077-804-1434

איך לעשות אירוע מושלם בחלל עבודה

בשנים האחרונות חללי עבודה משותפים כובשים את עולם העסקים וההייטק. מלבד לעמדות עבודה, חדרי ישיבות או משרדים, ברבים מחללי העבודה תוכלו למצוא גם מתחמים עבור אירועים עסקיים. הנה כל המידע שתצטרכו על מנת להפיק אירוע עסקי ברמה גבוהה בחלל עבודה משותף.

 

מיינדספייס – חללים מושלמים לאירועים

אם אתם מתעניינים בהקמת אירוע בחלל עבודה משותף, ודאי שמעתם על מיינדספייס – חברה ישראלית מובילה בתחום. מיינדספייס מציעה חללים מעוצבים ומאובזרים באווירת בוטיק, בפריסה ארצית שיתאימו בדיוק עבור האירוע הבא שלכם. כעת, לאחר שמצאתם את המקום עם האווירה שאתם מחפשים, תוכלו להתחיל ולדאוג לשאר הדברים.

 

בראש ובראשונה – מיקום האירוע

הרצאה, כנס, סדנא או יום עיון – בכל אירוע עסקי שאתם מתכננים, שיקול מרכזי הוא המיקום. תרצו לוודא שחלל העבודה שתבחרו נמצא במיקום מרכזי, נגיש ונוח עבור המוזמנים. פעמים רבות מגיעים לאירועים עסקיים אנשים מכל קצוות הארץ. לכן, הגדילו ראש ודאגו לכך שיהיה ניתן למצוא את המקום בקלות ושתהיה בקרבתו תחבורה ציבורית. חללי העבודה של מיינדספייס נמצאים במגוון מיקומים מרכזיים ואטרקטיביים ברחבי הארץ, כך שתוכלו להיות שקטים באשר לנוחות ההגעה של המוזמנים שלכם.

 

לא פחות חשוב – גודל המתחם

כשאתם בוחרים מתחם עבור האירוע שלכם, חשוב לבחור בכזה שיהיה מתאים בגודלו לכמות המוזמנים. לא תמיד קל להעריך את הגודל הנכון ולכן תוכלו להתייעץ עם מנהלי המקום עבור כך. ודאו שהמקום יהיה גדול ומרווח ויכלול מספיק מקומות ישיבה. שימו לב שלא לבחור בחלל גדול מדי, שעלול ליצור אווירת ניכור וריחוק בין המוזמנים. נסו לחשוב על צרכי האירוע – האם כולו נערך בישיבה? האם יהיה בו חלק פעיל? תשובות לשאלות אלה יעזרו לכם לבחור את גודל החלל הנכון.

 

לבסוף – נוחות ופסיליטיס

השלב הבא הוא לדאוג שהמתחם יהיה אטרקטיבי, מאובזר ומעוצב. אורחים המגיעים למקום שכזה, מיד יחושו בנעימים והאווירה באירוע תהיה טובה מלכתחילה. חללי עבודה רבים, ביניהם מיינדספייס, מציעים מתחמים המצוידים במיטב הטכנולוגיה, האקססוריז והשירותים שהאורחים שלכם צריכים. אם זה וויפי מהיר, ציוד הקרנה והגברה איכותי, פינות ישיבה מפנקות או אפילו שירותי קייטרינג – חללי העבודה ידאגו עבורכם לכלל האביזרים והשירותים שתצטרכו. בהתאם לתקציב שלכם, כמובן, תוכלו לבחור בחלל עבודה שיתאים בדיוק עבור הצרכים שלכם.

 

לסיכום

מלאכת תכנון אירוע היא רבה ומורכבת. אף על פי כן, בעזרת מספר כללי אצבע פשוטים תוכלו לתכנן אירוע מושקע ומוצלח בכוחות עצמכם. חשבו היטב על המיקום, על גודל המתחם ועל המתקנים והשירותים להם אתם זקוקים. אחרי שהבנתם מה הם הצרכים שלכם, תנו לחלל העבודה לעשות עבורכם את השאר. מתחמי אירועים בתוך חללי עבודה משותפים נועדו בדיוק עבור אירועים עסקיים והם יעזרו לכם לארגן את האירוע המושלם במינימום מאמץ.

 

אז מה היה לנו