077-804-1434

למה יש לשים לב בבחירת שמלת כלה צנועה 

בחירה בשמלת כלה שמתאימה באופן אישי זה עניין שמצריך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. הדבר נכון במיוחד עבור נשים שרוצות ללבוש שמלה צנועה ביום החשוב ביותר בחייהן, הלוא הוא יום החתונה. מדריך זה יציג בפנייך את 6 הדברים שחשוב לשים לב אליהן בבחירת שמלת כלה צנועה. הישארי כאן ותהיי בטוחה שתלבשי את השמלה המושלמת עבורך מכל הבחינות.

 

פרט ראשון – פתח הצוואר, אורך השמלה והשרוולים

כידוע, שמלות צנועות נבחנות תחילה בפתח הצוואר ובאורך הבד והשרוולים. עלייך לבדוק תחילה מהו סוג פתח הצוואר המתאים לך מבין האפשרויות הבאות:

  • עגול
  • מרובע
  • וי (V)

שימי לב שפתח הצוואר צריך להיות גבוה יחסית, כדי להימנע משמלה שיש בה מחשוף עמוק. לאחר שתגיעי להחלטה בהקשר זה, תוכלי לבדוק את אורך השמלה והשרוולים. שכן, לכל כלה יש מידות צניעות משתנות. אחת תבחר בשרוול ארוך שמגיע עד מפרק כף היד, בעוד אחרת תעדיף שרוול 4\3. חשוב לבחון את הפרט הזה מראש וליידע את מעצבת שמלות הכלה, כדי שהיא תוכל להיערך בהתאם.

 

פרט שני – עיצוב עכשווי

שמלת כלה צנועה לא חייבת להיראות מיושנת ומנותקת לחלוטין מהעיצובים האופנתיים שקיימים כיום. אם את רוצה לבחור בשמלה שתהיה לא רק צנועה, אלא גם יפה ועדכנית, עליך ליצור קשר עם סטודיו שמלות כלה לירון פרטוש. שכן, זהו סטודיו של מעצבת נחשבת שמחזיקה בליין של שמלות צנועות ,אופנתיות ואיכותיות. מדובר למשל בשמלות שמתאימות לסגנונות הבאים:

  • קלאסי
  • רומנטי
  • בוהמייני ועוד

 

פרט שלישי: איכות הבד

עלייך להרגיש בנוח בשמלת החתונה שלך. לכן, תצטרכי לבדוק מראש את איכות הבד של השמלה (בדגש על הבד שבא במגע ישיר עם הגוף). כאשר ההמלצה היא ללבוש את השמלה הנבחרת למשך כמה דקות בעת הביקור בסטודיו ולבחון אם הבד גורם לך לאחת מהתופעות הבאות:

  • גירודים בעור
  • אי נוחות
  • כאבים (כדאי להימנע משמלות שכוללות ברזלים שמחזיקים את החזה או את אזור הבטן)

ישנן גם שמלות עשויות מבד שמוביל לאחת או יותר מתופעות אלה שעשויות לגרום לך להתמקד בשמלה לאורך כל האירוע. נמליץ להימנע מבחירה בשמלה שמובילה לאחד או יותר מהתרחישים אלה, כדי שתוכלי ליהנות מכל רגע.

 

פרט רביעי: סגנון השרוולים

הגעה לסטודיו של שמלות כלה, יגלה בפנייך היצע רחב של שרוולים. מדובר לצורך הדוגמא בשרוולים תפוחים, רחבים או צמודים. עלייך לבדוק מראש שישנה התאמה בין סוג השרוול שתמיד חלמת עליו לבין אורכו. שכן, יש סגנונות מסוימים של שרוולים שתואמים לשרוול קצר בלבד (שנחשב בעיני רבים כלא צנוע). דעי שפנייה לסטודיו שמלות כלה שנחשב לשם דבר בתחום, יאפשר לך להתייעץ עם המעצבת, טרם הבחירה בסגנון מסוים.

 

פרט חמישי: עובי הבד

סביר להניח שראית לא פעם כלות שבחרו ללבוש שמלה שקופה למחצה שחושפת את אזור הבטן, הגב והרגליים. מדובר בטרנד חם שאהוב במיוחד על כלות רבות שאינן בוחרות במראה צנוע. חשוב שתדעי שאת יכולה לשלב בין מראה שקוף לשמלה צנועה. נסביר שתצטרכי לעצב את השמלה, כך שהבד השקוף יהיה אך ורק באזורים שיכולים להיות חשופים. מדובר בדרך כלל באזור שבין הברכיים לכפות הרגליים ובין המרפקים לכף היד.

 

פרט שישי: עיטורים בסיסיים

שמלות כלה צנועות מאופיינות בדרך כלל בפשטות. לכן, עלייך להימנע מבחירה בשמלת כלה גרנדיוזית שתכלול עיטורים גסים. הימנעי מפיזור יתר של נצנצים, פנינים ואקססוריז אחרים שיובילו  להתבוננות ממושכת בשמלה. פנייה לסטודיו נחשב של שמלות כלה יקנה לך ביטחון בהקשר זה, משום שהמעצבת תוכל להתאים עבורך את השמלה שתהיה לא רק צנועה מבחינת האורך, אלא גם מבחינת הנצנוץ.

טיפ לבחירה בשמלת כלה צנועה בלי כאב ראש

אם את רוצה לבחור בשמלת כלה צנועה שתענה על 6 הפרטים שהוצגו לעיל, עלייך לבחור בתפירה אישית. שכן, כך יתאפשר למעצבת להתאים לך את השמלה בהתאם לפרטים שיימסרו לה. נסביר שבחירה בשמלת כלה מתוך קטלוג קיים עשויה להיות מורכבת במיוחד ולארוך זמן רב (במקרים מסוימים את אף עשויה לגלות שלא תמצאי את השמלה המתאימה לאחר חיפושים ממושכים). נציין כעת שיש באפשרותך למסור למעצבת הנבחרת רשימה מפורטת שתוביל לתפירת שמלה מושלמת. בחרנו להציג בפנייך רשימה לדוגמא, שתקל על יישום טיפ זה:

  1. פתח צוואר עגול וגבוה (קרוב לצוואר)
  2. שמלה בסגנון קלאסי
  3. 100% כותנה בלבד ללא בדים אחרים
  4. שרוולים תפוחים באורך 4\3
  5. שמלה מבד עבה ולא שקוף
  6. ללא עיטורים כלל

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 6 הפרטים החשובים שעלייך לשים לב אליהם בעת בחירה בשמלת כלה צנועה. כעת ברור לך שכדאי לגשת לסטודיו נחשב, כדי שהמעצבת תוכל לתפור עבורך שמלה בהתאמה אישית. שכן, כך יתאפשר לך להגשים את כל חלומותייך מבלי להתאמץ כלל. נאחל בהזדמנות זו שתיהני מיום החתונה ושתלבשי שמלה צנועה, מחמיאה ויפה.

חֲתוּנָה

אז מה היה לנו