות מעולה במראה קלאסי, מעודן ואלגנטי ועדיין לשמור על התקציב.

כדי להתרשם משפע התכשיטים ומהמחירים הנוחים הכנסו עוד היום לאתר האונליין של תכשיטי חביב ותמצאו את כל מה שאתם אוהבים להשלמת ההופעה. אם אתם מחפשים לחסוך אף יותר, הכנסו מראש לעמודה שנקראת 'עד 500 ש"ח ותוכלו ליהנות משפע של תכשיטים יפייפים מבלי לחרוג מההוצאות החודשיות.

הכירו את אתר התכשיטים ששיגע את ישראל

זהב טהור ושיבוצים באיכות גבוהה

חומרי הגלם שבו משתמשים בתכשיטי חביב הם מהאיכות הגבוהה ביותר. לרוב נעשה שימוש בזהב 14 קראט על כל גווניו: צהוב, אדום ולבן, כאשר בקולקציות מסויימות ניתן לראות שילוב שלהם למראה מרענן ומקורי של משחק צבעים. השיבוצים כוללים יהלומים, אבני זירקון ואבני חן שונות במגוון של צבעים בעיצובים מקוריים ויפייפיים.

 

לסיכום

תכשיטי חביב הינה חנות ותיקה בבאר שבע בעלת מוניטין של למעלה מחמישים שנה בייצור תכשיטים ישראלים מקוריים מזהב טהור במחירים נוחים במיוחד. בחנות תוכלו למצוא טבעות, שרשראות לגברים ונשים, עגילים לכל גיל, צמידים ותליונים שכל אחד ישמח לקבל כמתנה ביום מיוחד.לחנות אתר אונליין ממנו ניתן לבצע הזמנות לכל חלקי הארץ במשלוח עד פתח הבית ( מסירה ביד ) באחריות ואמינות.

הכירו את אתר התכשיטים ששיגע את ישראל

אז מה היה לנו