077-804-1434

החומרים המשמשים לאיטום גגות ומבנים

כשמעוניינים לאטום גגות ומבנים, הכי חשוב לדעת מי היא חברת האיטום שעימה אתם עומדים לחתום על חוזה ההתקשרות. מה המוניטין שלה? באילו חומרי איטום היא משתמשת עבור איטום גגות ומבנים? האם היא מספקת גם שירות של איתור נזילות מים? הנה כל המידע.

מחפשים אחר שירותי איטום מקצועיים, אבל לא יודעים היכן להתחיל? ובכן, אין ספק שבימינו צריך לדעת כיצד לבחור את אנשי המקצוע שלכם. בין אם אתם צריכים שירותי איטום מבנים או כל סוג שירות אחר, ישנם לא מעט חובבים בשוק. בימינו ניתן להקים אתר אינטרנט בכמה אלפים בודדים של שקלים, להיראות מקצועי ולספק דווקא שירות פחות מקצועני. משום כך, צריך לדעת שאתם בוחרים בחברת האיטום הנכונה, שכמובן גם משתמשת בחומרי האיטום המתאימים. הכול על איטומי גגות של מקצוענים אמיתיים:

מה חשוב לדעת על חברת האיטום שלי?

מעבר לכך שחברת האיטום צריכה להשתמש בחומרי האיטום הנכונים, כמובן שהיא גם צריכה לדעת כיצד יש להשתמש בהם. בנוסף, אנשי איטום מקצועיים צריכים לדעת כיצד לתפעל את הציוד שבעזרתם הם מתקינים את חומרי האיטום.

אם כך, אנחנו למעשה מבינים שמצד אחד, זה מאוד פשוט להקים אתר אינטרנט שמבשר על שירותי איטום. מצד שני, הניסיון עושה את שלו בשטח. אם אתם בוחרים בחברת איטום ותיקה ובעלת ניסיון, זה יורגש בשטח במהלך ההתקנה.

חומרי איטום, אנשים איטום גגות ומה שבין לבין

לא פעם, אנשים מזמינים שירותי איטום מאוד בזול. לאחר שחברת האיטום מסיימת את העבודה, פלוני עשוי לחשוב שהכול בסדר והגג של המבנה אטום לקראת הגשם הראשון. אמה-מה, לפתע עשויים להתגלות כל מיני מוקדים בעייתיים בחומרי האיטום.

אם כך, כחלק מעבודה המקצועית של חברת האיטום, יהיה חשוב גם לוודא את איכות חומרי האיטום עצמם. לרוב, חומרי האיטום שבהם נהוג להשתמש הם חומרים אקריליים, לרבות משחות אקריליות לאיטום נקודתי ורוחבי. מעבר לחומרים אקריליים, ניתן להשתמש גם ביריעות מסוגים שונים.

מה סוג יריעות האיטום הנפוץ בשוק?

בעוד שהסוג הכי נפוץ ומועדף הוא סוג של יריעה ביטמונית, בשוק ישנן יריעות גם מסוגים אחרים. מעבר ליריעות ביטומניות, ישנה גם שיטת איטום בעזרת זפת. זיפות נחשבת שיטת האיטום הכי ותיקה, אבל בימינו עדיין משתמשים בה ומשיגים תוצאות מעולות.

חשוב לדעת, יחד עם הזפת יהיה הכרחי גם למרוח שכבות בידוד אשר מסייעות בהפחתת החום המצטבר על ידי קרני השמש הלוהטות. ומשהו אחרון שחבו לזכור, הנושא של התקנת חומרי איטום חדשים על גבי חומרי איטום ישנים. כלל אצבע הוא, שממש לא מומלץ לעשות את זה. אם אתם מתמודדים עם מצב של נזילות מים מחומרי איטום קיימים, קודם כל צריך להסיר את אלו הבעייתיים. אכן ניתן לבצע תוקנים נקודתיים, אבל בד"כ יהיה מדובר בפלסטר. ההמלצה הגורפת היא להסיר חומרי איטום ישנים ולהתקין חדשים.

 

איטום

אז מה היה לנו