077-804-1434

אירועים לבת מצווה – איך תארגנו מסיבה מושלמת לכל השכבה?

הנסיכה הקטנה כבר לא כל כך קטנה, גיל שתיים-עשרה בפתח ואתם מתחילים להפיק אירוע בת מצווה בלתי נשכח שיהפוך אותה למאושרת ואת כל האורחים והאורחים לשמחים בשמחתה – אז למה כדאי לשים לב ואיזה טיפים חשוב לאמץ?

 

אירוע בת המצווה – זה אירוע!

אירוע בת המצווה הוא אירוע לכל דבר ועניין, הרבה יותר מעוד מסיבת יום הולדת בשישי בצהריים. כדאי לתת לו את המקום הראוי עבורו, כדאי לחשוב על כל המשתנים: איפה הוא יתקיים? האם יש קונספט? כמה מוזמנים יהיו? ועוד.

 

איפה בת המצווה תתקיים?

אפשרויות רבות עומדות בפניכם כהורים, וחשוב שתתייעצו עם נערת יום ההולדת על רצונותיה, בהתאם לתקציב שהגבלתם עבור האירוע. בין האפשרויות המוכרות תוכלו לבחור במסיבה באולם או בגן אירועים, מסיבת בריכה, ארוחת ערב במסעדה בשילוב ריקודים ועוד. הכל תלוי ברצונותיכם, ברצון כלת השמחה ובתקציב!

 

הסעות

סביר להניח שמרבית האורחים לאירוע בת המצווה לא יהיו בעלי רישיון, ובמקרה זה יהיה עליכם להסתמך על ההורים שיביאו ויחזירו את ילדיהם. מצב זה עשוי להיות בעייתי מבחינת שעות ההתחלה והסיום של האירוע – לכן, כדאי להזמין מראש הסעה שתאסוף את הילדים מנקודות שונות ותחזיר אותם בבטחה לאחר סיום האירוע. התייעצו עם חברת הסעות על נתיב הנסיעה ובקשו מחיר אטרקטיבי והוגן, כך שתוכלו להבטיח שכל הילדים יגיעו בטוחים ובזמן.

 

מסיבות קונספט, אוכל ואטרקציות

לאחר שהחלטתם היכן המסיבה הולכת להתקיים, והזמנתם הסעה כך שאתם בטוחים כמה אורחים הולכים להגיע – זה הזמן להחליט איך אתם משדרגים את האירוע ומעלים רמה.
מסיבות בסגנון מסוים יוכלו לעזור לכם להפוך את האירוע למדהים, בין אם באמצעות אטרקציה או באמצעות אוכל מיוחד. לדוגמה, מסיבה מקסיקנית תכלול פיניאטה, מוזיקה בספרדית ואוכל מקסיקני משובח. ניתן להזמין גם שף פרטי שיבשל בו במקום.
כיוון אחר לגמרי הוא הזמנת "מפעיל" לאירוע. אמנם כבר לא מדובר בילדים קטנים, אך אמן חושים או סטנדאפיסט יכולים להוות מקפצה לערב המרגש של הילדה שלכם.
כמובן – לא לשכוח DJ שבקיא במוזיקה האופנתית לדור חטיבת הביניים וידע להקפיץ את הרחבה!

 

צילומים

מזכרת קטנה מאירוע גדול? כמובן! אל תשכחו להזמין צלם לאירוע עצמו, גם צלם וידיאו וגם תמונות. כמו כן, צילום ייחודי – באמצעות רחפן ברחבת הריקודים או צלם מגנטים – מומלצים מאוד וישדרגו את האירוע כולו.

 

הזמינו את כל השכבה

חשוב לזכור שבאירועים כאלה מומלץ להזמין את כולם ולא לבצע סינון שישאיר ילדים בודדים "בצד". בין אם הזמנתם כיתה או שכבה, הקפידו שגם כלת השמחה מבינה את החשיבות – ושגם היא יודעת שהיא לא הייתה רוצה להיות "האחת שלא מוזמנת".
אווירה חברית ומגובשת במסיבה תשמח אתכם ואת שאר הילדים וההורים!

מזל טוב! התחילו בארגונים, ואל תשכחו, בת מצווה יש רק פעם בחיים – אז זה הזמן להשקיע ולחגוג!

 

כלי רכב

אז מה היה לנו