077-804-1434

אילו מתנות שוות להביא ליום הולדת 9

אחד הקשיים הבולטים ביותר שכל אורח שצריך להגיע ליום הולדת 9 חווה נוגע לבחירת המתנה. שכן, מדובר בגיל שמצריך מחשבה מעמיקה. מצב שלא תמיד יש לנו כוח אליו בתור אורחים. כדי להקל עליכם בבחירת המתנה המתאימה, יצאנו לבדוק איזה מתנות שווה להביא ליום הולדת 9 של ילד או ילדה. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא תצטרכו לשבור את הראש בבחירת מתנה אחרי שתקראו את המדריך הנוכחי.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר ששחר, האחיין שלנו, חגג יום הולדת 9. מצאנו את עצמנו עורכים סקר מקיף אודות הילד. ניסינו לברר דרך ההורים שלו מהם תחומי העניין שלו ומה הוא היה רוצה לקבל, אבל קיבלנו הצעות למתנות שהיו יקרות מידי או שהצריכו מאתנו להגיע לחנות מסוימת שמוכרת אותם. היה ברור לנו שאנחנו רוצים להשקיע במתנה שווה מצד אחד ומצד שני, להיות בטוחים שאנחנו לא צריכים להשקיע יותר מידי מאמץ וזמן בבחירה ובקנייה שלה. לכן, יצאנו לבדוק עם ילדים בני 9 מה הם הכי היו רוצים לקבל ודירגנו את התשובות בשורות הבאות.

 

אילו מתנות שוות ילדים בני 9 רוצים לקבל ליום ההולדת? – אפשרות מספר 1

התשובה שחזרה על עצמה הכי הרבה פעמים מצד הילדים שהשתתפו בסקר האקראי שלנו הייתה דובי ענק 2 מטר. כששמענו שמדובר באחת התשובות הנפוצות, יצאנו לבדוק אם מדובר בעניין שמצריך מאתנו נסיעה במיוחד לחנות דובי ענק וגילינו שמדובר במתנה מושלמת. שכן, היא מלווה ביתרונות הבאים:

  • לא צריך לצאת מהבית בשביל לקנות אותה (יש אתר ייעודי לרכישה של דובי ענק)
  • הדובי מגיע עד הבית של ילד היום הולדת
  • אנחנו לא צריכים לסחוב את המתנה אתנו

למרות שזו הייתה האפשרות המנצחת מבחינתנו, עדיין המשכנו לבדוק מה עוד הילדים מציעים.

 

אילו מתנות שוות ילדים בני 9 רוצים לקבל ליום ההולדת? – אפשרות מספר 2

האפשרות ה- 2 שחזרה על עצמה מספר רב של פעמים הייתה משחק קופסא. מסתבר שיש ילדים שעדיין רוצים לשחק במשחקי קופסא במקום לשבת על המחשב (שמענו שזה טרנד חדש- ישן). אז אתם יכולים פשוט לרכוש את המשחק המועדף על ילד היום הולדת או את זה שאתם הכי אוהבים ופשוט להזמין דרך הרשת.

 

אילו מתנות שוות ילדים בני 9 רוצים לקבל ליום ההולדת? – אפשרות מספר 3

אפשרות זו מתאימה עבור אלו שרוצים מתנה שמתאימה לכל ילד וילדה. מדובר בערכת כתיבה שמתאימה לשימוש בבית הספר. בערכה יש מחברות מעוצבות, עטים ועפרונות צבעוניים, טושים וכו'. שימו לב שיש ערכות בגדלים שונים ובמחירים שונים, כך שתבחרו את זו שמתאימה לכם מכל הבחינות.

 

לסיום

עד כאן רשימת המתנות ששווה להביא ליום הולדת 9. כעת, יש לכם את האפשרויות, כך שנותר לכם רק לבחור.

יום הולדת 9

אז מה היה לנו